De foto die ik heb gemaakt van je vrouw/vriendin is toch wel de beter van de dag. Vanavond maar even posten.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:52 schreef PoseidonVS het volgende:
Volgende keer blijf ik langer. Was gezellig maar had nog wat andere verplichtingen en plannen enzo.
Ow en nog even voor de duidelijkheid, Vliegvrager was die met het paarse shirt/blouse/ding dat was ik dus niet.. Daar scheen wat verwarring over te zijn geweest
Hehequote:Op maandag 30 januari 2006 10:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Met dit verschil dat die hakken ook echt werken
Hardquote:Op maandag 30 januari 2006 12:18 schreef Kleintje het volgende:
wil jij niet zo liggen slapen als de rest van Nederland hard aan het werk is op maandagmorgen
Dat denk jij!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HardJe FOK!t dus hard werken doe je nu niet
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:23 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat denk jij!
Jij wil niet weten hoeveel ik al heb gedaan terwijl ik fok!
Getverquote:Op maandag 30 januari 2006 12:20 schreef HMaster-II het volgende:
Lijk gevonden in Utrecht Overvecht Wie van ons is niet meer thuis gekomen gisteren na de meet??![]()
Vrouw.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De foto die ik heb gemaakt van je vrouw/vriendin is toch wel de beter van de dag. Vanavond maar even posten.
dus toch de volgende keer nicknamekaartjesquote:Op maandag 30 januari 2006 12:53 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Vrouw.
Maare dan moet ik toch eens op de foto's terug zoeken wie jij ook al weer was want namen onthouden is toch niet een van mijn sterkste kanten heb ik gemerkt.
Halloquote:Op maandag 30 januari 2006 12:20 schreef HMaster-II het volgende:
Lijk gevonden in Utrecht Overvecht Wie van ons is niet meer thuis gekomen gisteren na de meet??![]()
Fok wordt ook gelezen door de engeltjes!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hallo
Hier spreekt Chanty vanuit generzijde... kunt u mij ontvangen?
*proest*quote:Op maandag 30 januari 2006 13:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fok wordt ook gelezen door de engeltjes!
Die foto van jouw was door lange sluitertijd nogal mislukt, maar omdat er nogal verwarring is over wie jij nu bent zal ik hem toch ff plaatsenquote:
Was furore ook al voorbijgekomen dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:41 schreef Ymke het volgende:
Ah bedankt Pea , volgens mij weet ik nu wel wie wie is
Anders had jij toch geen foto van haar kunnen maken?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Was furore ook al voorbijgekomen dan?
[afbeelding]
Nee , die hadden we nog niet gezienquote:Op maandag 30 januari 2006 13:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Was furore ook al voorbijgekomen dan?
[afbeelding]
*zucht*quote:Op maandag 30 januari 2006 13:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Anders had jij toch geen foto van haar kunnen maken?
In dit topic lange...zucht....quote:Op maandag 30 januari 2006 13:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Anders had jij toch geen foto van haar kunnen maken?
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fok wordt ook gelezen door de engeltjes!
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*zucht*
Man he..
Je snapt het niet he!
Ze bedoelt 'was er al een foto van Furore voorbijgekomen zodat je weet wie dat was'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |