Ik kan het wel, maar vind het een kutklus.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, je verwed je leven OM iets, niet MET iets.
Maar zoals ik al zei: boeiend
Ik wil verhuizen!
Wie kan er allemaal schilderen? En schuren en lakken?
Andyvie stamppot met blokjes oude kaas en appel.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:21 schreef Andyvie het volgende:
Alleen jonge kaas is eetbaar, voor de rest moet je met kaas niet bij mij aankomen
Daar heb ik nog geen kaas van gegeten neequote:Op maandag 30 januari 2006 19:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hadden wij al kaas gegeten?
'k Heb nu zo'n capuchon-ding aan, omdat ik in mijn vrije tijd ook hip wil overkomen, maar ik vind het eigenlijk maar een raar gevoel, zo'n soort bochel in je nek..
Vanwege z'n leeftijd?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef davidov het volgende:
wel lekker warm zo'n trui, en voor hip doen is het een beetje laat eh
Op croissantjes geloof ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef davidov het volgende:
Daar heb ik nog geen kaas van gegeten nee
Beetje laat? Hoezo? Ik ben nog in de bloei van mijn lever!quote:wel lekker warm zo'n trui, en voor hip doen is het een beetje laat eh
waarom moet ik nou altijd in de stamppot?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Andyvie stamppot met blokjes oude kaas en appel..
Ik lust je rauw!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:27 schreef Andyvie het volgende:
[..]
waarom moet ik nou altijd in de stamppot?![]()
Owja bijna vergeten, het betere ontbijt!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op croissantjes geloof ik..
[..]
Beetje laat? Hoezo? Ik ben nog in de bloei van mijn lever!
Dat ookquote:Op maandag 30 januari 2006 19:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vanwege z'n leeftijd?.
En je viel nog wel op ouderquote:Op maandag 30 januari 2006 19:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Owja bijna vergeten, het betere ontbijt!
[..]
Dat ook![]()
Maar mikte eigenlijk op "too late for first impressions"![]()
neuh valt wel mee
Je zou nog vuurvaste vingers kweken, zodat je zonder ijselijke kreten uit te slaken (mooie uitdrukking) de zooi uit de oven kunt halen.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:29 schreef davidov het volgende:
Owja bijna vergeten, het betere ontbijt!
quote:Dat ook![]()
Ach, we hadden toch al geen Grote Verwachtingen.quote:Maar mikte eigenlijk op "too late for first impressions"![]()
neuh valt wel mee
Er zijn grenzenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En je viel nog wel op ouder
Nâh really?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef davidov het volgende:
[..]
Er zijn grenzen
Besides "just kidding"
Ja...omdat ik me meestal mateloos irriteer aan leeftijdsgenootjes.quote:
Kheb geen arbeiders handjesquote:Op maandag 30 januari 2006 19:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je zou nog vuurvaste vingers kweken, zodat je zonder ijselijke kreten uit te slaken (mooie uitdrukking) de zooi uit de oven kunt halen.
[..]
*aai*quote:.
[..]
Ja, ik ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja...omdat ik me meestal mateloos irriteer aan leeftijdsgenootjes.
Da's geen nieuw fenomeen.quote:
Dit is veel leuker dan tvquote:Op maandag 30 januari 2006 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Omdat ze zich hip & jeugdig voor willen doen, terwijl ze dat niet meer zijn?.
Of omdat ze juist het tegenoverstelde willen?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Da's ook geen nieuwsquote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef davidov het volgende:
[..]
Dit is veel leuker dan tv
*pakt popcorn erbij*
Nee duh, dat is op tv...quote:
Mijn nieuws komt gewoon via de Feedreader hoor.quote:
Willen 17-jarigen tegenwoordig oud en ehm... statig zijn?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of omdat ze juist het tegenoverstelde willen?
Omdat het ze niet lukt.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Nee maar ik hoor vaak genoeg van 30ers en hoger dat ze balen dat iedereen daar maar wil hokken, thuis wil zitten etc.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Willen 17-jarigen tegenwoordig oud en ehm... statig zijn?.
Dag Dave, heb jij een hippe capuchon-trui?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:43 schreef Dave het volgende:
Uitgestoomd, geschilderd, gelakt en geklusd. Nu de woonkamer nog.
Bier is hier ook wel in huis.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Zit je op bier te azen ofzow?
Hmmmz... Mjah. Ik vermoed dat hip ook niet iets is wat van mij wordt gezegd.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef Dave het volgende:
Nee, G_E, ik ben a-hip.
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
BierSorbo is hier ook wel uw hulp in huis.
Het leven draait niet om hip zijn, G_E. Mijne niet in ieder geval.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmmz... Mjah. Ik vermoed dat hip ook niet iets is wat van mij wordt gezegd..
Ow god niet weer he, leer eens fatsoenlijk inkopen doenquote:
Mijn inkoop houdt mijn verbruik niet bijquote:Op maandag 30 januari 2006 19:51 schreef davidov het volgende:
Ow god niet weer he, leer eens fatsoenlijk inkopen doen
Kans voor watquote:Op maandag 30 januari 2006 19:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Snel CDP! Grijp je kans! Je bent 18, dus nu mag het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |