tis een carnavals-jas dus dat zegt wat over die bankquote:
Dat vind ik niet leuk, daarom ga ik nu wegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Reminds me, binnenkort naar het waterloo plein voor een nieuwe.
En je bent er net! Nou ja. Doeg dan maar...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat vind ik niet leuk, daarom ga ik nu weg
Geintje, ik ga zomaar weg
Doeg
Sweet Dreams BB_Koningquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat vind ik niet leuk, daarom ga ik nu weg
Geintje, ik ga zomaar weg
Doeg
WHOOOEEEEEEEEEEIIIIquote:
Dank u...quote:
haha wat in het vat zit...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dank u...
T is dat ik nog geen taart heb anders had k gevraagd of je een stukkie kwam halen
Kuttentamen als in "tentamen was vervelend" of gaat het verder dan dat en heb je 'm ook niet gehaald waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:24 schreef davidov het volgende:
*installeert zichzelf weer als nachtploeg*
kuttentamen is weer ff voorbij...nog even mn gang gaan voordat het weer opnieuw begint...
Feliquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WHOOOEEEEEEEEEEIIII
Sla de condooms maar vast in! CDP gaat los!
*LOL* Saven, backuppen en koesterenquote:
Donequote:
Zeg mn allereerste belde net en die maakte dezelfde opmerkingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WHOOOEEEEEEEEEEIIII
Sla de condooms maar vast in! CDP gaat los!
het leren was gewoon kut. En het tentamen ging ook niet even lekker als ik had gehoopt. Maar zegt nog niet veel over de uitslagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kuttentamen als in "tentamen was vervelend" of gaat het verder dan dat en heb je 'm ook niet gehaald waarschijnlijk?
en vast niet de laatste die deze opmerking naar je zal makenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg mn allereerste belde net en die maakte dezelfde opmerking![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:31 schreef Ang3l het volgende:
Slaap lekker allemaal!
CDP, geniet van de dag
Sweet Dreams Ang3lquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:31 schreef Ang3l het volgende:
Slaap lekker allemaal!
CDP, geniet van de dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |