Geen idee. Maar ik zeg verder niks, had je maar aan onze tafel moeten vertoevenquote:
Ik had veel betere plekken om mij te vertoeven!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik zeg verder niks, had je maar aan onze tafel moeten vertoeven
ow? op de grond?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik had veel betere plekken om mij te vertoeven!
quote:
Nou ...goh...we wilden allemaal wel door RonaldV geknuffeld worden 14.gifquote:Op maandag 30 januari 2006 18:00 schreef Subhuman het volgende:
Ik had veel betere plekken om mij te vertoeven!
en ik snap hem nietquote:
1-0 voor subhumanquote:
Jamaar iemand gooide z'n gewicht in de strijd!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en ik snap hem niet
maar je moet je volgende keer niet laten verjagenslecht voor je imago
*noteert; volgende meet -> shark.bait -> extra grote blauwe plekquote:
Ja, wie wil dat nou niet!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nou ...goh...we wilden allemaal wel door RonaldV geknuffeld worden 14.gif
Hij's niet blauw, maar ik voel em welquote:Op maandag 30 januari 2006 18:09 schreef fraubitch het volgende:
*noteert; volgende meet -> shark.bait -> extra grote blauwe plek
![]()
*alvast meldt*quote:
dan gooi jij je....uuuh....quote:Op maandag 30 januari 2006 18:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jamaar iemand gooide z'n gewicht in de strijd!
Heb bijna medelijdenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij's niet blauw, maar ik voel em wel
[..]
*alvast meldt*
Je maakt me nieuwsgierig!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan gooi jij je....uuuh......... nevermind
Volgens mij heeft ie die al 1quote:Op maandag 30 januari 2006 18:09 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*noteert; volgende meet -> shark.bait -> extra grote blauwe plek
![]()
pea, ik vind die zwartwit-foto's wel errug donker eigenlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 17:12 schreef pea4fun het volgende:
Nog een serietje donna en dan ga ik huismoeder spelen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jamaar iemand gooide z'n gewicht in de strijd!
Donker, maar mooi!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
pea, ik vind die zwartwit-foto's wel errug donker eigenlijk![]()
Je zat zo leuk met je haar te spelenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:51 schreef donnahvh het volgende:
[..]
leuk peaheb t niet in de gaten gehad dat je die genomen hebt eigenlijk
![]()
Ze waren nog donkerderder...maar nog lichter maken vind ik niet zo mooi...tenminste, niet op mijn scherm.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
pea, ik vind die zwartwit-foto's wel errug donker eigenlijk![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef pea4fun het volgende:
nog meer dromertjes...
[afbeelding]
deze heb ik ingestuurd voor de wedstrijd
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |