Flitser is in de tas geblevenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:36 schreef pea4fun het volgende:
Heb jij nergens geflitst ivo? goeie sfeer zit er in de foto's
Kom es ff on line?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef Kleintje het volgende:
Foto vanmij??? IK ZIE ZE NIET
Ik zie kruisjes!!!!
Mag zeker weer niet van Ome Billquote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef Kleintje het volgende:
Foto vanmij??? IK ZIE ZE NIET
Ik zie kruisjes!!!!
Ik heb zonder flits ook geprobeerd, maar dat werd dus helemaal niks...knap gedaan, ook al zijn er een heel aantal dan niet gelukt.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Flitser is in de tas gebleven
Een aantal foto's waren zonder schouderstatief niet mogelijk geweest. Ook nu zat ik vaker op de rand van het mogelijke (ISO 3200, 2.0 en 1/15). En in m'n computer staan nog heel veel die over de rand van het mogelijke waren![]()
T is een lekker lensje en dat is het!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een aantal foto's waren zonder schouderstatief niet mogelijk geweest. Ook nu zat ik vaker op de rand van het mogelijke (ISO 3200, 2.0 en 1/15). En in m'n computer staan nog heel veel die over de rand van het mogelijke waren![]()
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik ze bijzonder goed gelukt vindquote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
ik zie een schaduw die op een snor lijktquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik zie een schaduw die op een snor lijkt
met bril. Van 150 meter zeer herkenbaarquote:Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef Kleintje het volgende:
Luap... tnx voor het nemen van die geweldige foto. Weet niet eens wie jij gisteren was *schaam*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |