ik hoorde haar zeggen dat ze op ma-vr vanaf 2 uur open zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 10:22 schreef Subhuman het volgende:
Ik denk niet dat ze nu al open zijn... Maar moet er vanmiddag sowieso even langsgaan dan... Ik voel me zoooo stom nu!
Maargoed, heeft iemand nog meer foto's van gister?Ik vond het echt heel gezellig, wat mij betreft doen we het heel gauw nog een keertje over!
Ja, tuurlijk, maar ik trek dat wat slechter dan gemiddeldquote:Op maandag 30 januari 2006 09:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof me, iedereen heeft beroerde foto's, die van mij als toppunt
enneh t was gezellie hoort, jammer dat je niet daar was
of gewoon niets laten zien op de meetquote:Op maandag 30 januari 2006 10:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar ik trek dat wat slechter dan gemiddeld
Maar misschien een volgende keerOf alleen als begeleiding van mijn fotogenieke vriendje
Nee, wacht! Ik heb hem niet in Utrecht laten liggen! Toen had ik hem niet bij me.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik hoorde haar zeggen dat ze op ma-vr vanaf 2 uur open zijn
en idd, op kroegenweb staat dit
Openingstijden:
Maandag:14:00 tot 01:00
owwwquote:Op maandag 30 januari 2006 10:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee, wacht! Ik heb hem niet in Utrecht laten liggen! Toen had ik hem niet bij me.
Ik moest gisteravond nog de kroeg in, hier in Enschede; daar heb ik hem mee naartoe genomen, en toen is ie blijven liggen. En tsja, toen was ik wel op de fiets...
En toch ben ik benieuwd naar de peleng-foto's van de Domquote:Op maandag 30 januari 2006 10:30 schreef HMaster-II het volgende:
@Subje
Ja ik heb nog foto's van gisteren, maar die gooi ik vanavond pas op mijn server en door de soep. Ik heb niet veel bijzondere foto's (witbalans verkloot) hoor.![]()
Mijn grootste nachtmerriequote:Op maandag 30 januari 2006 10:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee, wacht! Ik heb hem niet in Utrecht laten liggen! Toen had ik hem niet bij me.
Ik moest gisteravond nog de kroeg in, hier in Enschede; daar heb ik hem mee naartoe genomen, en toen is ie blijven liggen. En tsja, toen was ik wel op de fiets...
Ik hoop het ook! De kroegbaas kent ons wel dus die zal hem wel bewaren denk ik, maar stel dat ik hem bij de shoarmatent verloren ben!quote:Op maandag 30 januari 2006 10:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn grootste nachtmerrie
Gelukkig heb ik 'm vorig jaar na carnaval teruggevonden onder de struiken in de tuin, maar een hele wijze les geleerd. Geen camera mee wanneer je gaat zuipen!
ik hoop echt voor je dat je 'm terugvind, dat het personeel / schoonmaakteam eerlijke mensen zijn etc.
Mannen compensatielenzen, Kleintje Compensatiehakkenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:37 schreef Kleintje het volgende:
Jemig de pemig, als je zo graag van je camera afwilde dan had ik me wel willen opofferen hoor.
Dat is echt fucking zonde. Ik hoop voor je dat ze hem hebben gevonden.
HMII, schoenen met hakken kunnen een hoop doen om je net wat groter te laten lijken
Wie ben jij op de foto's?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mannen compensatielenzen, Kleintje Compensatiehakken![]()
Met dit verschil dat die hakken ook echt werkenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mannen compensatielenzen, Kleintje Compensatiehakken![]()
Volgens mij had Pea nog een foto van mij geschoten, of heeft ze mijn kop alleen misbruikt voor iso/sluitertijden??quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Met dit verschil dat die hakken ook echt werken
nou wees maar niet bang echt veel korter dan dit zal het niet worden, daar wordt ook wel voor gezorgd dat dat niet gebeurdquote:Op maandag 30 januari 2006 10:28 schreef Icicle het volgende:
Re, ik vind je haar (nu nog) mooi zitten ja! Maar ik weet ook hoe dat gaat he.. eerst een stukje.. dan nog een stukje.. en bij de volgende meet heb je gemilimeterd haar :p
En dát zou ik dan weer minder vinden
ik had er een stel met jouw peleng van mijn positie gemaakt...waar zijn die?quote:
Misschien vanavondquote:Op maandag 30 januari 2006 11:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik had er een stel met jouw peleng van mijn positie gemaakt...waar zijn die?
verkapte tvp
De foto die ik heb gemaakt van je vrouw/vriendin is toch wel de beter van de dag. Vanavond maar even posten.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:52 schreef PoseidonVS het volgende:
Volgende keer blijf ik langer. Was gezellig maar had nog wat andere verplichtingen en plannen enzo.
Ow en nog even voor de duidelijkheid, Vliegvrager was die met het paarse shirt/blouse/ding dat was ik dus niet.. Daar scheen wat verwarring over te zijn geweest
Hehequote:Op maandag 30 januari 2006 10:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Met dit verschil dat die hakken ook echt werken
Hardquote:Op maandag 30 januari 2006 12:18 schreef Kleintje het volgende:
wil jij niet zo liggen slapen als de rest van Nederland hard aan het werk is op maandagmorgen
Dat denk jij!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HardJe FOK!t dus hard werken doe je nu niet
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:23 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat denk jij!
Jij wil niet weten hoeveel ik al heb gedaan terwijl ik fok!
Getverquote:Op maandag 30 januari 2006 12:20 schreef HMaster-II het volgende:
Lijk gevonden in Utrecht Overvecht Wie van ons is niet meer thuis gekomen gisteren na de meet??![]()
Vrouw.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De foto die ik heb gemaakt van je vrouw/vriendin is toch wel de beter van de dag. Vanavond maar even posten.
dus toch de volgende keer nicknamekaartjesquote:Op maandag 30 januari 2006 12:53 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Vrouw.
Maare dan moet ik toch eens op de foto's terug zoeken wie jij ook al weer was want namen onthouden is toch niet een van mijn sterkste kanten heb ik gemerkt.
Halloquote:Op maandag 30 januari 2006 12:20 schreef HMaster-II het volgende:
Lijk gevonden in Utrecht Overvecht Wie van ons is niet meer thuis gekomen gisteren na de meet??![]()
Fok wordt ook gelezen door de engeltjes!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hallo
Hier spreekt Chanty vanuit generzijde... kunt u mij ontvangen?
*proest*quote:Op maandag 30 januari 2006 13:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fok wordt ook gelezen door de engeltjes!
Die foto van jouw was door lange sluitertijd nogal mislukt, maar omdat er nogal verwarring is over wie jij nu bent zal ik hem toch ff plaatsenquote:
Was furore ook al voorbijgekomen dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:41 schreef Ymke het volgende:
Ah bedankt Pea , volgens mij weet ik nu wel wie wie is
Anders had jij toch geen foto van haar kunnen maken?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Was furore ook al voorbijgekomen dan?
[afbeelding]
Nee , die hadden we nog niet gezienquote:Op maandag 30 januari 2006 13:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Was furore ook al voorbijgekomen dan?
[afbeelding]
*zucht*quote:Op maandag 30 januari 2006 13:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Anders had jij toch geen foto van haar kunnen maken?
In dit topic lange...zucht....quote:Op maandag 30 januari 2006 13:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fok wordt ook gelezen door de engeltjes!
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*zucht*
Man he..
Je snapt het niet he!
Ze bedoelt 'was er al een foto van Furore voorbijgekomen zodat je weet wie dat was'
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:55 schreef pea4fun het volgende:
Is dit nou wat ze noemen inlikken?![]()
[afbeelding]
neuhquote:of is dit nou net weer een te grof geintje?
morgenochtendquote:Op maandag 30 januari 2006 13:52 schreef Ynske het volgende:
ff totaal offtopic
zeg chanty
wanneer was je tentamen nu?
Fles heeft de laatste tijd voornamelijk via msn gekletst.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef Ymke het volgende:
Waar is fles eigenlijk gebleven? Ik zie hem nooit meer posten?
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:55 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
of is dit nou net weer een te grof geintje?
Oja! Even kijken!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
Marjo heeft ook een paar scherpe van HM2Dat weet ik zeker, want ik heb ze gemaakt
HM2 met bier
Als ie zijn glas iets meer had gedraaid was het mooie reklame voor Guiness geweestquote:Op maandag 30 januari 2006 14:04 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Oja! Even kijken!
Gevonden:
[afbeelding]
Volgende keer zal ik er op letten..quote:Op maandag 30 januari 2006 14:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als ie zijn glas iets meer had gedraaid was het mooie reklame voor Guiness geweest
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:49 schreef pea4fun het volgende:
De geweldige "strike a pose" van shark en fles
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:37 schreef pea4fun het volgende:
Iedereen heeft afgehaakt? Nou ik zoek mijn portretjes gewoon verder uit hoor
Ynske
[afbeelding]
Damn....dat ben ikquote:Op maandag 30 januari 2006 14:41 schreef -Marjo- het volgende:
Deze stond op mijn camera:
[afbeelding]
Geen idee wie 'm gemaakt heeft...
Echt waarquote:
Dank jequote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben niet afgehaakt.
Zat vol bewondering de foto's op jouw site te bekijken.
Jemig de pemig... wat mooi!
Dat terwijl ik heb gehoord dat jij nog niet zo lang bezig was met fotografie...
Je staat er wel leuk op hoor...lekker spontaan toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
moest dat nouik zie er nooit uit op een foto
Ik niet, want de linkercamera is van mij...quote:Op maandag 30 januari 2006 14:41 schreef -Marjo- het volgende:
Deze stond op mijn camera:
[afbeelding]
Geen idee wie 'm gemaakt heeft...
Weer een man die niet leestquote:Op maandag 30 januari 2006 14:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik niet, want de linkercamera is van mij...![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je staat er wel leuk op hoor...lekker spontaan toch?
Ik zit hier mijn aanwezigheidspremie bij elkaar te verdienenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:37 schreef pea4fun het volgende:
Iedereen heeft afgehaakt? Nou ik zoek mijn portretjes gewoon verder uit hoor
Je wil straks gewoon zélf naar die beurs...quote:Op maandag 30 januari 2006 14:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zit hier mijn aanwezigheidspremie bij elkaar te verdienen
Zo word je dus modquote:Op maandag 30 januari 2006 13:55 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
of is dit nou net weer een te grof geintje?
quote:
dat was nog nalikkenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]maar hij was het op dat moment al!
Ik heb je zo vaak gezoend dat ik aan mijn derde set lippen toe ben
Jij weet toch niet of dit de eerste keer was? Misschien zoent ie wel veel lekkerderderder dan jij!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef Shark.Bait het volgende:
* HMaster-II doet aanstalte om te happen, maar houdt maar uit schaamte wijselijk zijn waffelquote:Op maandag 30 januari 2006 14:47 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Weer een man die niet leest
Deze stond op HAAR camera. En ze weet niet wie hem gemaakt heeft
Dus... jouw camera had je tijdelijk weggeven... het kan zijn dat jij hem met haar camera hebt gemaakt
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:03 schreef pea4fun het volgende:
Jij weet toch niet of dit de eerste keer was? Misschien zoent ie wel veel lekkerderderder dan jij!
Blackbully en MvdLubbequote:Op maandag 30 januari 2006 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
wie zijn dat Pea?
quote:Op maandag 30 januari 2006 schreef Kleintje het volgende:
[..]
[quote]
*zucht*
Man he..
Je snapt het niet he!
Ze bedoelt 'was er al een foto van Furore voorbijgekomen zodat je weet wie dat was'
* Zucht.... *quote:
Als in anders uitzien? of in ander karakter? Ik had van veel mensen die ik nog niet eerder gezien had niet echt een voorstelling moet ik zeggen. Ik vond Mauro een beetje op guus meeuwis lijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:20 schreef Debsterr het volgende:
Ben je eventjes naar school, is er spontaan een nieuw topic geboren.
Zo houd ik het natuurlijk helemaal niet meer bij hè. Toch is het wel grappig dat sommige mensen echt totaal anders zijn dan dat je in eerste instantie had verwacht.
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Anders uitzien vooral, zoals jij Peaquote:Op maandag 30 januari 2006 15:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als in anders uitzien? of in ander karakter? Ik had van veel mensen die ik nog niet eerder gezien had niet echt een voorstelling moet ik zeggen. Ik vond Mauro een beetje op guus meeuwis lijken
Nee hoor, de camera doet t nog prima!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:50 schreef Chanty het volgende:
[..]slijmbal
btw: je had toch twee drie foto's van mij gemaakt, of is de lens gebroken toen ik erin keek?![]()
Vertel, vertel, vertelquote:Op maandag 30 januari 2006 15:20 schreef Debsterr het volgende:
Toch is het wel grappig dat sommige mensen echt totaal anders zijn dan dat je in eerste instantie had verwacht.
Kwaliteit heet datquote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee hoor, de camera doet t nog prima!
Nu ben ik dus weer nieuwsgierig naar het beeld dat jij van Erwtje had..quote:Op maandag 30 januari 2006 15:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Anders uitzien vooral, zoals jij Pea. Dat was echt omgedraaide wereld zo ongeveer haha. Had niet van veel mensen een voorstelling, maar van wie ik het wel had... klopte het niet
(ik heb geen mensenkennis enzo)
Dit is natuurlijk niet echt complimenteus hequote:Op maandag 30 januari 2006 15:23 schreef pea4fun het volgende:
Ik vond Mauro een beetje op guus meeuwis lijken
Ikke?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Anders uitzien vooral, zoals jij Pea. Dat was echt omgedraaide wereld zo ongeveer haha. Had niet van veel mensen een voorstelling, maar van wie ik het wel had... klopte het niet
(ik heb geen mensenkennis enzo)
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:29 schreef Puckzzz het volgende:
Dan is Lub zijn haar gegroeid, ik dacht dat hij een tondeuzeslachtofferkapsel had
Ik had jou kleiner verwacht (in de lengte). En Xil is trouwens wel een schatje zegquote:
Helemaal geen foto's gezien haha, iig niet bewust ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ikke?Je hebt zeker alleen ouwe foto's van me gezien in S&G
Och ik vind guus ook niet vervelend om naar te kijken hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet echt complimenteus he
Stuur Xil naar een meet, en er is altijd wel een dame die 'm als schatje omschrijft!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had jou kleiner verwacht (in de lengte). En Xil is trouwens wel een schatje zeg![]()
En we hebben ook nog dezelfde rare manier van krijtdropjes etenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Stuur Xil naar een meet, en er is altijd wel een dame die 'm als schatje omschrijft!
Dit is wel mooier he?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:29 schreef Puckzzz het volgende:
Dan is Lub zijn haar gegroeid, ik dacht dat hij een tondeuzeslachtofferkapsel had
Toch niet eerst de kontjes ervanaf bijten he?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En we hebben ook nog dezelfde rare manier van krijtdropjes eten![]()
Tussen je kiezen ronddraaiend zachtjes bijten zodattie kraakt, en t binnenste er uitkomtquote:Op maandag 30 januari 2006 15:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Toch niet eerst de kontjes ervanaf bijten he?
Of zes ja, want dit is niet de eerste keer dat ik het lees vandaag gelof ik!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Stuur Xil naar een meet, en er is altijd wel een dame die 'm als schatje omschrijft!
Ja nou móet ik dat weer gaan proberen natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 15:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tussen je kiezen ronddraaiend zachtjes bijten zodattie kraakt, en t binnenste er uitkomt![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had jou kleiner verwacht (in de lengte).
Tja...het zal weer eens niet zo zijnquote:En Xil is trouwens wel een schatje zeg![]()
nah dan moet iedereen maar weer terug naar de kroeg om een foto te makenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:35 schreef pea4fun het volgende:
Even tussendoor...we hebben geheel tegen de gewoonte in geen groepsfoto gemaakt....
Maar Pee, nu je zo aardig blijkt te zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Tja...het zal weer eens niet zo zijn![]()
Hmmmm....is dit slijmen of zoquote:Op maandag 30 januari 2006 15:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar Pee, nu je zo aardig blijkt te zijnheb ik wel ontzettend zin in de shoot, de 19e
![]()
Ik, slijmen? Nooit!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....is dit slijmen of zoDoe je goed iig
Enneh....ik heb er ook zin in hoor
moet toch eens wat gaan verzinnen op die ruimte hier in huis
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had jou kleiner verwacht (in de lengte). En Xil is trouwens wel een schatje zeg![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat is gewoon dé manierquote:Op maandag 30 januari 2006 15:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En we hebben ook nog dezelfde rare manier van krijtdropjes eten![]()
Ja maar, ja maar, ja maar.. Ik ben ANDERS dan mijn mammiequote:Op maandag 30 januari 2006 15:43 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Het zal in de familie zitten denk
En ik heb er ook zin anDe visagiste ook trouwens.
[domme vraag]quote:Op maandag 30 januari 2006 15:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar.. Ik ben ANDERS dan mijn mammieheus wel waar!
iddquote:Op maandag 30 januari 2006 15:32 schreef RonaldV het volgende:
Ja, mammie ja. Ik heb een mammie, mijn mammie is zeer hyperactief. Ik niet. Ik lijk ook totaaaaal niet op mijn mammiequote:Op maandag 30 januari 2006 15:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[domme vraag]
mammie?
[/domme vraag]
Sommige fotografen hadden zelfs geen camera bij zich!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:35 schreef pea4fun het volgende:
Even tussendoor...we hebben geheel tegen de gewoonte in geen groepsfoto gemaakt....
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:44 schreef pea4fun het volgende:
Vliegvrager
Ik heb trouwens poseidon en vrouw niet op de foto, en dat was nog wel zo'n leuk stel....nou ja, volgende meet maar...
of wel bij maar niet uitgepaktquote:Op maandag 30 januari 2006 15:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Sommige fotografen hadden zelfs geen camera bij zich!
the humanity!![]()
![]()
!!!
ze houdt ook van jou?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:50 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze houd inderdaad erg goed op fotopapier.
er hadden eigenlijk van die aardewerken bierpullen voor moeten staanquote:Op maandag 30 januari 2006 15:44 schreef pea4fun het volgende:
Vliegvrager
[afbeelding]
Ik heb trouwens poseidon en vrouw niet op de foto, en dat was nog wel zo'n leuk stel....nou ja, volgende meet maar...
Is een collega van mequote:Op maandag 30 januari 2006 15:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[domme vraag]
mammie?
[/domme vraag]
Je ziet er zelf ook erg leuk uit vond ik, de combinatie moet wel leuke plaatjes opleveren! Dusss...volgende keer zijn jullie het haasjequote:Op maandag 30 januari 2006 15:50 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb met Ivo als halfslachtige plannen gemaakt voor een volgende meet, ik zal haar dan wel meenemen. Ze houd inderdaad erg goed op fotopapier.
Een vergiet vol.quote:
Het onderwerp trekt rare bekken als ie het in de gaten heeftquote:Op maandag 30 januari 2006 15:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Goeie plaat! gegeven het onderwerp, dat is
Zolang er een kroegtafel voor mijn buik zit gaat het nog wel ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je ziet er zelf ook erg leuk uit vond ik, de combinatie moet wel leuke plaatjes opleveren! Dusss...volgende keer zijn jullie het haasje![]()
Ik moest gewoon een beetje lachen om je omschrijving dat je vrouw dus fotogeniek isquote:Op maandag 30 januari 2006 15:59 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Een vergiet vol.
Ja hoor, dat zit wel snor.
Ah, duidelijkquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:44 schreef Debsterr het volgende:
Vind het trouwens wel jammer dat ik niet langer met aapstok heb kunnen praten. En dat is jouw schuld Pee!
Tikkie te donker, maar zeer zeker een fraai portretquote:Op maandag 30 januari 2006 15:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Goeie plaat! gegeven het onderwerp, dat is
Ja maar, ik ben niet zo opdringerig. Dus als iemand in gesprek is, kom ik er niet tussendoor denderen: "Zo, en nu wil ik een gesprek met je voeren!"quote:Op maandag 30 januari 2006 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je hebt zijn telefoonnummer
En je hebt er lang genoeg gezeten
Niet zeuren dus
Jij moest ook zonodig thuis eten
Ik kan me daar wat bij voorstellen jaquote:Op maandag 30 januari 2006 16:09 schreef Debsterr het volgende:
M'n ouders vonden het niet grappig dat ik noch Wouter had laten weten dat we bij het andere thuis aten, i.p.v. op Ridderkerk![]()
Ik kwam thuis en mijn pa had nog niet gegeten en vroeg of ik mee at (hij had uitgebreid gekookt voor oom en tante die onverwachts bleven eten). En ik mocht gewoon aanschuivenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben niet zo opdringerig. Dus als iemand in gesprek is, kom ik er niet tussendoor denderen: "Zo, en nu wil ik een gesprek met je voeren!"M'n ouders vonden het niet grappig dat ik noch Wouter had laten weten dat we bij het andere thuis aten, i.p.v. op Ridderkerk
![]()
Gewoon zomaar..? Dat is wel spontaan zegquote:Op maandag 30 januari 2006 16:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik kwam thuis en mijn pa had nog niet gegeten en vroeg of ik mee at (hij had uitgebreid gekookt voor oom en tante die onverwachts bleven eten). En ik mocht gewoon aanschuiven![]()
Nouja, ik had eerst gemeld dat ik niet thuis zou eten... En ik had onderweg ook nog een zooi sultana's genuttigd. Maar toen mijn pa vroeg of ik nog een hapje mee at kon ik dat niet afslaan, en mijn maag luste nog wel watquote:Op maandag 30 januari 2006 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon zomaar..? Dat is wel spontaan zeg![]()
Toen ik eindelijk om 19:45 thuis was arme ikquote:Op maandag 30 januari 2006 16:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nouja, ik had eerst gemeld dat ik niet thuis zou eten... En ik had onderweg ook nog een zooi sultana's genuttigd. Maar toen mijn pa vroeg of ik nog een hapje mee at kon ik dat niet afslaan, en mijn maag luste nog wel wat
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg pea....het was geen fotomaak-meet hoorJe hebt teveel verkeerde foto's gemaakt
Je had meer snapshots moeten maken
Dan is het wel spontaan jaquote:Op maandag 30 januari 2006 16:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nouja, ik had eerst gemeld dat ik niet thuis zou eten... En ik had onderweg ook nog een zooi sultana's genuttigd. Maar toen mijn pa vroeg of ik nog een hapje mee at kon ik dat niet afslaan, en mijn maag luste nog wel wat
Ik vraag me af of Aapstok wel heel thuis is aangekomen, die leek enigzins onder invloedquote:Op maandag 30 januari 2006 16:29 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik ben denk ik de laatste die thuis is gekomen van de meet
Eerst nog een ommelandse reis gemaakt via het verre oosten van het land. Daarna had de NS problemen om het enkelspoor vrij te houden.
Vanavond ga ik maar eens wat foto's online gooien. Heb een mooi serietje van frau_bitch & introducée.
Vind je het gek met dat formaat bierglasquote:Op maandag 30 januari 2006 16:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Aapstok wel heel thuis is aangekomen, die leek enigzins onder invloedHij begon helemaal moeilijk te praten over biologische vraagstukken enzo....
Ohhh dan zijn het dus de foto's zelf die mislukt zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee hoor, de camera doet t nog prima!
Hij had in deel 1 toch wel wat van zich laten horen?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Vind je het gek met dat formaat bierglas
Maar wel verdacht dat we hem hier nog niet gezien hebben ja
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Sommige fotografen hadden zelfs geen camera bij zich!
the humanity!![]()
![]()
!!!
Oh dan heb ik daar overheen gelezenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij had in deel 1 toch wel wat van zich laten horen?
Varkenshaas met één-of-andere luxe ovenschotel...quote:Op maandag 30 januari 2006 16:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan is het wel spontaan jaEn wat was er uitgebreid klaargemaakt dan, voor het schatje van de dag
( ik ben de hele dag al melig hoor, excuus voor de rare opmerkingen
)
Het is inderdaad een mooie man.quote:
Hai yvonne!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:56 schreef yvonne het volgende:
Ik bedenk me opeens dat FOK!radio is vanavond
Ik zal em aanzettenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:56 schreef yvonne het volgende:
Wauw, dat schilderij is mooi.quote:
Hoi!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:22 schreef pea4fun het volgende:
Fraubitch, maar dat wist iedereen ondertussen wel
dank jequote:Op maandag 30 januari 2006 17:00 schreef Troel het volgende:
Wauw, dat schilderij is mooi.
misbruik word gestraftquote:En ik heb lekker je telefoonnummer
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:56 schreef yvonne het volgende:
Jij leek me nou juist iemand die K-Otic niet kent, valt me weer tegen...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef fraubitch het volgende:
Aapstok liet me aan martijn van K-Otic denkenMaar dan knapper
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:43 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jij leek me nou juist iemand die K-Otic niet kent, valt me weer tegen...
leuk peaquote:Op maandag 30 januari 2006 17:12 schreef pea4fun het volgende:
Nog een serietje donna en dan ga ik huismoeder spelen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
uhhm..quote:Op maandag 30 januari 2006 17:52 schreef Subhuman het volgende:
Wie had je op die eerste foto op het oog Donna? Het lijkt echt zo'n foto van "Kom jij maar even hier"
ik weet ut ik weet utquote:Op maandag 30 januari 2006 17:52 schreef Subhuman het volgende:
Wie had je op die eerste foto op het oog Donna? Het lijkt echt zo'n foto van "Kom jij maar even hier"
Geen idee. Maar ik zeg verder niks, had je maar aan onze tafel moeten vertoevenquote:
Ik had veel betere plekken om mij te vertoeven!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik zeg verder niks, had je maar aan onze tafel moeten vertoeven
ow? op de grond?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik had veel betere plekken om mij te vertoeven!
quote:
Nou ...goh...we wilden allemaal wel door RonaldV geknuffeld worden 14.gifquote:Op maandag 30 januari 2006 18:00 schreef Subhuman het volgende:
Ik had veel betere plekken om mij te vertoeven!
en ik snap hem nietquote:
1-0 voor subhumanquote:
Jamaar iemand gooide z'n gewicht in de strijd!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en ik snap hem niet
maar je moet je volgende keer niet laten verjagenslecht voor je imago
*noteert; volgende meet -> shark.bait -> extra grote blauwe plekquote:
Ja, wie wil dat nou niet!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nou ...goh...we wilden allemaal wel door RonaldV geknuffeld worden 14.gif
Hij's niet blauw, maar ik voel em welquote:Op maandag 30 januari 2006 18:09 schreef fraubitch het volgende:
*noteert; volgende meet -> shark.bait -> extra grote blauwe plek
![]()
*alvast meldt*quote:
dan gooi jij je....uuuh....quote:Op maandag 30 januari 2006 18:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jamaar iemand gooide z'n gewicht in de strijd!
Heb bijna medelijdenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij's niet blauw, maar ik voel em wel
[..]
*alvast meldt*
Je maakt me nieuwsgierig!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan gooi jij je....uuuh......... nevermind
Volgens mij heeft ie die al 1quote:Op maandag 30 januari 2006 18:09 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*noteert; volgende meet -> shark.bait -> extra grote blauwe plek
![]()
pea, ik vind die zwartwit-foto's wel errug donker eigenlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 17:12 schreef pea4fun het volgende:
Nog een serietje donna en dan ga ik huismoeder spelen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jamaar iemand gooide z'n gewicht in de strijd!
Donker, maar mooi!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
pea, ik vind die zwartwit-foto's wel errug donker eigenlijk![]()
Je zat zo leuk met je haar te spelenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:51 schreef donnahvh het volgende:
[..]
leuk peaheb t niet in de gaten gehad dat je die genomen hebt eigenlijk
![]()
Ze waren nog donkerderder...maar nog lichter maken vind ik niet zo mooi...tenminste, niet op mijn scherm.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
pea, ik vind die zwartwit-foto's wel errug donker eigenlijk![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef pea4fun het volgende:
nog meer dromertjes...
[afbeelding]
deze heb ik ingestuurd voor de wedstrijd
[afbeelding]
Ja dat is waar, maar de bedoeling was het niet helemaal eigenlijkquote:
Sorry, maar leuke resultaten blijft ie opleverenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
Uhm...ivo...volgens mij was de peleng van Xil
Ik heb er al bijna 3quote:Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef HMaster-II het volgende:
Nog ongeveer 5 mninuutjes en ik heb ze hier in dit topique staan...
Niet mekkeren over de kwaliteit en compositie he???
![]()
Next time, you're mine!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef HMaster-II het volgende:
Nog ongeveer 5 mninuutjes en ik heb ze hier in dit topique staan...
Niet mekkeren over de kwaliteit en compositie he???
![]()
3quote:
Zien!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik lig hier in een stuip over 1 foto van HM2
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef pea4fun het volgende:
deze heb ik ingestuurd voor de wedstrijd
[afbeelding]
Ik kwam er achter, dat ik ongeveer de meeste portretten heb gepost.quote:
Hij weet hoe het hoort jaquote:
quote:
Nu welquote:Op maandag 30 januari 2006 21:11 schreef Troel het volgende:
Had ik al gezegd dat ik het gezellig vond
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:08 schreef Jelleee het volgende:
Valt btw. mee dat nog niemand een knullig grapje heeft gemaakt over de TT
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]sorry, ik zal niet meer lachen....
gniffel
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
[afbeelding] Beetje eerbied voor Tante Pea
Volgens mij had ik het ook al wel gezegdquote:
Je hoort ons toch niet klagenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het ook al wel gezegd
Ik heb helaas geen foto's te spammen, dus dan moet je soms in herhalingen vallen om te laten zien dat je er bent
Wiesda?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:56 schreef pea4fun het volgende:
Nog een paar...
Kleur
[afbeelding]
of zwart/wit
[afbeelding]
en hoorde ik iemand iets roepen over guiness reclame?
[afbeelding]
Aapstok volgens mijquote:
Das aapstok...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wiesda?.
Die foto van Skaai vind ik echt super trouwens Pea, die je hebt ingestuurd..
Nou zou ik haast een opmerking makenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ah, misschien moet ik 'm eens benaderen voor een shoot.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou zou ik haast een opmerking makenmaar ik hou me in
Viespeukquote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou zou ik haast een opmerking makenmaar ik hou me in
Wacht in spanning af!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
Yvonne gaat zo over ons roddelen op FOK-radio![]()
Volgens mij duurt het nog wel even hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 21:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wacht in spanning af!
Maar is het eigenlijk al niet afgelopen?
Het is normaal toch tussen 8 en 9?
Ik zoek nog een verslagje hier ofzoquote:Op maandag 30 januari 2006 21:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wacht in spanning af!
Van 8 tot half 11 zelfsquote:Op maandag 30 januari 2006 21:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wacht in spanning af!
Fok!radio is tot half11, 11 uur meestal.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wacht in spanning af!
Kheb nog iets voor je....quote:Op maandag 30 januari 2006 21:33 schreef PeRi het volgende:
Fok!radio is tot half11, 11 uur meestal.
WHZquote:
redelijk???quote:Op maandag 30 januari 2006 21:28 schreef Mauro het volgende:
hier nog een redelijke van Re
[afbeelding]
Nee dat moet er nog 's bijkomen zegquote:
Eensch. En de derde foto ook trouwens. Fraubitch, hoe heette je vriendin ook al weer?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dank je![]()
Maar het is ook een mooie man!
om te fotograferen dan hè!
Flitser is in de tas geblevenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:36 schreef pea4fun het volgende:
Heb jij nergens geflitst ivo? goeie sfeer zit er in de foto's
Kom es ff on line?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef Kleintje het volgende:
Foto vanmij??? IK ZIE ZE NIET
Ik zie kruisjes!!!!
Mag zeker weer niet van Ome Billquote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef Kleintje het volgende:
Foto vanmij??? IK ZIE ZE NIET
Ik zie kruisjes!!!!
Ik heb zonder flits ook geprobeerd, maar dat werd dus helemaal niks...knap gedaan, ook al zijn er een heel aantal dan niet gelukt.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Flitser is in de tas gebleven
Een aantal foto's waren zonder schouderstatief niet mogelijk geweest. Ook nu zat ik vaker op de rand van het mogelijke (ISO 3200, 2.0 en 1/15). En in m'n computer staan nog heel veel die over de rand van het mogelijke waren![]()
T is een lekker lensje en dat is het!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een aantal foto's waren zonder schouderstatief niet mogelijk geweest. Ook nu zat ik vaker op de rand van het mogelijke (ISO 3200, 2.0 en 1/15). En in m'n computer staan nog heel veel die over de rand van het mogelijke waren![]()
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik ze bijzonder goed gelukt vindquote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
ik zie een schaduw die op een snor lijktquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik zie een schaduw die op een snor lijkt
met bril. Van 150 meter zeer herkenbaarquote:Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef Kleintje het volgende:
Luap... tnx voor het nemen van die geweldige foto. Weet niet eens wie jij gisteren was *schaam*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |