Ik vraag me af of Aapstok wel heel thuis is aangekomen, die leek enigzins onder invloedquote:Op maandag 30 januari 2006 16:29 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik ben denk ik de laatste die thuis is gekomen van de meet
Eerst nog een ommelandse reis gemaakt via het verre oosten van het land. Daarna had de NS problemen om het enkelspoor vrij te houden.
Vanavond ga ik maar eens wat foto's online gooien. Heb een mooi serietje van frau_bitch & introducée.
Vind je het gek met dat formaat bierglasquote:Op maandag 30 januari 2006 16:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Aapstok wel heel thuis is aangekomen, die leek enigzins onder invloedHij begon helemaal moeilijk te praten over biologische vraagstukken enzo....
Ohhh dan zijn het dus de foto's zelf die mislukt zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee hoor, de camera doet t nog prima!
Hij had in deel 1 toch wel wat van zich laten horen?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Vind je het gek met dat formaat bierglas
Maar wel verdacht dat we hem hier nog niet gezien hebben ja
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Sommige fotografen hadden zelfs geen camera bij zich!
the humanity!![]()
![]()
!!!
Oh dan heb ik daar overheen gelezenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij had in deel 1 toch wel wat van zich laten horen?
Varkenshaas met één-of-andere luxe ovenschotel...quote:Op maandag 30 januari 2006 16:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan is het wel spontaan jaEn wat was er uitgebreid klaargemaakt dan, voor het schatje van de dag
( ik ben de hele dag al melig hoor, excuus voor de rare opmerkingen
)
Het is inderdaad een mooie man.quote:
Hai yvonne!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:56 schreef yvonne het volgende:
Ik bedenk me opeens dat FOK!radio is vanavond
Ik zal em aanzettenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:56 schreef yvonne het volgende:
Wauw, dat schilderij is mooi.quote:
Hoi!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:22 schreef pea4fun het volgende:
Fraubitch, maar dat wist iedereen ondertussen wel
dank jequote:Op maandag 30 januari 2006 17:00 schreef Troel het volgende:
Wauw, dat schilderij is mooi.
misbruik word gestraftquote:En ik heb lekker je telefoonnummer
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:56 schreef yvonne het volgende:
Jij leek me nou juist iemand die K-Otic niet kent, valt me weer tegen...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef fraubitch het volgende:
Aapstok liet me aan martijn van K-Otic denkenMaar dan knapper
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:43 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jij leek me nou juist iemand die K-Otic niet kent, valt me weer tegen...
leuk peaquote:Op maandag 30 januari 2006 17:12 schreef pea4fun het volgende:
Nog een serietje donna en dan ga ik huismoeder spelen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
uhhm..quote:Op maandag 30 januari 2006 17:52 schreef Subhuman het volgende:
Wie had je op die eerste foto op het oog Donna? Het lijkt echt zo'n foto van "Kom jij maar even hier"
ik weet ut ik weet utquote:Op maandag 30 januari 2006 17:52 schreef Subhuman het volgende:
Wie had je op die eerste foto op het oog Donna? Het lijkt echt zo'n foto van "Kom jij maar even hier"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |