Welk imagoquote:
Dronken druppiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Na gisteravond is daar helemaal niks meer van over...
Voor gisteravond ook niet hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zie je!!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Voor gisteravond ook niet hoor.![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ow, was zij degene met die vlammenwerper?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Inderdaad!
Een niet nader te noemen administrator van het Fok! forum (welke overigens direct onder je heeft gepost) heeft bijzonder vakkundig en live in de uitzending van FokRadio een lucifer bij je imago gehouden
Als jij " ducked" ben je even groot als ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:35 schreef RonaldV het volgende:
Als Pea sinds zondag "tante Pea" heet, hoe heet Yvonne dan wel?![]()
ducks and runs
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jij " ducked" ben je even groot als ik
Zelfs de Fotters laten me vallen als een baksteen! Zie wat je hebt aangericht yvonne...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
yvonne heeft niks gedaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zelfs de Fotters laten me vallen als een baksteen! Zie wat je hebt aangericht yvonne...
diverse redenen:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk...ik zoek het maar vast voor je opEn waarom niet de SC lezen en wel hier posten, toch
![]()
Volwassenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:54 schreef Subhuman het volgende:
En op de meet was ik nog aaibaar en "volwassen"!
Wiens woorden waren dit?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:54 schreef Subhuman het volgende:
En op de meet was ik nog aaibaar en "volwassen"!
Woorden van iemand die mij ook vertelde dat ze geen alcohol drinkt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:03 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wiens woorden waren dit?
Iemand onder invloed zeker???
Ik deed niksquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zelfs de Fotters laten me vallen als een baksteen! Zie wat je hebt aangericht yvonne...
gekke vraag misschienquote:
Dat is idd een gekke vraag.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
gekke vraag misschien
maar werk jij bij Netjes?
dr stond gister iemand achter de toonbank die echt veel op jou leek toen ik daar wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat is idd een gekke vraag.
Maar nee.
Ik ben er wel klant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |