quote:Op maandag 30 januari 2006 13:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*zucht*
Man he..
Je snapt het niet he!
Ze bedoelt 'was er al een foto van Furore voorbijgekomen zodat je weet wie dat was'
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:55 schreef pea4fun het volgende:
Is dit nou wat ze noemen inlikken?![]()
[afbeelding]
neuhquote:of is dit nou net weer een te grof geintje?
morgenochtendquote:Op maandag 30 januari 2006 13:52 schreef Ynske het volgende:
ff totaal offtopic
zeg chanty
wanneer was je tentamen nu?
Fles heeft de laatste tijd voornamelijk via msn gekletst.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef Ymke het volgende:
Waar is fles eigenlijk gebleven? Ik zie hem nooit meer posten?
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:55 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
of is dit nou net weer een te grof geintje?
Oja! Even kijken!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
Marjo heeft ook een paar scherpe van HM2Dat weet ik zeker, want ik heb ze gemaakt
HM2 met bier
Als ie zijn glas iets meer had gedraaid was het mooie reklame voor Guiness geweestquote:Op maandag 30 januari 2006 14:04 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Oja! Even kijken!
Gevonden:
[afbeelding]
Volgende keer zal ik er op letten..quote:Op maandag 30 januari 2006 14:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als ie zijn glas iets meer had gedraaid was het mooie reklame voor Guiness geweest
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:49 schreef pea4fun het volgende:
De geweldige "strike a pose" van shark en fles
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:37 schreef pea4fun het volgende:
Iedereen heeft afgehaakt? Nou ik zoek mijn portretjes gewoon verder uit hoor
Ynske
[afbeelding]
Damn....dat ben ikquote:Op maandag 30 januari 2006 14:41 schreef -Marjo- het volgende:
Deze stond op mijn camera:
[afbeelding]
Geen idee wie 'm gemaakt heeft...
Echt waarquote:
Dank jequote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben niet afgehaakt.
Zat vol bewondering de foto's op jouw site te bekijken.
Jemig de pemig... wat mooi!
Dat terwijl ik heb gehoord dat jij nog niet zo lang bezig was met fotografie...
Je staat er wel leuk op hoor...lekker spontaan toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
moest dat nouik zie er nooit uit op een foto
Ik niet, want de linkercamera is van mij...quote:Op maandag 30 januari 2006 14:41 schreef -Marjo- het volgende:
Deze stond op mijn camera:
[afbeelding]
Geen idee wie 'm gemaakt heeft...
Weer een man die niet leestquote:Op maandag 30 januari 2006 14:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik niet, want de linkercamera is van mij...![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je staat er wel leuk op hoor...lekker spontaan toch?
Ik zit hier mijn aanwezigheidspremie bij elkaar te verdienenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:37 schreef pea4fun het volgende:
Iedereen heeft afgehaakt? Nou ik zoek mijn portretjes gewoon verder uit hoor
Je wil straks gewoon zélf naar die beurs...quote:Op maandag 30 januari 2006 14:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zit hier mijn aanwezigheidspremie bij elkaar te verdienen
Zo word je dus modquote:Op maandag 30 januari 2006 13:55 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
of is dit nou net weer een te grof geintje?
quote:
dat was nog nalikkenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]maar hij was het op dat moment al!
Ik heb je zo vaak gezoend dat ik aan mijn derde set lippen toe ben
Jij weet toch niet of dit de eerste keer was? Misschien zoent ie wel veel lekkerderderder dan jij!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef Shark.Bait het volgende:
* HMaster-II doet aanstalte om te happen, maar houdt maar uit schaamte wijselijk zijn waffelquote:Op maandag 30 januari 2006 14:47 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Weer een man die niet leest
Deze stond op HAAR camera. En ze weet niet wie hem gemaakt heeft
Dus... jouw camera had je tijdelijk weggeven... het kan zijn dat jij hem met haar camera hebt gemaakt
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:03 schreef pea4fun het volgende:
Jij weet toch niet of dit de eerste keer was? Misschien zoent ie wel veel lekkerderderder dan jij!
Blackbully en MvdLubbequote:Op maandag 30 januari 2006 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
wie zijn dat Pea?
quote:Op maandag 30 januari 2006 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Anders had jij toch geen foto van haar kunnen maken?
[quote]
*zucht*
Man he..
Je snapt het niet he!
Ze bedoelt 'was er al een foto van Furore voorbijgekomen zodat je weet wie dat was'
* Zucht.... *quote:
Als in anders uitzien? of in ander karakter? Ik had van veel mensen die ik nog niet eerder gezien had niet echt een voorstelling moet ik zeggen. Ik vond Mauro een beetje op guus meeuwis lijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:20 schreef Debsterr het volgende:
Ben je eventjes naar school, is er spontaan een nieuw topic geboren.
Zo houd ik het natuurlijk helemaal niet meer bij hè. Toch is het wel grappig dat sommige mensen echt totaal anders zijn dan dat je in eerste instantie had verwacht.
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Anders uitzien vooral, zoals jij Peaquote:Op maandag 30 januari 2006 15:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als in anders uitzien? of in ander karakter? Ik had van veel mensen die ik nog niet eerder gezien had niet echt een voorstelling moet ik zeggen. Ik vond Mauro een beetje op guus meeuwis lijken
Nee hoor, de camera doet t nog prima!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:50 schreef Chanty het volgende:
[..]slijmbal
btw: je had toch twee drie foto's van mij gemaakt, of is de lens gebroken toen ik erin keek?![]()
Vertel, vertel, vertelquote:Op maandag 30 januari 2006 15:20 schreef Debsterr het volgende:
Toch is het wel grappig dat sommige mensen echt totaal anders zijn dan dat je in eerste instantie had verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |