-Marjo-quote:Op maandag 30 januari 2006 22:55 schreef fraubitch het volgende:
wie had er ook alweer dezelefde schoenen als ik? maar dan geel
morgen zetten ze een stream neer, kan je het naluisteren...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:55 schreef Kleintje het volgende:
Is fok!radio nog ergens te luisteren, wordt het online gepleurd?
Ben ook wel benieuwd.
http://actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3quote:Op maandag 30 januari 2006 22:55 schreef Kleintje het volgende:
Is fok!radio nog ergens te luisteren, wordt het online gepleurd?
Ben ook wel benieuwd.
5 maart in Olmen van Fok! Fot.quote:
jaaaaaaaaaaaaa!quote:
Dan kom ik met het OV, kan ik een biertje met je drinkenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa!
Neem ik ook een camera mee
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa!
Jij wil alleen maar foto's van een bezopen Subje om hem nog eens af te fikken.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa!
Ik kom!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:18 schreef fraubitch het volgende:
ooww dan sleep ik jullie allemaal ook mee naar limburg!!!
thorn ofzo!!![]()
![]()
Afstand houdt mij niet tegenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:18 schreef fraubitch het volgende:
thorn ofzo!!![]()
![]()
1?quote:
Weer eens een andere kijk op mezelfquote:Op maandag 30 januari 2006 23:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Leuke snaps Xil
Rubberduckey met de fisheye
M2 kijkt alsof ze skaai betovert
owhja! die zou ik ook wegsoepenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:50 schreef Skaai het volgende:
OMG die lippenstift van yvonne zat er echt heel erg duidelijk op![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die is licht bewerkt
Ik mis iets namelijk
FOUT antwoord!quote:
Niet hoor!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
FOUT antwoord!
"Welke onderkinnen?"
deze?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
deze?
Ik ben er niet helemaal zeker van maar ik denk dat jij het bent.
[afbeelding]
Opgegeten? Waarom vond ik ze dan in mijn gezicht?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
te lekker, heb er te veel van opgegeten![]()
![]()
Uhhuhquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:47 schreef Subhuman het volgende:
Oh en ik ben lang niet zo'n zuipschuit als yvonne jullie wil doen geloven hoor, stiekem ben ik gewoon een braaf jongetje!
Te laatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:47 schreef Subhuman het volgende:
Oh en ik ben lang niet zo'n zuipschuit als yvonne jullie wil doen geloven hoor, stiekem ben ik gewoon een braaf jongetje!
Jaquote:Op maandag 30 januari 2006 23:18 schreef fraubitch het volgende:
thorn ofzo!!![]()
![]()
En vraag effe of een van de goed gevormde serveersters een blauwe string aan doet met strikjequote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En vraag effe of een van de goed gevormde serveersters een blauwe string aan doet met strikje![]()
Wat hebben we nou geleerd uit onze ervaring van zondagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Is dat dorpje zo klein dat je moet reserveren als je met meer dan 10 man naar binnen wilt?
Ik vind nog steeds dat ze blij moesten zijn met de extra omzet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hebben we nou geleerd uit onze ervaring van zondagNeem het zekere voor het onzekere
Man...het is gewoon eigenlijk niet sociaal om met 30 man ergens te gaan zitten zonder dat daarop gerekend wordtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat ze blij moesten zijn met de extra omzet.Zelfs na onze fooi keken ze nog niet vrolijk!
Ik heb het verder niet meegekregen Sub, maar heb je je camera al terug? (ik lees de SC niet meer)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat ze blij moesten zijn met de extra omzet.Zelfs na onze fooi keken ze nog niet vrolijk!
FOT SC - op naar de volgende meeting......quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet meegekregen Sub, maar heb je je camera al terug? (ik lees de SC niet meer)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |