Of omdat ze juist het tegenoverstelde willen?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Omdat ze zich hip & jeugdig voor willen doen, terwijl ze dat niet meer zijn?.
Da's ook geen nieuwsquote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef davidov het volgende:
[..]
Dit is veel leuker dan tv
*pakt popcorn erbij*
Nee duh, dat is op tv...quote:
Mijn nieuws komt gewoon via de Feedreader hoor.quote:
Willen 17-jarigen tegenwoordig oud en ehm... statig zijn?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of omdat ze juist het tegenoverstelde willen?
Omdat het ze niet lukt.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Omdat ze zich hip & jeugdig voor willen doen, terwijl ze dat niet meer zijn?.
Nee maar ik hoor vaak genoeg van 30ers en hoger dat ze balen dat iedereen daar maar wil hokken, thuis wil zitten etc.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Willen 17-jarigen tegenwoordig oud en ehm... statig zijn?.
Dag Dave, heb jij een hippe capuchon-trui?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:43 schreef Dave het volgende:
Uitgestoomd, geschilderd, gelakt en geklusd. Nu de woonkamer nog.
Bier is hier ook wel in huis.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Zit je op bier te azen ofzow?
Hmmmz... Mjah. Ik vermoed dat hip ook niet iets is wat van mij wordt gezegd.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef Dave het volgende:
Nee, G_E, ik ben a-hip.
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
BierSorbo is hier ook wel uw hulp in huis.
Het leven draait niet om hip zijn, G_E. Mijne niet in ieder geval.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmmz... Mjah. Ik vermoed dat hip ook niet iets is wat van mij wordt gezegd..
Ow god niet weer he, leer eens fatsoenlijk inkopen doenquote:
Mijn inkoop houdt mijn verbruik niet bijquote:Op maandag 30 januari 2006 19:51 schreef davidov het volgende:
Ow god niet weer he, leer eens fatsoenlijk inkopen doen
Kans voor watquote:Op maandag 30 januari 2006 19:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Snel CDP! Grijp je kans! Je bent 18, dus nu mag het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |