ik bedoelde als je maar niet denkt dat ik iedere keer die poetskar op die planken ga sjouwenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die past daar makkelijk in!
Zeg, dan doe ik 't wel niet hoor
Overigens ... ik heb een berghok in de tuin
En, die poetskar is van tim he.....
Volgens mij is dat de cinematheekquote:Op maandag 30 januari 2006 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tis dat het nu donker is, anders liep ik er nog even ter controle voorbij
in mijn hoofd heb daar een heel blauw beeld bij
of is dat dan daar vlakblij
er is daar toch zo'n gebouw helemaal blauw gekwast![]()
Heb je nog wel een poetskar nodig dan met minder oppervlakte?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die past daar makkelijk in!
Zeg, dan doe ik 't wel niet hoor
Overigens ... ik heb een berghok in de tuin
En, die poetskar is van tim he.....
Ja nou uh.... ik heb een houten vloer... en dan met die poetskar....quote:Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je nog wel een poetskar nodig dan met minder oppervlakte?
kun je 'em nog een keer veranderen, de standaard uitdrukking is:quote:
Ik ook!quote:
ja bla, het gaat niet om je leven te verwedden maar om iets anders en dan kan with gemakkelijk want het gaat om de combi I bet en niet om I bet on something.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:26 schreef Cairon het volgende:
[..]
kun je 'em nog een keer veranderen, de standaard uitdrukking is:
You bet your life ON it.
(you place a bet ON something)
kan dat niet? "verwed je leven maar met dat?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:51 schreef Ang3l het volgende:
Uhm, nou ei'k kan dit idd niet want er staat nu: "Verwed er je leven maar met". Maar goed, boeiend
Ik moet boodschappen doen maar ik heb geen zin. Woonde ik maar bij de heilige geeststraat dan at ik nu voor 11,- bij de Bommel
Beter dan een voetsplinter in je glas.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:53 schreef wonderer het volgende:
Ik had verdorie een glassplinter in mijn voet
Dat zou minder pijn doen, denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Beter dan een voetsplinter in je glas.
Nee, je verwed je leven OM iets, niet MET iets.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kan dat niet? "verwed je leven maar met dat?
ja zoiets was wel de bedoelingquote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef DennisMoore het volgende:
"Verwed je leven er ook maar bij!"
Zou kunnen, maar vergezocht.
Ik ben aan 't oefenen!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:
Wie kan er allemaal schilderen? En schuren en lakken?
You beeeeeeeeeeet your life it is.....quote:Op maandag 30 januari 2006 18:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja zoiets was wel de bedoeling
lekker vergezocht
enzo
ik zal maar toegeven dat ik de lyrics van tori amos niet ken en ff snel uit mijn hoofd het leukste zinnetje van cornflake girl oprakelde.
O dus dan kun je het straks erg goed?quote:
preciesquote:Op maandag 30 januari 2006 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You beeeeeeeeeeet your life it is.....
En haar uitspraak is ook niet altijd je van hetquote:Op maandag 30 januari 2006 19:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
precies
ik verstond telkens with it
(ja tori is lekker vaag)
Jij mag de planken in de studeerkamer doen danquote:
Handigquote:
ja maar, ja maarquote:Op maandag 30 januari 2006 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou uh.... ik heb een houten vloer... en dan met die poetskar....
Kom jij hier helpen dan eerst?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:03 schreef Ang3l het volgende:
Handig
Het plafond is nu okergeel en een aantal muren zijn helblauw en kobaltblauw.
Wil jij d'r ff wit van maken?
Nee. We proberen het wel even en als het niet werkt dan mag je'm hebben. K?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar, ja maar
wil je de vloer niet nat gereinigd hebben dan?
en Tim kan ook niets met die poetskar op die kamer
mag ik...
mag ik hem dan echt hebben?
Ik heb een hele boerderij uit 1900 vanuit kantoor naar woonhuis omgetoverd... ik steek geen vinger meer uit!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kom jij hier helpen dan eerst?.
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil verhuizen!
Noh. Dan kom ik je pas helpen als het hier klaar is.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een hele boerderij uit 1900 vanuit kantoor naar woonhuis omgetoverd... ik steek geen vinger meer uit!![]()
pardon!!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een hele boerderij uit 1900 vanuit kantoor naar woonhuis omgetoverd... ik steek geen vinger meer uit!![]()
mama komt wel helpen, ze gaat dit jaar zelf ook nog verhuizen dus, de ene dienst...quote:Ik wil verhuizen!
kaas = lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore spoelt brie-toastjes weg met rooie wijn.
Ik ben totáál geen gastronoom fijnproever liefhebber van eten, maar dit vind zelfs ik wel lekker..
daar zijn de meningen erg over verdeeldquote:
Lekker bij Angel in bedquote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. We proberen het wel even en als het niet werkt dan mag je'm hebben. K?
Ik heb straks wel geen logeerbed meer he, dat wordt lastiger!!!
Brie, camembert, jong, oud, rook, geiten, blauw allemaalquote:Op maandag 30 januari 2006 19:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar zijn de meningen erg over verdeeld
wat voor kaas?
ligt er ook aan waar het op bij of door zit
schimmelkaas, nou nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |