Neej. En ook niet om bier.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Het leven draait niet om hip zijn, G_E. Mijne niet in ieder geval..
ow...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neej. En ook niet om bier..
Met DM?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Op! Kans op seks! Steamy kinky naughty seks!
hehe, doe je toch iets goed foutquote:Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn inkoop houdt mijn verbruik niet bij.
Is er ook andere seks dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Steamy kinky naughty seks!
hmzzzquote:Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Jij? Bier? Je leek me meer een sherry-type.
En wat moet ik met die info?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij heeft zich geschoren hoor, vanochtend.
Alles lekker glad voor de steamy naughty kinky seks. Never mind.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En wat moet ik met die info?
Oh..dan kom maar op met m danquote:Op maandag 30 januari 2006 20:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Alles lekker glad voor de steamy naughty kinky seks. Never mind..
Ik heb je kerstboom gezienquote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben wel goed in het geven van design-advies..
Da's slechts 13 jaar jonger.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh..dan kom maar op met m dan![]()
00.15 ben k 18
Beschouw je 13 als geluk of ongeluksgetal?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's slechts 13 jaar jonger..
Ik beschouw 13 niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beschouw je 13 als geluk of ongeluksgetal?
so?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef DennisMoore het volgende:
Dertien fuckin' jaren!!
Denk luiers en denk brugklas! In die orde van grootte spreken we hier!.
Kerstbomen hebben geen ruk met design te maken.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je kerstboom geziendus als je't niet erg vindt
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik ben weer bij de AH XL geweest
Je moet er van houden.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik probeer me jou even voor te stellen terwijl je een kerstboom aan het optuigen bentquote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kerstbomen hebben geen ruk met design te maken..
Maar ik schat je een beeje burberry klassiek engels in en da's niet mijn stijl.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kerstbomen hebben geen ruk met design te maken..
So... wat vliegt de tijd...quote:
Ik koop 't al tijden bij de C'est du pain maar ze hebben het ook bij de AH XLquote:
Op die fiets.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
So... wat vliegt de tijd...
Of, om de chinese wijsgeer Confucius te quoten:
"Time flies like arrow, fruit flies like banana.".
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:59 schreef Jerruh het volgende:
nee ff serieus, ik drink alles,
Psies. Dat bedoel ik. Je hebt dringend wat design advies nodig, want RVS limoen hout kan écht niet meer.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik schat je een beeje burberry klassiek engels in en da's niet mijn stijl.
Ik kan het enorm mis hebbn hoor. Maar je lijkt me geen RVS limoen hout achtig typje.
In mijn hoofd wel en IK moet er wonenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Psies. Dat bedoel ik. Je hebt dringend wat design advies nodig, want RVS limoen hout kan écht niet meer.
rode druiven en rooibos en natuurlijke anti-oxidanten en vitaminenquote:
wat is dat?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik moet ook weer een fiets.quote:
Ipsei is een verfrissende drank met rode druivensap en rooibos-extract, met toegevoegde vitaminen. Met lichte smaak van rode druiven en rooibos. Natuurlijke anti-oxidanten van druiven. Anti-oxidanten bevorderen het afweersysteem. Zonder conserveringsmiddelen.quote:
En een design-prijskaartje van 5 euro?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ipsei is een verfrissende drank met rode druivensap en rooibos-extract, met toegevoegde vitaminen. Met lichte smaak van rode druiven en rooibos. Natuurlijke anti-oxidanten van druiven. Anti-oxidanten bevorderen het afweersysteem. Zonder conserveringsmiddelen.
In een design-flesje
[afbeelding]
dat was mijn volgende vraagquote:Op maandag 30 januari 2006 20:21 schreef davidov het volgende:
[..]
En een design-prijskaartje van 5 euro?
Nee, 1,- EUR.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:21 schreef davidov het volgende:
[..]
En een design-prijskaartje van 5 euro?
Ow dat valt nog ontiegelijk meequote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
*aanhankelijke bui alert*
Je wil niet lekker ruiken?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
heee ik vond een fles eau de toilette in mn kastik doe die meuk echt nooooit op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |