Vrijstaande woningen: sexy...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieverd.... ik kom van 304 m2 en ga naar 85 m2 (waarvan 65 ongeveer echt leefoppervlak is, dus excl balkon en gang en wc).
Ik denk dat het door die ontwikkeling komt dat er zo weinig mensen in biseksualiteit geloven. De meeste biseksuelen vallen uiteindelijk toch vooral op een van beide geslachten.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, zei al een stukje terug dat ik wel steeds meer naar jongens neig... maar goed, ik ben eigenlijk pas sinds mijn 19de echt voor mezelf out.
aangezien het vorige topic al zo snel voorbij was en hij zo beter in het oog springtquote:Op maandag 30 januari 2006 17:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
GRATIS EXPRESZO'S
af halen in omg eindhoven
of tegen bezorgkosten
alle expreszo's jaareditie 1999 tot 2003
iemand intresse
mail me op dboonman@hotmail.com
of bel
0616152206
mjwa wat dat betreft word ik nie zo heel snel gek van mezelf hehe. maar goed ik kan me de verwarring ook voorstellen. maar weet je, het liefste noem ik mezelf niet eens biseksueel, ik wil gewoon zien hoe het met mijn gevoel eindigt zonder er een term aan te hangen die meteen zegt dat je gevoel bij wijze van spreke al bepaald is. maar goed, het maakt het er wel wat simpeler op.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:29 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik denk dat het door die ontwikkeling komt dat er zo weinig mensen in biseksualiteit geloven. De meeste biseksuelen vallen uiteindelijk toch vooral op een van beide geslachten.
Ik noemde mezelf vroeger ook biseksueel, maar vond jongens altijd al leuker. Op een gegeven moment werd het voor mezelf ook echt te verwarrend, dan weer een meisje, dan weer een jongen. Ik had zelf ook heel sterk de behoefte om voor een van beide te kiezen. En dat heb ik gedaan. Sindsdien ook eigenlijk nooit meer iets met een meisje gedaan.
geloof me zeker 1/3 van het huis is nooit gebruikt geweestquote:Op maandag 30 januari 2006 17:30 schreef wonderer het volgende:
Tja, je kunt je afvragen hoeveel van die 304m2 nou echt nodig is, natuurlijk
Hanenkam (ja, nieuwe spellingquote:Op maandag 30 januari 2006 17:29 schreef Weemz het volgende:
[afbeelding]
Lekker kort. enzo. Nu ga ik eten koken.
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:30 schreef wonderer het volgende:
Ik neig ook meer naar jongens, maar ik zou me niet kunnen afsluiten voor meisjes. Zo nu en dan zie ik namelijk ook een meisje van wie ik denk: damnnnnnnnn. Dit gebeurt minder vaak dan bij jongens, maar dan nog zie ik geen reden te kiezenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:29 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik denk dat het door die ontwikkeling komt dat er zo weinig mensen in biseksualiteit geloven. De meeste biseksuelen vallen uiteindelijk toch vooral op een van beide geslachten.
Ik noemde mezelf vroeger ook biseksueel, maar vond jongens altijd al leuker. Op een gegeven moment werd het voor mezelf ook echt te verwarrend, dan weer een meisje, dan weer een jongen. Ik had zelf ook heel sterk de behoefte om voor een van beide te kiezen. En dat heb ik gedaan. Sindsdien ook eigenlijk nooit meer iets met een meisje gedaan.
Nu woon ik vrijstaand... strakjes niet meerquote:Op maandag 30 januari 2006 17:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vrijstaande woningen: sexy...
Alleen jammer dat die in de randstad 3 keer zo duur zijn als in het binnenland![]()
Ja, vreselijk verwarrend vind ik dat altijd als ik een meisje tegenkom dat ik echt, echt heel erg aantrekkelijk vind. Maar zelfs dan is het toch minder zinnelijk, lichamelijk dan dat het een ehm... aantrekkelijke jongen is.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik neig ook meer naar jongens, maar ik zou me niet kunnen afsluiten voor meisjes. Zo nu en dan zie ik namelijk ook een meisje van wie ik denk: damnnnnnnnn. Dit gebeurt minder vaak dan bij jongens, maar dan nog zie ik geen reden te kiezen
Maar zoals je al zegt, het gaat om wat je zelf wil. In het algemeen kunnen we gewoon stellen: iedereen gaat voor de liefde![]()
Aaaah, arme Luqas, helemaal in de warquote:Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, vreselijk verwarrend vind ik dat altijd als ik een meisje tegenkom dat ik echt, echt heel erg aantrekkelijk vind. Maar zelfs dan is het toch minder zinnelijk, lichamelijk dan dat het een ehm... aantrekkelijke jongen is.
(Trouwens, als je bi bent, dan mag je niet meedoen met mn experimentquote:Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, vreselijk verwarrend vind ik dat altijd als ik een meisje tegenkom dat ik echt, echt heel erg aantrekkelijk vind. Maar zelfs dan is het toch minder zinnelijk, lichamelijk dan dat het een ehm... aantrekkelijke jongen is.
Het is 2 verdiepingen van 19 bij 8.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:30 schreef wonderer het volgende:
Ik ben al zo'n jaar of vier helemaal clean van vrouwschepsels, dus dat is wel homo toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
(Trouwens, als je bi bent, dan mag je niet meedoen met mn experimentMaar ik heb het goed begrepen dat je gewoon homo bent?
)
Als je een aantal jaar niks met mannen gedaan hebt, dan mag je van de kerk priester worden, dus als je 4 jaar nisk met vrouwen gedaan hebt, dan mag je met mijn onderzoek meedoenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:43 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben al zo'n jaar of vier helemaal clean van vrouwschepsels, dus dat is wel homo toch?![]()
Experiment?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
(Trouwens, als je bi bent, dan mag je niet meedoen met mn experimentMaar ik heb het goed begrepen dat je gewoon homo bent?
)
oef dat is aanzienlijk veel ruimtequote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is 2 verdiepingen van 19 bij 8.
[afbeelding]
Maar daar ga ik dus WEGquote:Op maandag 30 januari 2006 17:46 schreef davidov het volgende:
[..]
oef dat is aanzienlijk veel ruimte
2 verdiepingen is wel erg cool trouwens
Voor mn scriptie. Kun je me een mail sturen: experimentbb@hotmail.com? Dan kan ik je de informatie sturen. Het is een experiment via de mail en het duurt ongeveer 10 minuten. Ik zal je dan binnenkort het materiaal toesturen en na een aantal marketingcampagnes beoordeeld te hebben moet je me het beoordelingsformulier terugmailen. Niks meer, niks minderquote:
Koop dan een vrijstaand huis in Amsterdam. (Even testen of je rijk bent, dan hoef ik namelijk niet te wachten tot je cmo bent en kan ik gelijk moeite gaan doenquote:
Ja dat ding is ook wel vanuit alle hoeken en gaten op Klein Berg te zien en dan dat blauw van het pand zelfquote:Op maandag 30 januari 2006 17:50 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij straks (ik praat te ver in de toekomst) zit de erowrldmet een grote gay-vlag
owwwquote:
Je hebt je middag wel nuttig besteed zag ikquote:Op maandag 30 januari 2006 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo..header van de site is af.
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hebt je middag wel nuttig besteed zag ik![]()
gaaf overzichtje
ze vroeg wat je van het verhaal vond, en van de moraal van het goeie verhaal?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
buhhh.. er was een stomme bibliotheekjuffrouw bij de videotheek
ik zie geen aparte ruimte voor mijn poetshok...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is 2 verdiepingen van 19 bij 8.
[afbeelding]
De CV kast heeft planken en zoquote:Op maandag 30 januari 2006 18:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zie geen aparte ruimte voor mijn poetshok...
waar had je dat gepland?
neequote:Op maandag 30 januari 2006 18:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ze vroeg wat je van het verhaal vond, en van de moraal van het goeie verhaal?
Neh geef mij maar een 3kamer appartement in hartje eindhoven.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Koop dan een vrijstaand huis in Amsterdam. (Even testen of je rijk bent, dan hoef ik namelijk niet te wachten tot je cmo bent en kan ik gelijk moeite gaan doen)
![]()
Ik had kaartenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:05 schreef Burner82 het volgende:
waarom is james blunt nou maar 1 avond in nlkwilde er graag naar toe met me liefje :$
Ja nou daar ga ik dus achter wonen als alles doorgaat.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat ding is ook wel vanuit alle hoeken en gaten op Klein Berg te zien en dan dat blauw van het pand zelf![]()
planken!quote:
Maar ik mag voor je hopen dat de buitenkant van je appartement iets minder opzicht blauw geschilderd is dan die winkelquote:Op maandag 30 januari 2006 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou daar ga ik dus achter wonen als alles doorgaat.
Die past daar makkelijk in!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
planken!
Planken....
en waar moet mijn dweilkar dan
als je maar niet denkt...
Die winkel is zwartquote:Op maandag 30 januari 2006 18:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ik mag voor je hopen dat de buitenkant van je appartement iets minder opzicht blauw geschilderd is dan die winkel![]()
Tis dat het nu donker is, anders liep ik er nog even ter controle voorbijquote:Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die winkel is zwart
En het appartement is van hout
ik bedoelde als je maar niet denkt dat ik iedere keer die poetskar op die planken ga sjouwenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die past daar makkelijk in!
Zeg, dan doe ik 't wel niet hoor
Overigens ... ik heb een berghok in de tuin
En, die poetskar is van tim he.....
Volgens mij is dat de cinematheekquote:Op maandag 30 januari 2006 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tis dat het nu donker is, anders liep ik er nog even ter controle voorbij
in mijn hoofd heb daar een heel blauw beeld bij
of is dat dan daar vlakblij
er is daar toch zo'n gebouw helemaal blauw gekwast![]()
Heb je nog wel een poetskar nodig dan met minder oppervlakte?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die past daar makkelijk in!
Zeg, dan doe ik 't wel niet hoor
Overigens ... ik heb een berghok in de tuin
En, die poetskar is van tim he.....
Ja nou uh.... ik heb een houten vloer... en dan met die poetskar....quote:Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je nog wel een poetskar nodig dan met minder oppervlakte?
kun je 'em nog een keer veranderen, de standaard uitdrukking is:quote:
Ik ook!quote:
ja bla, het gaat niet om je leven te verwedden maar om iets anders en dan kan with gemakkelijk want het gaat om de combi I bet en niet om I bet on something.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:26 schreef Cairon het volgende:
[..]
kun je 'em nog een keer veranderen, de standaard uitdrukking is:
You bet your life ON it.
(you place a bet ON something)
kan dat niet? "verwed je leven maar met dat?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:51 schreef Ang3l het volgende:
Uhm, nou ei'k kan dit idd niet want er staat nu: "Verwed er je leven maar met". Maar goed, boeiend
Ik moet boodschappen doen maar ik heb geen zin. Woonde ik maar bij de heilige geeststraat dan at ik nu voor 11,- bij de Bommel
Beter dan een voetsplinter in je glas.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:53 schreef wonderer het volgende:
Ik had verdorie een glassplinter in mijn voet
Dat zou minder pijn doen, denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Beter dan een voetsplinter in je glas.
Nee, je verwed je leven OM iets, niet MET iets.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kan dat niet? "verwed je leven maar met dat?
ja zoiets was wel de bedoelingquote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef DennisMoore het volgende:
"Verwed je leven er ook maar bij!"
Zou kunnen, maar vergezocht.
Ik ben aan 't oefenen!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:
Wie kan er allemaal schilderen? En schuren en lakken?
You beeeeeeeeeeet your life it is.....quote:Op maandag 30 januari 2006 18:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja zoiets was wel de bedoeling
lekker vergezocht
enzo
ik zal maar toegeven dat ik de lyrics van tori amos niet ken en ff snel uit mijn hoofd het leukste zinnetje van cornflake girl oprakelde.
O dus dan kun je het straks erg goed?quote:
preciesquote:Op maandag 30 januari 2006 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You beeeeeeeeeeet your life it is.....
En haar uitspraak is ook niet altijd je van hetquote:Op maandag 30 januari 2006 19:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
precies
ik verstond telkens with it
(ja tori is lekker vaag)
Jij mag de planken in de studeerkamer doen danquote:
Handigquote:
ja maar, ja maarquote:Op maandag 30 januari 2006 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou uh.... ik heb een houten vloer... en dan met die poetskar....
Kom jij hier helpen dan eerst?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:03 schreef Ang3l het volgende:
Handig
Het plafond is nu okergeel en een aantal muren zijn helblauw en kobaltblauw.
Wil jij d'r ff wit van maken?
Nee. We proberen het wel even en als het niet werkt dan mag je'm hebben. K?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar, ja maar
wil je de vloer niet nat gereinigd hebben dan?
en Tim kan ook niets met die poetskar op die kamer
mag ik...
mag ik hem dan echt hebben?
Ik heb een hele boerderij uit 1900 vanuit kantoor naar woonhuis omgetoverd... ik steek geen vinger meer uit!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kom jij hier helpen dan eerst?.
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil verhuizen!
Noh. Dan kom ik je pas helpen als het hier klaar is.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een hele boerderij uit 1900 vanuit kantoor naar woonhuis omgetoverd... ik steek geen vinger meer uit!![]()
pardon!!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een hele boerderij uit 1900 vanuit kantoor naar woonhuis omgetoverd... ik steek geen vinger meer uit!![]()
mama komt wel helpen, ze gaat dit jaar zelf ook nog verhuizen dus, de ene dienst...quote:Ik wil verhuizen!
kaas = lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore spoelt brie-toastjes weg met rooie wijn.
Ik ben totáál geen gastronoom fijnproever liefhebber van eten, maar dit vind zelfs ik wel lekker..
daar zijn de meningen erg over verdeeldquote:
Lekker bij Angel in bedquote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. We proberen het wel even en als het niet werkt dan mag je'm hebben. K?
Ik heb straks wel geen logeerbed meer he, dat wordt lastiger!!!
Brie, camembert, jong, oud, rook, geiten, blauw allemaalquote:Op maandag 30 januari 2006 19:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar zijn de meningen erg over verdeeld
wat voor kaas?
ligt er ook aan waar het op bij of door zit
schimmelkaas, nou nee
Hadden wij al kaas gegeten?quote:
Ik kan het wel, maar vind het een kutklus.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, je verwed je leven OM iets, niet MET iets.
Maar zoals ik al zei: boeiend
Ik wil verhuizen!
Andyvie stamppot met blokjes oude kaas en appel.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:21 schreef Andyvie het volgende:
Alleen jonge kaas is eetbaar, voor de rest moet je met kaas niet bij mij aankomen
Daar heb ik nog geen kaas van gegeten neequote:Op maandag 30 januari 2006 19:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hadden wij al kaas gegeten?
'k Heb nu zo'n capuchon-ding aan, omdat ik in mijn vrije tijd ook hip wil overkomen, maar ik vind het eigenlijk maar een raar gevoel, zo'n soort bochel in je nek..
Vanwege z'n leeftijd?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef davidov het volgende:
wel lekker warm zo'n trui, en voor hip doen is het een beetje laat eh
Op croissantjes geloof ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef davidov het volgende:
Daar heb ik nog geen kaas van gegeten nee
Beetje laat? Hoezo? Ik ben nog in de bloei van mijn lever!quote:wel lekker warm zo'n trui, en voor hip doen is het een beetje laat eh
waarom moet ik nou altijd in de stamppot?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Andyvie stamppot met blokjes oude kaas en appel..
Ik lust je rauw!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:27 schreef Andyvie het volgende:
[..]
waarom moet ik nou altijd in de stamppot?![]()
Owja bijna vergeten, het betere ontbijt!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op croissantjes geloof ik..
[..]
Beetje laat? Hoezo? Ik ben nog in de bloei van mijn lever!
Dat ookquote:Op maandag 30 januari 2006 19:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vanwege z'n leeftijd?.
En je viel nog wel op ouderquote:Op maandag 30 januari 2006 19:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Owja bijna vergeten, het betere ontbijt!
[..]
Dat ook![]()
Maar mikte eigenlijk op "too late for first impressions"![]()
neuh valt wel mee
Je zou nog vuurvaste vingers kweken, zodat je zonder ijselijke kreten uit te slaken (mooie uitdrukking) de zooi uit de oven kunt halen.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:29 schreef davidov het volgende:
Owja bijna vergeten, het betere ontbijt!
quote:Dat ook![]()
Ach, we hadden toch al geen Grote Verwachtingen.quote:Maar mikte eigenlijk op "too late for first impressions"![]()
neuh valt wel mee
Er zijn grenzenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En je viel nog wel op ouder
Nâh really?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef davidov het volgende:
[..]
Er zijn grenzen
Besides "just kidding"
Ja...omdat ik me meestal mateloos irriteer aan leeftijdsgenootjes.quote:
Kheb geen arbeiders handjesquote:Op maandag 30 januari 2006 19:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je zou nog vuurvaste vingers kweken, zodat je zonder ijselijke kreten uit te slaken (mooie uitdrukking) de zooi uit de oven kunt halen.
[..]
*aai*quote:.
[..]
Ja, ik ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja...omdat ik me meestal mateloos irriteer aan leeftijdsgenootjes.
Da's geen nieuw fenomeen.quote:
Dit is veel leuker dan tvquote:Op maandag 30 januari 2006 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Omdat ze zich hip & jeugdig voor willen doen, terwijl ze dat niet meer zijn?.
Of omdat ze juist het tegenoverstelde willen?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Da's ook geen nieuwsquote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef davidov het volgende:
[..]
Dit is veel leuker dan tv
*pakt popcorn erbij*
Nee duh, dat is op tv...quote:
Mijn nieuws komt gewoon via de Feedreader hoor.quote:
Willen 17-jarigen tegenwoordig oud en ehm... statig zijn?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of omdat ze juist het tegenoverstelde willen?
Omdat het ze niet lukt.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Nee maar ik hoor vaak genoeg van 30ers en hoger dat ze balen dat iedereen daar maar wil hokken, thuis wil zitten etc.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Willen 17-jarigen tegenwoordig oud en ehm... statig zijn?.
Dag Dave, heb jij een hippe capuchon-trui?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:43 schreef Dave het volgende:
Uitgestoomd, geschilderd, gelakt en geklusd. Nu de woonkamer nog.
Bier is hier ook wel in huis.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Zit je op bier te azen ofzow?
Hmmmz... Mjah. Ik vermoed dat hip ook niet iets is wat van mij wordt gezegd.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef Dave het volgende:
Nee, G_E, ik ben a-hip.
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
BierSorbo is hier ook wel uw hulp in huis.
Het leven draait niet om hip zijn, G_E. Mijne niet in ieder geval.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmmz... Mjah. Ik vermoed dat hip ook niet iets is wat van mij wordt gezegd..
Ow god niet weer he, leer eens fatsoenlijk inkopen doenquote:
Mijn inkoop houdt mijn verbruik niet bijquote:Op maandag 30 januari 2006 19:51 schreef davidov het volgende:
Ow god niet weer he, leer eens fatsoenlijk inkopen doen
Kans voor watquote:Op maandag 30 januari 2006 19:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Snel CDP! Grijp je kans! Je bent 18, dus nu mag het!
Neej. En ook niet om bier.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Het leven draait niet om hip zijn, G_E. Mijne niet in ieder geval..
ow...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neej. En ook niet om bier..
Met DM?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Op! Kans op seks! Steamy kinky naughty seks!
hehe, doe je toch iets goed foutquote:Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn inkoop houdt mijn verbruik niet bij.
Is er ook andere seks dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Steamy kinky naughty seks!
hmzzzquote:Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Jij? Bier? Je leek me meer een sherry-type.
En wat moet ik met die info?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij heeft zich geschoren hoor, vanochtend.
Alles lekker glad voor de steamy naughty kinky seks. Never mind.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En wat moet ik met die info?
Oh..dan kom maar op met m danquote:Op maandag 30 januari 2006 20:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Alles lekker glad voor de steamy naughty kinky seks. Never mind..
Ik heb je kerstboom gezienquote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben wel goed in het geven van design-advies..
Da's slechts 13 jaar jonger.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh..dan kom maar op met m dan![]()
00.15 ben k 18
Beschouw je 13 als geluk of ongeluksgetal?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's slechts 13 jaar jonger..
Ik beschouw 13 niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beschouw je 13 als geluk of ongeluksgetal?
so?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef DennisMoore het volgende:
Dertien fuckin' jaren!!
Denk luiers en denk brugklas! In die orde van grootte spreken we hier!.
Kerstbomen hebben geen ruk met design te maken.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je kerstboom geziendus als je't niet erg vindt
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik ben weer bij de AH XL geweest
Je moet er van houden.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik probeer me jou even voor te stellen terwijl je een kerstboom aan het optuigen bentquote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kerstbomen hebben geen ruk met design te maken..
Maar ik schat je een beeje burberry klassiek engels in en da's niet mijn stijl.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kerstbomen hebben geen ruk met design te maken..
So... wat vliegt de tijd...quote:
Ik koop 't al tijden bij de C'est du pain maar ze hebben het ook bij de AH XLquote:
Op die fiets.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
So... wat vliegt de tijd...
Of, om de chinese wijsgeer Confucius te quoten:
"Time flies like arrow, fruit flies like banana.".
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:59 schreef Jerruh het volgende:
nee ff serieus, ik drink alles,
Psies. Dat bedoel ik. Je hebt dringend wat design advies nodig, want RVS limoen hout kan écht niet meer.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik schat je een beeje burberry klassiek engels in en da's niet mijn stijl.
Ik kan het enorm mis hebbn hoor. Maar je lijkt me geen RVS limoen hout achtig typje.
In mijn hoofd wel en IK moet er wonenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Psies. Dat bedoel ik. Je hebt dringend wat design advies nodig, want RVS limoen hout kan écht niet meer.
rode druiven en rooibos en natuurlijke anti-oxidanten en vitaminenquote:
wat is dat?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik moet ook weer een fiets.quote:
Ipsei is een verfrissende drank met rode druivensap en rooibos-extract, met toegevoegde vitaminen. Met lichte smaak van rode druiven en rooibos. Natuurlijke anti-oxidanten van druiven. Anti-oxidanten bevorderen het afweersysteem. Zonder conserveringsmiddelen.quote:
En een design-prijskaartje van 5 euro?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ipsei is een verfrissende drank met rode druivensap en rooibos-extract, met toegevoegde vitaminen. Met lichte smaak van rode druiven en rooibos. Natuurlijke anti-oxidanten van druiven. Anti-oxidanten bevorderen het afweersysteem. Zonder conserveringsmiddelen.
In een design-flesje
[afbeelding]
dat was mijn volgende vraagquote:Op maandag 30 januari 2006 20:21 schreef davidov het volgende:
[..]
En een design-prijskaartje van 5 euro?
Nee, 1,- EUR.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:21 schreef davidov het volgende:
[..]
En een design-prijskaartje van 5 euro?
Ow dat valt nog ontiegelijk meequote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
*aanhankelijke bui alert*
Je wil niet lekker ruiken?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
heee ik vond een fles eau de toilette in mn kastik doe die meuk echt nooooit op
neequote:
tut tut tut tut....quote:Op maandag 30 januari 2006 20:39 schreef DennisMoore het volgende:
"Hey! You watch your mouth, goddamnit!"
Helemaal niet? Er zijn zoveel verschillende...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
neeik vind persoonlijk parfum enzo niet lekker ruiken
hele lichte luchtjes gaan nog wel... heb hier aqua di gio liggen maar vergeet het meestal op te doenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Helemaal niet? Er zijn zoveel verschillende...
Lever hier maar in dan.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
hele lichte luchtjes gaan nog wel... heb hier aqua di gio liggen maar vergeet het meestal op te doenis nog onaangebroken na een aantal maanden
Pfff. Misschien spuit mijn oma wel met Hugo Boss.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:55 schreef Dave het volgende:
Aqua di gio is okay, maar DM ruikt naar z'n oma!. Vraag 't 'm zelf maar!
aqua di gio =quote:Op maandag 30 januari 2006 20:55 schreef Dave het volgende:
Aqua di gio is okay, maar DM ruikt naar z'n oma!. Vraag 't 'm zelf maar!
op plekken waar het niet zo secuur hoeft te zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, je verwed je leven OM iets, niet MET iets.
Maar zoals ik al zei: boeiend
Ik wil verhuizen!
Ik ben nog druk aan het typen!quote:
Wie zou Gio zijn?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
ok als ik ooit naar een meet ga doe ik wel aqua di gio op
Yep. Animated porn. Werd een week of twee geleden over gesproken in dit topic en ik was nieuwsgierig. Kostte me alleen eeuwen om het te pakken te krijgen. Maar het is de moeite niet om op te wachtenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef tech het volgende:
Huys van Meerpick?
Zonde dat je er twee weken op hebt zitten, danquote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Animated porn. Werd een week of twee geleden over gesproken in dit topic en ik was nieuwsgierig. Kostte me alleen eeuwen om het te pakken te krijgen. Maar het is de moeite niet om op te wachten
Yeah...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: Mum - We have a map of the piano.mp3
Tracks met vage namen zijn zo wannabe interessant..
Ach, dat ding loopt toch wel door, boeit niet zo. Zou meer balen als die 150 afleveringen van Thundercats niet de moeite waard warenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:58 schreef tech het volgende:
[..]
Zonde dat je er twee weken op hebt zitten, dan
honderd-frickin-vijftig... Dan noem je ook een getal... Nog geen steekproef gehouden?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, dat ding loopt toch wel door, boeit niet zo. Zou meer balen als die 150 afleveringen van Thundercats niet de moeite waard waren
Geen enkele is nog 100%... Alle afleveringenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:05 schreef tech het volgende:
[..]
honderd-frickin-vijftig... Dan noem je ook een getal... Nog geen steekproef gehouden?
Waar ben je mee bezig?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zoo..da's ook gefixed..hopelijk straks online
Zonder hardeschijf, wel mét netwerk aansluitingquote:Op maandag 30 januari 2006 22:41 schreef DennisMoore het volgende:
Is die met harde schijf en netwerk-aansluiting enzo?.
quote:
nietus, er staat HUDIUquote:Op maandag 30 januari 2006 22:45 schreef Weemz het volgende:
Daar staat AUDIO slimmerd.
Jij laat je niet in de maling nemen he?!quote:
Neeee man. Iedereen ruikt al naar aqua di gioquote:
Ik ookquote:Op maandag 30 januari 2006 22:41 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
'k Moet nog een bank kopen....
Ik vind ikea-meuk meestal vrij leuk. Lang niet alles, maar met de juiste combi's van ikea en trendhopper speel je heel wat klaar.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat is je budget?.
Die design dingetjes zijn zóveel leuker dan die Ikea-meuk enzo.
Mag ik hier zeggen dat ik dat een foeilelijk ding vind en dat zo iets dus never nooit in mijn huis zal staanquote:
idd, ieuw.. ik voel me daar als tijgetje niet op mijn gemakquote:Op maandag 30 januari 2006 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik hier zeggen dat ik dat een foeilelijk ding vind en dat zo iets dus never nooit in mijn huis zal staan
Nou deze Leeuw zou het ook graag aan flarden scheuren hoor..quote:Op maandag 30 januari 2006 23:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
idd, ieuw.. ik voel me daar als tijgetje niet op mijn gemak
Nope. Ik geloof alleen mijn eigen ogenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij laat je niet in de maling nemen he?!
Zo'n vloer ligt er bij mij inquote:
Dan kun je je op de bank verstoppenquote:
Sleep wellquote:
good god, kan je nou nog wel tosti's maken?quote:
neequote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:03 schreef davidov het volgende:
[..]
good god, kan je nou nog wel tosti's maken?![]()
Totdat één of andere Troel (quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
neemaar we hebben de frituurpan nog
*LOL* Nou daar gaan de Questionable Companionsquote:
Reminds me, binnenkort naar het waterloo plein voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:09 schreef BB_Koning het volgende:
Vroeger droeg ik altijd leren jassen, nu niet meer
tis een carnavals-jas dus dat zegt wat over die bankquote:
Dat vind ik niet leuk, daarom ga ik nu wegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Reminds me, binnenkort naar het waterloo plein voor een nieuwe.
En je bent er net! Nou ja. Doeg dan maar...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat vind ik niet leuk, daarom ga ik nu weg
Geintje, ik ga zomaar weg
Doeg
Sweet Dreams BB_Koningquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat vind ik niet leuk, daarom ga ik nu weg
Geintje, ik ga zomaar weg
Doeg
WHOOOEEEEEEEEEEIIIIquote:
Dank u...quote:
haha wat in het vat zit...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dank u...
T is dat ik nog geen taart heb anders had k gevraagd of je een stukkie kwam halen
Kuttentamen als in "tentamen was vervelend" of gaat het verder dan dat en heb je 'm ook niet gehaald waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:24 schreef davidov het volgende:
*installeert zichzelf weer als nachtploeg*
kuttentamen is weer ff voorbij...nog even mn gang gaan voordat het weer opnieuw begint...
Feliquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WHOOOEEEEEEEEEEIIII
Sla de condooms maar vast in! CDP gaat los!
*LOL* Saven, backuppen en koesterenquote:
Donequote:
Zeg mn allereerste belde net en die maakte dezelfde opmerkingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WHOOOEEEEEEEEEEIIII
Sla de condooms maar vast in! CDP gaat los!
het leren was gewoon kut. En het tentamen ging ook niet even lekker als ik had gehoopt. Maar zegt nog niet veel over de uitslagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kuttentamen als in "tentamen was vervelend" of gaat het verder dan dat en heb je 'm ook niet gehaald waarschijnlijk?
en vast niet de laatste die deze opmerking naar je zal makenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg mn allereerste belde net en die maakte dezelfde opmerking![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:31 schreef Ang3l het volgende:
Slaap lekker allemaal!
CDP, geniet van de dag
Sweet Dreams Ang3lquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:31 schreef Ang3l het volgende:
Slaap lekker allemaal!
CDP, geniet van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |