Ze kent haar klassiekersquote:Op zondag 29 januari 2006 23:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[offtopic] We are noooo longer the Knights who says "NIE"[/offtopic]
De ruit zit ertussenquote:kommaarkommaarkommaarkommaar![]()
Ik denk dat RonaldV me de volgende meet mn flitser in mn neus douwt alstie weer zo hard flitstquote:
aaaawwwhhhhquote:
Er was er al eentje besproken: De FOT-foodfight-meet ... dat moet leuke plaatjes opleverenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, het was gezellig en ik heb weer een hoop gelachen![]()
Nou nog wat foto-acties gaan bedenken, plannen en uitvoeren en het feest is compleet
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]
aaaawwwhhhh![]()
volgende meet mishandel ik jou ook ok?![]()
Welnee, ik ben net thuisquote:Op zondag 29 januari 2006 22:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze lijkt net een mens...
ik weet dat ze stiekum wel meeleest
was jij lopend dan?quote:
Nee, ik weet hoe een meet hoort te zijnquote:
goed georganiseerd door de nieuwe modjes.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoe een meet hoort te zijn
Was het maar waarquote:Op maandag 30 januari 2006 00:17 schreef blackbully het volgende:
[..]
goed georganiseerd door de nieuwe modjes.
dus ronaldV heeft je thuis gebracht?
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:30 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[afbeelding]
Leuk meisjeIs dat kleintje?
Bejaard, tssssquote:Op maandag 30 januari 2006 08:32 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Meisje....
De schat noemt deze bejaarde vrouw meisje...![]()
![]()
![]()
But yeps... it is Kleintje!
Ja, meisje!quote:Op maandag 30 januari 2006 08:32 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Meisje....
![]()
![]()
Yvonne dacht dat ik 17 was totdat ze me in het echt zag. Maar ik ben daar dus het dubbele van.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:48 schreef Kleintje het volgende:
Geen idee hoe oud je bent Mauro... zie het nergens staan...
God dat moet de meest beroerde foto ooit zijn die er van mijn gemaakt is.quote:
Ohnee he, jullie hebben het over mij gehadquote:Op maandag 30 januari 2006 09:20 schreef donnahvh het volgende:
[..]
en van over jou hoorde ik ook wat waardoor ikkeek
feli
![]()
(wist 't niet
)
ach dat valt toch wel meequote:Op maandag 30 januari 2006 09:34 schreef Debsterr het volgende:
Het was gezellig. Alleen als ik de eerste foto's zie waar ik tussen sta... verschrikkelijk
ben idd net een vampier op die ene. En nu gauw naar school, kan niet nog een uur doen alsof ik me aan het verslapen ben
![]()
Xil, krijtdropje?
Hadden jullie moeten doen!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 09:52 schreef Ripley het volgende:
Leuke foto's!
Ik heb zelf ook overwogen om langs te komen met marty, maar ben nog niet helemaal toe aan een meet met zoveel fotograven end us het risico dat ook andere mensen mijn beroerdere foto's zienMaar het ziet er supermooi uit
geloof me, iedereen heeft beroerde foto's, die van mij als toppuntquote:Op maandag 30 januari 2006 09:52 schreef Ripley het volgende:
Leuke foto's!
Ik heb zelf ook overwogen om langs te komen met marty, maar ben nog niet helemaal toe aan een meet met zoveel fotograven end us het risico dat ook andere mensen mijn beroerdere foto's zienMaar het ziet er supermooi uit
Ik had je nog kleiner geschat.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:32 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Meisje....
![]()
![]()
Ik heb je helemaal niet gezien of zo. was jij er wel??quote:Op maandag 30 januari 2006 09:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof me, iedereen heeft beroerde foto's, die van mij als toppunt
enneh t was gezellie hoort, jammer dat je niet daar was
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb je helemaal niet gezien of zo. was jij er wel??![]()
Nu denkik wel te weten hoe je er uit zag.. Volgende keer maar eens voorstellen.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:10 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
kweet niet meer wie t gister zei, maar diegene met die beenwarmers om haar armen
met dat witte truitje
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:15 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen!
Volgende keer neem ik zeker een camera mee, kan ik bepaalde mensen terugpakken!Heb hem alleen gister laten liggen in de kroeg.
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:15 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen!
Volgende keer neem ik zeker een camera mee, kan ik bepaalde mensen terugpakken!Heb hem alleen gister laten liggen in de kroeg.
das idd hopen.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:18 schreef Subhuman het volgende:
Ja ik heb m'n camera laten liggen!Drank maakt meer kapot dan je lief is...
Vanmiddag even wat telefoontjes plegen, hoop dat iemand hem gevonden heeft! Ik heb wel een vermoeden waar ie is, maar hoop wel dat ik em terugkrijg.
sjezus snel bellen dan maarquote:Op maandag 30 januari 2006 10:18 schreef Subhuman het volgende:
Ja ik heb m'n camera laten liggen!Drank maakt meer kapot dan je lief is...
Vanmiddag even wat telefoontjes plegen, hoop dat iemand hem gevonden heeft! Ik heb wel een vermoeden waar ie is, maar hoop wel dat ik em terugkrijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |