aaaaaaahquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:46 schreef Kleintje het volgende:
Ja, je hebt wat gemist!
Zie mijn onderschrift... paard is drachtig.
Ik ga dan hele dagen bij stal kijken of het er al uitvalt.
En daarna hele dagen gelukzallig zitten stralen van mijn kleinkind
Jaaa, met paard! Dan kom ik ook met mijn dochter. Ook al zo'n paardengek...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Mag het ook zonder paardrijden? Ik ga er in mijn paardrijkleding niet eleganter uitzien.
Ik wil best een keer naar Groningen/Drente/Friesland komen hoor. Geen enkel probleem mee.
Ik heb eerst ehm, 12 februari een shoot met vliegvrager (en 2 reservedatums i.v.m. het weer), 15 februari een shoot met Rubberduckie, 20 februari een professionele fotoshoot voor een mannenblad en 4 maart een shoot met Puckzzz.
Dus maar een datum plannen voor maart of half april (ga begin april op vakantie).
Mei en juni ben ik niet beschikbaar, dan heb ik zwangerschapsverlof![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:00 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jaaa, met paard! Dan kom ik ook met mijn dochter. Ook al zo'n paardengek...
Voor diegenen die niet weten waar/wat Montzen-Gare is. Montzen-Gare is een vervallen station dat niet meer gebruikt wordt in het Land van Herve, net onder Zuid-Limburg. Prima geschikt om modellen in een urban omgeving te fotograferen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:33 schreef PoseidonVS het volgende:
Over een nieuwe meet:
Ik heb het tijdens afgelopen meet met Ivo gehad om binnen kort eens naar Montzen Gare te gaan voor een Urban en/of Model shoot. Lijkt me erg tof om daar eens te gaan kijken.
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Was furore ook al voorbijgekomen dan?
[afbeelding]
Weg kwijt in Utreg dat je nu pas reageert?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:39 schreef furore het volgende:
Ja, was leuk. Gezellig. Etc.
Groeten aan m'n tafelgenoten van die middag, en anderen waarmee ik heb gebabbeld.
Jammer dat ik vervroegd weg moest. Sommigen van jullie gaan nog van me horen![]()
GAAATVERDAMME MEESquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:59 schreef Re het volgende:
[..]
, koekje erbij.. ow nee andere reclame
* PdeHoog schrikt wakkerquote:
te laat , is alweer opquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schrikt wakker
Huh?...waar?....
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |