abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 januari 2006 @ 12:34:43 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34575921

Of ze nou kan zingen of niet, met het geluid uit is ze nog steeds leuker dan de rest. Ik vind d'r overigens ook goed kunnen zingen hoor, maar dat terzijde .

Deeltje 5 alweer over de enige echte ster van dit jaar, Raffaëla Paton! .

Videomateriaal:

Auditie: Beautiful Surpise van India Arie.
Theater-Trio: Lady Marmelade.
Theater-Solo: If I ain't Got You van Alicia Keys.
Workshopronde: Disco Inferno van de Tramps.
Liveshow 1: All Night Long van Lionel Richie.
Liveshow 2: I'm not so Tough van Ilse de Lange.
Liveshow 3: My Guy van Mary Wells.
Liveshow 4: Black Velvet van Alannah Myles.
Liveshow 5: Hit 'm Up Style van Blu Cantrell.

Vorige delen:

Raffaëla adoratie-topic
Raffaëla-topic #2: If we ain't got Raffaëla, baby!
Raffaëla #3: Disco Infernaaaaaaaa!
Raffaëla #4: Een beetje vreemd, maar wel lekker!

Officiële site

Over Raffaëla:

• Geweldig! HenkJan Smits.
  • Heel erg goed! Eric van Tijn.
  • Er hoeft bij jou niemand van de styling langs, want je ziet er helemaal top uit! Jerney Kaagman.
  • Ja, ik zeg: briljant! Er staat echt een ster op het podium, helemaal te gek! Eric van Tijn.
  • Idols moet trots op je zijn, dat we zo'n kandidaat hebben! Ik zou met jou een plaat willen maken! HenkJan Smits.
  • Je hebt talent, ziet er ontzettend leuk uit en hebt ontzettend goed aan de choreografie gedacht. Heel goed gedaan! Jerney Kaagman.
  • Wat zing jij te gek! Volgens mij kun je nu wel weer gaan. Of niet soms?! Babette Labeij.
  • Grote kanshebber. Aanstekelijke soulvolle stem, charisma én beweegt zich gracieus. Kan zeker tot aan de finale mee. Algemeen Dagblad.
  • Raffaëla krijgt 38% van de telefoonstemmen. Dat is 4% minder dan Floortje in de eerste workshopronde, maar toch maakt de donkere dame uit Emmen meer indruk. Wanneer eindigt de zegetocht van Raffaëla? Pas als ze op de eerste plaats staat? Planet.

[ Bericht 1% gewijzigd door BVO op 29-01-2006 12:39:46 ]
  • La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      zondag 29 januari 2006 @ 12:35:48 #2
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34575954
    Laatste post:
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 12:33 schreef BVO het volgende:
    Daarnaast: een Madonna zingt echt niet veel beter hoor. Het gaat in de internationale muziekbusiness voor 80% om uitstraling en performance, die heeft ze in ieder geval wel. Een Floortje zou het met d'r uitstraling internationaal gezien nooit halen, Raffaëla veel eerder.
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      zondag 29 januari 2006 @ 12:39:20 #3
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_34576068
    Raffa
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      zondag 29 januari 2006 @ 12:47:49 #4
    13706 Danzig
    Dirty Black Summer
    pi_34576345
    Van mij mag ze er uit volgende week, ze presteert elke live-uitzending matig tot slecht en die 'leuke' uitstraling begint nu wel te vervelen.
    schorriemorie
    pi_34576904
    Ach, zelfs met het geluid uit vind ik er weinig aan .
    Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
    ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
    ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
    pi_34577102
    Ze valt meer en meer tegen, gisteren was het wel aardig maar daar was ook wel alles mee gezegd. Ik had niet verwacht dat ze op de kruk terecht zou komen.. dacht dat ze nog best wel wat fans had maar die haken dus ook wel af.
      zondag 29 januari 2006 @ 13:13:57 #7
    13706 Danzig
    Dirty Black Summer
    pi_34577146
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 13:12 schreef --Globe-- het volgende:
    Ze valt meer en meer tegen, gisteren was het wel aardig maar daar was ook wel alles mee gezegd. Ik had niet verwacht dat ze op de kruk terecht zou komen.. dacht dat ze nog best wel wat fans had maar die haken dus ook wel af.
    Tsja, een of twee keer slecht presteren kan maar op een gegeven moment houdt het op.
    schorriemorie
      zondag 29 januari 2006 @ 13:16:03 #8
    7092 Oosthoek
    Homo SAABiens
    pi_34577222
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 13:06 schreef Svensational het volgende:
    daarna schilderde ik mijn schaduw
    deed het licht uit
    en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
    pi_34577830
    In de studio gister was Raffaela echt wel goed! Nu ik het terug luister op internet is ze nog steeds goed! Wat deed ze op de kruk?
    pi_34577961
    Het leuke is er wel een beetje vanaf, zoals hierboven ook wel wordt gezegd. Haar zang blijft behoorlijk achter.
    That's all folks!
    pi_34578126
    Ze zong een nummer waarvan het origineel ook al niet om aan te horen is, dus in die zin deed ze het nummer recht aan. En ze zag er ook niet slecht uit en bewoog redelijk.
    Maar ze is toch echt wel met afstand de slechtste van alle dames die nog over zijn. Maar dat was ze vorige week ook al.
    pi_34578262
    Bijna iedereen vond het slecht, maar ik vond het juist goed Ik vond het echt slim uitgekozen van haar, paste echt goed bij haar stem . Bij disco gaat ze het denk ik weer goed doen, misschien denk ik dat omdat ze Disco Inferno zo goed deed . Dus hopelijk blijft ze van de krukken weg, hoewel je dan eigenlijk zal denken dat ze er weer op komt, gister was het ook zo terwijl ze echt beter was dan de voorgaande weken, en toen bleef ze juist van de kruk weg.. Ok, verwarrend verhaal
    pi_34578452
    Die TT. .
    Echte liefde!
    En ik zag dat het goed was.
      zondag 29 januari 2006 @ 14:03:53 #15
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34579016
    Kan Raffa volgende week gewoon niet opnieuw Disco Infernaaaaaa doen? Dan komt het wel goed .
    pi_34580199
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 14:02 schreef Yeahinho het volgende:
    Theater-Trio: Lady Marmelade doet het niet .
    Moet deze zijn: Theater-Trio: Lady Marmelade.
      zondag 29 januari 2006 @ 14:40:12 #17
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34580245
    Bij dat trio vond ik d;r niet zo heeeel geweldig, d'r duet en solo waren beter.
    pi_34581504
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
    In de studio gister was Raffaela echt wel goed! Nu ik het terug luister op internet is ze nog steeds goed! Wat deed ze op de kruk?
    Jij vond haar goed, heel veel anderen niet, vandaar dat ze niet veel stemmen kreeg.
    pi_34582229
    neej, ik kan inderdaad niet zeggen dat ze gisteren goed was...ze heeft denk ik te vroeg gepiekt, en dan valt alles daarna nog al tegen. zo gauw ze weer op het niveau van disco inferno zit, of daar ook maar enigzins in de buurt, dan hoor je mij niet meer klagen...en laat ik het geluid aan
    -I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
    -The hardest thing in this world, is to live in it-
    pi_34582323
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 15:40 schreef Californian_dreamer het volgende:
    neej, ik kan inderdaad niet zeggen dat ze gisteren goed was...ze heeft denk ik te vroeg gepiekt, en dan valt alles daarna nog al tegen. zo gauw ze weer op het niveau van disco inferno zit, of daar ook maar enigzins in de buurt, dan hoor je mij niet meer klagen...en laat ik het geluid aan
    Ik vond juist dat ze Disco Inferno niet goed zongt, ze zat er regelmatig naast....
    pi_34582544
    viel wel mee. helemaal zuiver ws het inderdaad niet, maar dat maakte ze ruimschoots goed door haar manier van doen op het podium. maar helaas, naar mijn mening is het spontane van Raffa af, en dat kost haar de kop.
    -I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
      zondag 29 januari 2006 @ 15:51:25 #22
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34582594
    Och, het maakt me nog niet eens uit of dat 100% perfect gezongen was. Ze maakte er een show van, straalde en zong vrij goed. Op die manier had ze makkelijk de finale gehaald.
    pi_34582609
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 15:51 schreef BVO het volgende:
    Och, het maakt me nog niet eens uit of dat 100% perfect gezongen was. Ze maakte er een show van, straalde en zong vrij goed. Op die manier had ze makkelijk de finale gehaald.
    in vond dat ze gisteren ook weer straalde...
      zondag 29 januari 2006 @ 15:53:01 #24
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34582649
    Ze straalt nog steeds wel, maar tijdens die workshop was ze op het podium als een vis in het water, zo kwam het over. Dat heb ik sindsdien niet meer gezien helaas.
    pi_34582686
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 15:53 schreef BVO het volgende:
    Ze straalt nog steeds wel, maar tijdens die workshop was ze op het podium als een vis in het water, zo kwam het over. Dat heb ik sindsdien niet meer gezien helaas.
    ik wel gisteravond weer.....

Ow wat was ze gisteravond weer aardig.....
    Helemaal niet arrogant ofzo.... maakte leuke geintjes.... erg grappig
    pi_34582729
    oh ja, jij was erbij...ik ben weer eens jaloers
    pi_34582776
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 15:55 schreef Californian_dreamer het volgende:
    oh ja, jij was erbij...ik ben weer eens jaloers
    Whahaha nou het was niet echt fijn.... wachten op de kandidate met een temparatuur van -4
    Toen ik naar de auto liep voelde ik amper me voeten meer... Mijn verwarming in de auto heeft een uur lang op zijn hoogst gestaan en nog had ik het koud

Maar was wel weer leuk
    pi_34582953
    hey, je moet er wel iets voor over hebben
    pi_34583058
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 16:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
    hey, je moet er wel iets voor over hebben
    jah dat wel.... maar voortaan mag het wle iets minder koud zijn
    pi_34583113
    moet je niet bij mij wezen, ik heb daar geen controle over.

een tip, wacht voortaan binnen
    pi_34583217
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 16:05 schreef Californian_dreamer het volgende:
    moet je niet bij mij wezen, ik heb daar geen controle over.

een tip, wacht voortaan binnen
    tjah helaas, je wordt eruit gegooit door die beveiligingsmannetjes
    pi_34583471

tja, dan moet je lijden tot ze buitenkomen
    pi_34583831
    Ik vind d'r steeds leuker worden .
    een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
      zondag 29 januari 2006 @ 16:38:19 #34
    124789 superhero87
    Playin my game
    pi_34584437
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 11:53 schreef marky het volgende:
    Ik snap er niets van. Tijdens de voorronde deed ze het zo goed maar de liveshows..... het is gewoon droevig. Ze is misschien wel de slechtste deelnemer ooit. Maar uitstraling..... fantastisch. Ze moet gewoon wat anders gaan doen bij de TV ofzo maar zingen moet ze maar even veregeten.
    Helemaal mee eens, ze kan totaal niet zingen. Misschien moet ze eens gaan acteren...
      zondag 29 januari 2006 @ 17:11:00 #35
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34585718
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 15:54 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik wel gisteravond weer.....

Ow wat was ze gisteravond weer aardig.....
    Helemaal niet arrogant ofzo.... maakte leuke geintjes.... erg grappig
    Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_34591350
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 11:53 schreef marky het volgende:
    Ze is misschien wel de slechtste deelnemer ooit.
    Whaha
    Als je blind bent, kan ik daar nog een béétje inkomen, maar kom op, nu houd je jezelf wel heel erg voor de gek. Haar zang is niet een van de besten, maar ze is wel de enige echte ster van alle personen die aan heel idols meededen. Als zij een plaat maakt, met bijbehorende clip, dan ziet dat er veel professioneler en beter uit dan wat een Aäron of een Floortje zou produceren.
      zondag 29 januari 2006 @ 20:16:54 #37
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34591404
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 20:15 schreef Andiyan het volgende:

[..]

Whaha
    Als je blind bent, kan ik daar nog een béétje inkomen, maar kom op, nu houd je jezelf wel heel erg voor de gek. Haar zang is niet een van de besten, maar ze is wel de enige echte ster van alle personen die aan heel idols meededen. Als zij een plaat maakt, met bijbehorende clip, dan ziet dat er veel professioneler en beter uit dan wat een Aäron of een Floortje zou produceren.
    So true . Ze is een van de weinigen uit drie seizoenen Idols die de allure heeft om internationaal door te breken.
    pi_34591723
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 20:16 schreef BVO het volgende:
    Ze is een van de weinigen uit drie seizoenen Idols die de allure heeft om internationaal door te breken.
    !
      zondag 29 januari 2006 @ 20:28:30 #39
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34591809
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 20:16 schreef BVO het volgende:

[..]

So true . Ze is een van de weinigen uit drie seizoenen Idols die de allure heeft om internationaal door te breken.
    Ze moet eerst maar eens in Nederland echt doorbreken. Op het moment is ze (helaas, helaas) gewoon niet populair genoeg.
    Hoogachtend,
    Erik.
      zondag 29 januari 2006 @ 20:30:38 #40
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34591891
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ze moet eerst maar eens in Nederland echt doorbreken. Op het moment is ze (helaas, helaas) gewoon niet populair genoeg.
    Raffa is te groot, te arrogant, te gek voor Nederland. In de winnaar van zo'n programma zie je prima terug in wat voor land je leeft: Floortje en Jamai zijn echt Nederlandse idolen, lekker gewoon, truttig, gezellig. Nog een wonder dat Maud niet won van Boris.
      zondag 29 januari 2006 @ 20:31:26 #41
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34591923
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 20:30 schreef BVO het volgende:

[..]

Raffa is te groot, te arrogant, te gek voor Nederland. In de winnaar van zo'n programma zie je prima terug in wat voor land je leeft: Floortje en Jamai zijn echt Nederlandse idolen, lekker gewoon, truttig, gezellig. Nog een wonder dat Maud niet won van Boris.
    Daar heb je zeker gelijk in.
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_34591999
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 20:30 schreef BVO het volgende:

[..]

Hear hear. Dat is ook meteen wat ik tegen Floor heb, ze kan écht zingen, ze heeft écht talent, maar haar uitstraling is zooo saai, zo oerdegelijk. Die "ongemakkelijke" houding van dr als ze weer een compliment van de jury krijgt stoort me steeds meer. In Nederland moet je haast wel (vals) bescheiden blijven, anders ben je arrogant en schijt iedereen je uit. Ik heb liever 100x een Boris of een Hind die gewoon wéten dat ze talent hebben en daar trots op zijn.
    Echte liefde!
      zondag 29 januari 2006 @ 20:35:18 #43
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34592055
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 20:33 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Hear hear. Dat is ook meteen wat ik tegen Floor heb, ze kan écht zingen, ze heeft écht talent, maar haar uitstraling is zooo saai, zo oerdegelijk. Die "ongemakkelijke" houding van dr als ze weer een compliment van de jury krijgt stoort me steeds meer. In Nederland moet je haast wel (vals) bescheiden blijven, anders ben je arrogant en schijt iedereen je uit. Ik heb liever 100x een Boris of een Hind die gewoon wéten dat ze talent hebben en daar trots op zijn.
    GMTA!!
    Hoogachtend,
    Erik.
      zondag 29 januari 2006 @ 20:50:07 #44
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34592699
    Ik heb het nog eens teruggeluisterd, en ik vond het echt niet slecht! Er staat iemand. Haar stem komt goed uit bij dit nummer, en ze leeft zich goed in, beweegt goed en sierlijk. .
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_34592739
    Het thema van volgende week ligt haar wel.
    pi_34593289
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
    Ik heb het nog eens teruggeluisterd, en ik vond het echt niet slecht! Er staat iemand. Haar stem komt goed uit bij dit nummer, en ze leeft zich goed in, beweegt goed en sierlijk. .
    Is het gek? De zangeres van de nummer is echt zo'n bitchy negerin, daar hoeft Raffaëla zich dus niet voor in te leven. En zo sierlijk vond ik het nou ook weer niet.
      zondag 29 januari 2006 @ 21:05:45 #47
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34593348
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 21:04 schreef Eveli het volgende:

[..]

Is het gek? De zangeres van de nummer is echt zo'n bitchy negerin, daar hoeft Raffaëla zich dus niet voor in te leven. En zo sierlijk vond ik het nou ook weer niet.
    Sierlijk is misschien niet het goede woord voor dit optreden, maar ze beweegt wel goed.
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_34593485
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Sierlijk is misschien niet het goede woord voor dit optreden, maar ze beweegt wel goed.
    Kan Floortje nog wat van leren he?
    pi_34593542
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef Eveli het volgende:

[..]

Kan Floortje nog wat van leren he?
    dat is waar.....
      zondag 29 januari 2006 @ 21:11:09 #50
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_34593576
    Zij mag er echt meteen uitgetieft worden. Ik vind 'r in die filmpjes maar dom over komen, ze zingt behoorlijk matig en die kop begint me aardig te vervelen inmiddels.
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
      zondag 29 januari 2006 @ 21:13:05 #51
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34593659
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 21:11 schreef Mikkie het volgende:
    Zij mag er echt meteen uitgetieft worden. Ik vind 'r in die filmpjes maar dom over komen, ze zingt behoorlijk matig en die kop begint me aardig te vervelen inmiddels.

Ze is dus echt niet slechter dan Aäron, serge of harm. En veel veelzijdiger dan Floortje.
    Hoogachtend,
    Erik.
      zondag 29 januari 2006 @ 21:17:10 #52
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_34593814
    Ze zag er echt prachtig uit gisteren, maar haar stem vind ik dus echt niet mooi. Toch denk ik dat het op een goed geproduceeerde plaat nog best aardig kan klinken. Met een goede videoclip en een styling zoals gisteren zou een carriere er in kunnen zitten.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_34593873
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
    Ze zag er echt prachtig uit gisteren, maar haar stem vind ik dus echt niet mooi. Toch denk ik dat het op een goed geproduceeerde plaat nog best aardig kan klinken. Met een goede videoclip en een styling zoals gisteren zou een carriere er in kunnen zitten.
    Ben het met je eens, behalve dat van die stem. Ik vind wel dat ze een mooie stem heeft. Ze komt soms alleen wat arrogant over. Maar ik denk wel dat ze heel ver komt, misschien wel 2de.
    pi_34594085
    Dat arrogante zie ik dus echt niet, behalve toen ze de kruk afging gister. Maar volgens c_a hadden ze dat haar al verteld Maar ik vind haar zang gewoon niet goed genoeg, vooral gister was ze niet om aan te horen. Hopelijk doet ze het volgende week weer iets beter.
      zondag 29 januari 2006 @ 21:25:19 #55
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34594145
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 21:23 schreef Svensational het volgende:
    Dat arrogante zie ik dus echt niet, behalve toen ze de kruk afging gister. Maar volgens c_a hadden ze dat haar al verteld Maar ik vind haar zang gewoon niet goed genoeg, vooral gister was ze niet om aan te horen. Hopelijk doet ze het volgende week weer iets beter.
    Niet om aan te horen? Ik vond het juist heel goed om aan te horen, en te kijken ook.
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_34594158
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 21:23 schreef Svensational het volgende:
    Maar volgens c_a hadden ze dat haar al verteld
    Nee niet verteld aan Raf. Zij wist van niks lijkt mij.
    Ja klopt in de pauze kreeg iemand naast me een sms-je van iemand die daar werkt. En die had gezegd: wees maar niet bang, Raf gaat er niet uit

EN NIEMAND GELOOFDE CDP TOEN HIJ DAT MELDE IN HET FORUM

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2006 21:26:08 ]
    pi_34594175
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Niet om aan te horen? Ik vond het juist heel goed om aan te horen, en te kijken ook.
    Ik niet.
    pi_34594190
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
    Nee, het was ook erg ongeloofwaardig dat jij dat al zou weten !
      zondag 29 januari 2006 @ 21:26:47 #59
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34594204
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nee niet verteld aan Raf. Zij wist van niks lijkt mij.
    Ja klopt in de pauze kreeg iemand naast me een sms-je van iemand die daar werkt. En die had gezegd: wees maar niet bang, Raf gaat er niet uit

In tijden van wanhoop denkt men soms niet goed na...
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_34594263
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 21:26 schreef Svensational het volgende:

[..]

Nee, het was ook erg ongeloofwaardig dat jij dat al zou weten !
    je moet nu toch wel weten dat ik en nog een paar aardig wat connecties hebben binnen Idols
    pi_34605039
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
    Ik vond die styling echt te hoerig voor woorden. Ik woon op de Albert Cuyp en wat zij aan had zag je daar een half jaar geleden hangen. En die trieste pruik hangt er naast

Verdre vind ik het een aanstelster met een middelmatige stem.

Ik heb iig meer met een type als ellen, die iets bijzonders heeft
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 30 januari 2006 @ 18:23:44 #62
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34620061
    Ik heb zin in haar optreden van zaterdag. Ze moet gewoon Disco Inferno nog een keer doen .
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_34620246
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 09:05 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik vond die styling echt te hoerig voor woorden. Ik woon op de Albert Cuyp en wat zij aan had zag je daar een half jaar geleden hangen. En die trieste pruik hangt er naast

Vertel me dan eens wat er zo bijzonder is aan Ellen.
      maandag 30 januari 2006 @ 18:32:50 #64
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34620333
    Ellens styling slaat de plank ook meerdere malen erg mis. Maar de discussie over ellen kan wel in het Ellen topic .
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_34620784
    Omhet ontopic te houden: Ellen vs. Raffaëlla?
      maandag 30 januari 2006 @ 18:47:26 #66
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34620823
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 18:46 schreef Eveli het volgende:
    Omhet ontopic te houden: Ellen vs. Raffaëlla?
    Dat wordt een toffe finale ja. .
    Hoogachtend,
    Erik.
      maandag 30 januari 2006 @ 18:50:51 #67
    2735 Aarti
    ik kan best aardig zijn hoor
    pi_34620943
    Ik vind haar wel leuk en grappig, en zingen is oke. Ik word alleen zo moe van haar beweginkjes, ze doet elke keer hetzelfde pasje (stap-heup-stap-heup). Een beetje variatie en meer beweeglijkheid zou haar zeker helpen!
    You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
    pi_34621125
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 18:50 schreef Aarti het volgende:
    Ik vind haar wel leuk en grappig, en zingen is oke. Ik word alleen zo moe van haar beweginkjes, ze doet elke keer hetzelfde pasje (stap-heup-stap-heup). Een beetje variatie en meer beweeglijkheid zou haar zeker helpen!
    Die robotmoves van zaterdag waren toch wel ok .
      maandag 30 januari 2006 @ 18:57:24 #69
    2735 Aarti
    ik kan best aardig zijn hoor
    pi_34621202
    nee, die waren tenenkrommend
    You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
      maandag 30 januari 2006 @ 18:58:40 #70
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34621234
    Beter dan een gemiddelde danspas van Aaron.
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_34621330
    Die robotmoves vond ik wel juist wel grappig.
      maandag 30 januari 2006 @ 19:02:11 #72
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34621372
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Die robotmoves van zaterdag waren toch wel ok .
    Die waren leuk ja . Floortje zou je zoiets nooit zien doen.
      maandag 30 januari 2006 @ 19:02:47 #73
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34621403
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:02 schreef BVO het volgende:

[..]

Die waren leuk ja . Floortje zou je zoiets nooit zien doen.
    Die zou het niet eens kunnen. En als ze het zou doen/kunnen, dan zou het er gewoonweg echt niet uitzien.
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_34621897
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Die zou het niet eens kunnen. En als ze het zou doen/kunnen, dan zou het er gewoonweg echt niet uitzien.
    Precies,
    Floortje vs Raffaëla, staat gelijk aan
    Houterig vs Soepel.
    pi_34621984
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:14 schreef Andiyan het volgende:

[..]

Precies,
    Floortje vs Raffaëla, staat gelijk aan
    Houterig vs Soepel.
    Zuiver vs Vals.
      maandag 30 januari 2006 @ 19:18:48 #76
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34622079
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:16 schreef WithMe het volgende:

[..]

Zuiver vs Vals.
    Vals + Soepel > Zuiver + Houterig.
    pi_34622108
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:18 schreef BVO het volgende:

[..]

Vals + Soepel > Zuiver + Houterig.
    Zuiver + Houterig + Oprecht > Vals + Soepel + Gespeeld.
    pi_34622180
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:19 schreef WithMe het volgende:

[..]

Zuiver + Houterig + Oprecht + Voorspelbaar < Vals + Soepel + Gespeeld + Vernieuwend.

Leuk spelletje dit.
      maandag 30 januari 2006 @ 19:21:48 #79
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34622194
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:19 schreef WithMe het volgende:

[..]

Floortje oprecht .
    Die gespeeld verontwaardiging is .
    pi_34622389
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:21 schreef BVO het volgende:

[..]

Floortje oprecht .
    Die gespeeld verontwaardiging is .
    Het kan aan mij liggen, maar Floor komt op mij heel oprecht over.

Als er íemand een actrice is...
    pi_34623135
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:26 schreef WithMe het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen, maar Floor komt op mij heel oprecht over.

Als er íemand een actrice is...
    Precies. Die 'verliefdheid' speelde ze zó goed dat echt zo'n beetje iedereen daar in is getuind. En in de backstage show kun je ook goed zien dat Raf er echt van geniet om een act op te voeren. Ze blijft superleuk, maar nu moet ze toch echt weer eens gaan knallen. En met het thema Disco komt dat vast ook wel goed, als ze maar een niet te moeilijk liedje kiest.

En, eh, BVO, denk je dat je jezelf geliefd maakt bij Raf met deze TT?
    pi_34623630
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:45 schreef Riparius het volgende:

[..]
    En, eh, BVO, denk je dat je jezelf geliefd maakt bij Raf met deze TT?
    Hey, als je bij de andere kandidaten het geluid uitzet zapt iedereen weg!
    Als je Raf ziet blijf je kijken.
    pi_34623810
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef Andiyan het volgende:

[..]

Nee hoor. Laat ik maar niet over m'n favoriete kandidate beginnen, anders ga ik weer offtopic.
      maandag 30 januari 2006 @ 20:07:34 #84
    137995 Kirstenn
    ellen ellen ellen !
    pi_34624043
    Raffaela was zaterdag echt leuk, nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen werd helemaal melig van haar
      maandag 30 januari 2006 @ 20:34:14 #85
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_34625295
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 09:05 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb ook meer met Ellen (is mijn favoriet naast Harm), maar dat wil niet zeggen dat er geen `markt`is voor zangeresjes als Rafaella. En wat betreft snollige kleding; vind ik best grappig op z'n tijd.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      maandag 30 januari 2006 @ 20:45:07 #86
    109180 Woelli
    you make the girls go wild
    pi_34625830
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef Kirstenn het volgende:
    Raffaela was zaterdag echt leuk, nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen werd helemaal melig van haar
    Maar ze was altijd toch al wel grappig
      maandag 30 januari 2006 @ 21:35:29 #87
    137995 Kirstenn
    ellen ellen ellen !
    pi_34628265
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef Woelli het volgende:

[..]

Maar ze was altijd toch al wel grappig
    Nja maar dan niet op zo'n positieve manier
    pi_34628756
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef Andiyan het volgende:

[..]

Waarom Zes lelijk
    pi_34630916
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef DuranK het volgende:

[..]

Waarom Zes lelijk
    Zeven toch?
    pi_34631358
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef DuranK het volgende:

[..]

Waarom Zes lelijk

Het gaat er met name om dat ze stijl heeft, dat ze er als een ster uitziet en toch lekker down-to-earth. Dat ze grappig is en ietsjes arrogant op haar eigen manier. Dat ze origineel is, dat ze Raffaëla is.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 00:08:11 #91
    137995 Kirstenn
    ellen ellen ellen !
    pi_34635230
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 22:42 schreef Andiyan het volgende:

[..]

Het gaat er met name om dat ze stijl heeft, dat ze er als een ster uitziet en toch lekker down-to-earth. Dat ze grappig is en ietsjes arrogant op haar eigen manier. Dat ze origineel is, dat ze Raffaëla is.
    Op tv komt ze echt té arrogant over.. maar in t echt is dat we grappig eigenlijk
    pi_34637563
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 13:06 schreef Svensational het volgende:
    Raffaëla-topic #2: If we ain't got Raffaëla, baby!
    pi_34638792
    pi_34642502
    Je snapt 'em wel..
    Hoe kun je nu eerst een fantopic voor haar openen, om een tijdje later haar niks te vinden?
    pi_34642631
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef MaxMark het volgende:
    Je snapt 'em wel..
    Hoe kun je nu eerst een fantopic voor haar openen, om een tijdje later haar niks te vinden?
    ok ik snap hem
      dinsdag 31 januari 2006 @ 12:38:53 #97
    15869 gr8w8
    Better by design.
    pi_34644203
    Zwanger?
    Welkom bij de V&D der webfora.
    pi_34645456
    Wat zwanger?
    That's all folks!
    pi_34645585
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
    Wat zwanger?
    Raffaëla zwanger?
    pi_34647089
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 13:38 schreef WithMe het volgende:

[..]

Raffaëla zwanger?
    wow nieuwtje

Apart topic openen
    pi_34648402
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef MaxMark het volgende:
    Je snapt 'em wel..
    Ten eerste dit zijn geen fantopics maar kandidaten topics, als ik haar niks vindt kan ik hier ook terecht .

Ten tweede, ik heb die titel niet zelf bedacht, als je doorleest zie je dat hij van Jerruh komt.

Ten derde, ik kan mijn mening toch bijstellen
      dinsdag 31 januari 2006 @ 15:23:41 #102
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_34648813
    ik zie in haar geen winnaar, maar ze is in ieder geval beter als een aantal die er nu nog inzitten. Dus eerst die er maar uit... (o.a. Serge en Aaron)
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
      dinsdag 31 januari 2006 @ 16:29:45 #103
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_34650809
    edit: doe normaal !

[ Bericht 78% gewijzigd door Svensational op 31-01-2006 16:37:07 ]
    pi_34650850
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 16:29 schreef TheThirdMark het volgende:
    doe even normaal joh! -edit-

Leuk he als dat gezegd wordt sukkel!

[ Bericht 18% gewijzigd door Svensational op 31-01-2006 16:37:26 ]
      dinsdag 31 januari 2006 @ 16:33:00 #105
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_34650924

[ Bericht 91% gewijzigd door Svensational op 31-01-2006 16:37:31 ]
    pi_34650997
    ik zie het al.... iemand die nooit in het Idols topic komt en nu heel de boel komt verneuken!

Ga toch weg joh engnek
      dinsdag 31 januari 2006 @ 16:37:45 #107
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_34651066
    edit: Doe normaal

[ Bericht 89% gewijzigd door Svensational op 31-01-2006 16:38:41 ]
    pi_34651078
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 16:33 schreef TheThirdMark het volgende:
    *knip*
    Whahaha
    Nominatie voor meest trieste post uit het IDO-forum 2006?
    Ga nu maar weer gauw weg!

beetje het Raf-forum volspammen.
    pi_34651080
    Zeg, je zou kunnen overwegen om gewoon even normaal te doen, TheThirdMark .
    pi_34651093
    THX Sven! Kan hier echt pissed om worden!

[ Bericht 87% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2006 16:39:12 ]
    pi_34651154
    Ontopic maar weer....

Zodra ik PSP weer heb ga ik een nieuwe avatar maken.... en dan zet ik Raf er weer in.... ze is toch nog wel leuk
    pi_34651159
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
    Ja zelfs jouw post was te erg om te blijven staan.
    Maar zullen we nu maar weer Raf gaan toejuichen, en voorspellen hoe goed ze zal zijn zaterdag?
      dinsdag 31 januari 2006 @ 16:40:32 #113
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_34651168
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 16:38 schreef Svensational het volgende:
    Zeg, je zou kunnen overwegen om gewoon even normaal te doen, TheThirdMark .
    edit zelf wel
    pi_34651170
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
    Gewoon niet meer op reageren.
    pi_34651194
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 16:40 schreef Andiyan het volgende:

[..]

Ja zelfs jouw post was te erg om te blijven staan.
    Maar zullen we nu maar weer Raf gaan toejuichen, en voorspellen hoe goed ze zal zijn zaterdag?
    Jah sorry.... maar was saracastisch bedoelt .... zijn zin niet. Maar goed posts zijn verwijderd gelukkig en we kunnen weer lekker over Raf praten
    pi_34651232
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
    Zodra ik PSP weer heb ga ik een nieuwe avatar maken.... en dan zet ik Raf er weer in.... ze is toch nog wel leuk
    Lief hoor, dat je Raf in je Ava gaat zetten.
    Maar vind je het niet een beetje overdreven als je van alle Idols fan bent zo ongeveer?
    Verder respect hoor.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 16:43:05 #117
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34651251
    Nou heb ik de goede posts gemist, ik had wel even zin in een klein relletje (natuurlijk alleen in het voordeel van Raffaela)
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_34651307
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 16:42 schreef Andiyan het volgende:

[..]

Lief hoor, dat je Raf in je Ava gaat zetten.
    Maar vind je het niet een beetje overdreven als je van alle Idols fan bent zo ongeveer?
    Verder respect hoor.
    ik vind gewoon zoveel goede dit jaar, ik kan gewoon niet kiezen
    Dat heb ik nog nooit gehad... bij geen enkele Idols/DSDS niet....

Ik vind gewoon Serge, Ellen, Floortje, Raf en Angelique goed..... Maakt niet uit welke van deze 5 gaat winnen
    pi_34651324
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
    Nou heb ik de goede posts gemist, ik had wel even zin in een klein relletje (natuurlijk alleen in het voordeel van Raffaela)
    dat was het niet in het voordeel van Raf.

Maar genoeg daarover
    pi_34651402
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 16:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]
    dat was het niet in het voordeel van Raf.
    Maar genoeg daarover
    Hij kwam om Raf te verdedigen grapjas.
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 16:44 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik vind gewoon zoveel goede dit jaar, ik kan gewoon niet kiezen
    Dat heb ik nog nooit gehad... bij geen enkele Idols/DSDS niet....

Ik vind gewoon Serge, Ellen, Floortje, Raf en Angelique goed..... Maakt niet uit welke van deze 5 gaat winnen
    Nou, dan heb je redelijk veel kans dat een van je favo's wint.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 16:48:07 #121
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34651416
    Raffaela is gewoon cool. Haar humor (die voor andere een bepaalde arrogantie lijkt) ligt mij perfect. Én ze kan babygeluidjes maken .
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_34651442
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 16:47 schreef Andiyan het volgende:

Nou, dan heb je redelijk veel kans dat een van je favo's wint.
    jah erg he... alleen verschilt mijn lijstje wel... de ene keer floortje op 1 dan weer serge
    pi_34651463
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
    Én ze kan babygeluidjes maken .
    dat moet ze gewoon weer een keer doen... dat levert stemmen op!

denk ik
      dinsdag 31 januari 2006 @ 16:52:19 #124
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34651541
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 16:49 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

jah erg he... alleen verschilt mijn lijstje wel... de ene keer floortje op 1 dan weer serge
    Die twee mogen er van mij gewoon wel uit. Niet omdat ze echt slecht zijn (hoewel, Serge vind ik geen topper) maar meer om hun populariteit.

Floortje is me ook nog eens te perfect.

Raffaela is gewoon mijn type mens. Misschien is het zelfs wel beter als ze niet wint, dan heeft ze tenminste een beetje vrijheid en krijgt ze geen nummer voorgeschoteld. Ofzo.
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_34653721
    Precies, tis helemaal niet zo fijn om te winnen. Volgens mij zei Harm ook dat hij geen eerste maar worden maar liever derde, zodat hij zelf de touwtjes in handen kan houden en niet naar allemaal van die breezer0disco's wordt meegesleurd.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 18:06:42 #126
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34653760
    Ook als je derde wordt sta je gewoon onder contract hoor, er is alleen minder haast bij normaal gesproken.

Raf-fans, check mijn signature eens .
      dinsdag 31 januari 2006 @ 18:38:13 #127
    3358 pluisje
    Mevrouw Mans
      dinsdag 31 januari 2006 @ 18:38:50 #128
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34654671
    Bron???
      dinsdag 31 januari 2006 @ 18:39:21 #129
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34654692
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 18:38 schreef pluisje het volgende:

ze is zwanger

Nee hoor, die babygeluidjes doet ze zelf .

maar, echt?!?
    Hoogachtend,
    Erik.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 18:39:34 #130
    3358 pluisje
    Mevrouw Mans
    pi_34654701
    RTL Boulevard, ze zit het zelf te vertellen

het is van haar huidige vriendje
      dinsdag 31 januari 2006 @ 18:39:54 #131
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34654712
    pi_34654722
    Zwanger .
    pi_34654769
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 12:38 schreef gr8w8 het volgende:
    Zwanger?
    Hoe wist je dat, het werd net bekendgemaakt?
      dinsdag 31 januari 2006 @ 18:44:39 #134
    109180 Woelli
    you make the girls go wild
    pi_34654903
    quote:
    Raf gaat er zaterdag uit
    pi_34655140
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 18:41 schreef WithMe het volgende:

[..]

jah ben ik ook wel benieuwd naar
      dinsdag 31 januari 2006 @ 18:58:22 #136
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_34655426
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

jah ben ik ook wel benieuwd naar
    Hij heeft insider info.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 19:33:06 #137
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_34656824
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nee hoor, die babygeluidjes doet ze zelf .
    "Atb is lief, groetjes Peri."
      dinsdag 31 januari 2006 @ 20:35:19 #138
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_34659233
    Zwanger
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_34659681
    Wtf, dit vriendje had ze toch nog niet zolang?
      dinsdag 31 januari 2006 @ 20:50:29 #140
    15869 gr8w8
    Better by design.
    pi_34659773
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 18:41 schreef WithMe het volgende:

[..]

Een beetje man ziet dat meteen. Kijk de uitzending van afgelopen zaterdag nog maar eens terug.

Okee, een beetje man kijkt geen Idols natuurlijk.
    Welkom bij de V&D der webfora.
    pi_34659988
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 20:47 schreef mark_03 het volgende:
    4 maanden pas.
    pi_34668159
    quote:
    Op zaterdag 14 januari 2006 21:36 schreef caradoc het volgende:
    Ze lijkt wel depresief geworden ... komt het alleen maar door het Jure commentaar van vorige week? Wie weet zit er meer achter.
    Er zat dus meer achter ...
    En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
      woensdag 1 februari 2006 @ 14:24:14 #143
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_34679796
    Friends don't let friends remain beardless...
      woensdag 1 februari 2006 @ 16:55:28 #144
    38223 Takkembah
    Beetje gek en raar
    pi_34684789
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 20:47 schreef mark_03 het volgende:
    Dan kun je toch wel al bonken of niet
    De kans dat je zwanger wordt is nu eenmaal altijd aanwezig, hoor.....

Mij interesseert het eerlijk gezegd niet of ze zwanger is ja of nee....

als ze maar beter gaat zingen
    Alexa en Seth zijn lief
    See everything; overlook a great deal; correct a little
      zaterdag 4 februari 2006 @ 20:27:30 #145
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_34738984
    Erg goed deze keer. Disco ligt haar wel.
    "Atb is lief, groetjes Peri."
      zaterdag 4 februari 2006 @ 20:30:35 #146
    115814 Drumpie
    Zie Signature.
    pi_34739065
    niet netjes dat ze haar zwangerschap en zang doorelkaar hutselen, ze moeten haar zwangerschap met rust laten en op het zang letten, ik bedoel laat haar
    pi_34739098
    Was echt een goed optreden man, GO RAFFA
    pi_34739139
    En ook optiefen met die jankert.
    pi_34739151
    De jury sloeg de spijker op z'n kop.
      zaterdag 4 februari 2006 @ 20:42:59 #150
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34739503
    Wat was ze goed .

En wat viel de jury door de mand zeg.
    pi_34739531
    Wat een hondse commentaren van de jury. . .
    Charissa was interessant omdat ze zwanger was, ze waren erg benieuwd hoe ze zich zou ontwikkelen, maar de platenmaatschappij wil niet met Raffa samenwerken. . Honden. . En ze gaf godverdomme een teringgoede performance vanavond en dáár hoor je ze niet over! .
    Echte liefde!
    pi_34739537
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 20:42 schreef BVO het volgende:
    Wat was ze goed .

En wat viel de jury door de mand zeg.
    Ze is zwanger.
    pi_34739582
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef Insomaniac het volgende:
    Charissa was interessant omdat ze zwanger was, ze waren erg benieuwd hoe ze zich zou ontwikkelen, maar de platenmaatschappij wil niet met Raffa samenwerken. . Honden. . En ze gaf godverdomme een teringgoede performance vanavond en dáár hoor je ze niet over! .
    Het is logisch. Wat een slechte moeder zou het zijn om haar kind steeds maar in een créche enzo te proppen.
      zaterdag 4 februari 2006 @ 20:45:43 #154
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34739616
    Ja, het is wat ongelukkig zo midden tijdens het programma, en ja, het is logisch dat je er wat van zegt, maar om nou na zo'n erg goed optreden iemand finaal daarop neer te halen en zelfs de zwangerschap te verklaren door haar mediageilheid vind ik ronduit smakeloos .
    pi_34739629
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Het is logisch. Wat een slechte moeder zou het zijn om haar kind steeds maar in een créche enzo te proppen.
    Dood aan skiczukie, domme teringmongool.
    Echte liefde!
    pi_34739630
    Ze was weer erg goed vandaag!
    De jury meet met twee maten. Duidelijk!
    Charissa was interessant. En zij past ineens niet in de planning! Stelletje mafkezen!
    pi_34739676
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef BVO het volgende:
    Ja, het is wat ongelukkig zo midden tijdens het programma, en ja, het is logisch dat je er wat van zegt, maar om nou na zo\'n erg goed optreden iemand finaal daarop neer te halen en zelfs de zwangerschap te verklaren door haar mediageilheid vind ik ronduit smakeloos .
    Hear hear!
    Dit was gewoon d'r beste optreden van de liveshows, punt. De jury zit daar om "deskundig" commentaar te geven op de optredens, niet op de levenskeuzes van iemand.
    Echte liefde!
    pi_34739700
    Ze heeft het vanavond echt goed gedaan hoor, maar zoals Henkjan ook al zei: ik twijfel aan de geloofwaardigheid van Raffaëla.
      zaterdag 4 februari 2006 @ 20:48:30 #159
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34739727
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef WithMe het volgende:
    Ze heeft het vanavond echt goed gedaan hoor, maar zoals Henkjan ook al zei: ik twijfel aan de geloofwaardigheid van Raffaëla.
    Liever een idool dat je in twijfel laat dan de duidelijke eerlijk- en simpelheid van Floortje.
    pi_34739788
    quote:
    Boeit me niet, al liegt ze de hele wereld bij elkaar. Ze stónd er weer vanavond, straalde en deed het geweldig. Het was in het kader van haar optreden niet relevant om zo tekeer te gaan.
    Echte liefde!
      zaterdag 4 februari 2006 @ 20:50:46 #161
    115814 Drumpie
    Zie Signature.
    pi_34739819
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Kutaap mischien wint ze geneens sta daar maar is bij stil niet vooruit denken, en dit is een Raffaela topic niet \"Zeik hier over Raffaela Topic\"
      zaterdag 4 februari 2006 @ 20:51:18 #162
    115814 Drumpie
    Zie Signature.
    pi_34739847
    Sneu voor haar zeg :'(
      zaterdag 4 februari 2006 @ 21:10:08 #164
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_34740605
    Dat ze er nog in blijft; was allang opgestapt na dat commentaar. Wat een kansloze eikel die HJS... En dan die Jerney met haar strakgetrokken hondekop. Die moesten ze preventief ruimen
    Haters everywhere but I don't really care.
      zaterdag 4 februari 2006 @ 21:27:03 #165
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_34741252
    Wat was ze goed, haar beste optreden tot nu toe.

Raffa, I love you .
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_34741496
    quote:
    Helemaal mee eens
      zaterdag 4 februari 2006 @ 21:43:50 #167
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_34741813
    Het klonk ook zo goed, ze zong het ontzettend lekker. Doe mij dat album nu alvast maar, ik ben nu helemaal overtuigd.
    pi_34741902
    Ze zong zeker goed en was wat mij betreft de beste van de avond.
    That's all folks!
      zaterdag 4 februari 2006 @ 21:48:20 #169
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34741937
    Ik vond het echt een goed optreden. HJ moet gewoon zijn muil dichthouden. Een beetje die zwangerschap als publiciteitsstunt afschilderen. Lekker makkelijk.

Ik kreeg echt medelijden met Raffaela, toen ze zo moest huilen. Ze had het echt niet slecht gedaan!
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_34741995
    Ik zou er niet mee zitten als ze vanavond naar huis gestuurd wordt. Maar ik ben bang dat haar gejank haar veel sympathiestemmen heeft opgeleverd.
      zaterdag 4 februari 2006 @ 21:50:52 #171
    74763 bergkampf
    How you doin`? ;)
    pi_34742022
    Dat was erg magertjes, bij verre de slechtste optreden van vanavond! Terecht die kritiek. Die krampachtig gefakte acts iedere keer beginnen nu wel erg opvallend te worden. Ze valt terecht door de mand wat bar en bar slecht van zo`n capsones snol die uit zelfmedelijden spontaan begint te janken. Kom op zeg
    Ado is the pride of Holland!
    pi_34742047
    Wat zat de jury te zeuren zeg. Rafaella zei zelf dat het niet echt gepland was, en nog zit de jury te zeiken dat het wel een ongelukkige timing is. Sloeg echt nergens op, lekker om iemand zo neer te halen, terwijl een zwangerschap juist iets heel moois is.
      ESF Reporter zaterdag 4 februari 2006 @ 21:51:59 #173
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_34742059
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef Insomaniac het volgende:
    Helemaal mee eens.

Ja tuurlijk, je bent zwanger, je denkt 'goh, ik doe 't niet goed in de polls, laat ik maar eens letterlijk een vruchtje opwerpen zodat de mensen gaan sms'en voor me.' Alsof de media er nooit achter zou komen dat ze zwanger is wanneer ze niets zou vertellen. Denkt HJ nou echt dat wíj zo dom en Raffaela zo hongerig naar aandacht is? Ga een eind lopen, papzak. Hij zit in z'n disco-pak mooi de jaren '50 lul uit te hangen met zijn ideëen. Half zingend Nederland is als een idioot aan het broeden, en dan zou in dit geval het moederschap in de weg komen te staan van een carrière als zangeres?
      zaterdag 4 februari 2006 @ 21:52:48 #174
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_34742079
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Kutaap mischien wint ze geneens sta daar maar is bij stil niet vooruit denken, en dit is een Raffaela topic niet \\\"Zeik hier over Raffaela Topic\\\"
    Fout.

Het is geen Rafaella-adoratie-topic, maar een algemeen praat-hier-over-Rafaella-topic. Dat kan dus positief, maar ook negatief zijn.

Ik vond zelf d'r optreden wel okay vanavond, niet super ofzo. De reacties van juryleden zijn te betwisten. Het ging weinig over het optreden en meer over d'r zwangerschap, dat is zeker waar. Maar is het dan ook niet zo dat d'r zwangerschap op dit moment een belangrijk subject is? Ik ben het absoluut met de jury eens dat een zwangerschap/kindje absoluut niet samen gaat met een beginnende zangcarrière. En dat is toch waar Idols om draait.
    Zerg schreef:
      zaterdag 4 februari 2006 @ 21:53:09 #175
    74763 bergkampf
    How you doin`? ;)
    pi_34742091
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 21:51 schreef Syytön het volgende:
    Wat zat de jury te zeuren zeg. Rafaella zei zelf dat het niet echt gepland was, en nog zit de jury te zeiken dat het wel een ongelukkige timing is. Sloeg echt nergens op, lekker om iemand zo neer te halen, terwijl een zwangerschap juist iets heel moois is.
    zeker mooi als het van een kerel is waar ze na enkele maanden (als het al niet korter is) zwanger van is geraakt. Nadat ze nog maar kort daarvoor die kale kerel gedumpt heeft en die fake act dat ze HJ zo leuk vond was ook btje sneu.
    Ado is the pride of Holland!
      zaterdag 4 februari 2006 @ 21:54:46 #176
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_34742152
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef WithMe het volgende:
    Ik zou er niet mee zitten als ze vanavond naar huis gestuurd wordt. Maar ik ben bang dat haar gejank haar veel sympathiestemmen heeft opgeleverd.
    Inderdaad. Van die domme geiten die allemaal gaan stemmen omdat ze d'r willen steunen 'want ze is zo zielig'. Het is gewoon een rondneukende hoer die goed na moet gaan denken over wat ze wil. Kennelijk is ze nog achterlijk ook, of ze moet eens boeken gaan lezen, aangezien ze niet eens op de hoogte is van de ontzettend schadelijke gevolgen van alcohol drinken tijdens de zwangerschap. Trut.
    Zerg schreef:
      ESF Reporter zaterdag 4 februari 2006 @ 21:55:48 #177
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_34742179
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 21:53 schreef bergkampf het volgende:

[..]

zeker mooi als het van een kerel is waar ze na enkele maanden (als het al niet korter is) zwanger van is geraakt.
    Ik zat ook als een gek te rekenen toen ze d'r uitreken-datum vermeldde. Moet volgens mij gebeurd zijn tijdens een uitbundig feest ter ere van haar succesvolle workshop.
      zaterdag 4 februari 2006 @ 21:57:34 #178
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34742238
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 21:54 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Inderdaad. Van die domme geiten die allemaal gaan stemmen omdat ze d\'r willen steunen \'want ze is zo zielig\'. Het is gewoon een rondneukende hoerdie goed na moet gaan denken over wat ze wil. Kennelijk is ze nog achterlijk ook, of ze moet eens boeken gaan lezen, aangezien ze niet eens op de hoogte is van de ontzettend schadelijke gevolgen van alcohol drinken tijdens de zwangerschap. Trut.
    Echt hoor, leer jezelf eens in te houden en op een beschaafde manier je mening te verkondigen.
    Hoogachtend,
    Erik.
      zaterdag 4 februari 2006 @ 22:05:29 #179
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_34742525
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 21:54 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Inderdaad. Van die domme geiten die allemaal gaan stemmen omdat ze d\'r willen steunen \'want ze is zo zielig\'. Het is gewoon een rondneukende hoer die goed na moet gaan denken over wat ze wil. Kennelijk is ze nog achterlijk ook, of ze moet eens boeken gaan lezen, aangezien ze niet eens op de hoogte is van de ontzettend schadelijke gevolgen van alcohol drinken tijdens de zwangerschap. Trut.
    Deze reactie is echt ver buiten alle vormen van fatsoen. Wie ben jij dan wel niet dat je zo maar denkt zoiets over iemand te kunnen zeggen? Je praat over Raffaëla alsof ze erger is dan Hitler, Stalin en Mao bij elkaar. Ik vind ook een kandidaat wel eens niet leuk, maar dit gaat echt veel te ver. Het is maar een tv-programma. En Raffaëla is een echt persoon, niet zomaar een personage uit een film of zo. Denk daar eens over na alvorens je zomaar alles wat er in je opkomt uit je toetsenbord ramt.
      zaterdag 4 februari 2006 @ 22:06:36 #180
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_34742564
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Echt hoor, leer jezelf eens in te houden en op een beschaafde manier je mening te verkondigen.
    Ik kan gewoon pissig worden van zulke domheid. Ze heeft vier maanden ofzo met die kerel en is nu al zwanger . En dan nog de uitspraak: 'ik ga wel minder drinken.' Dat is tekenend voor d'r onvolwassenheid en domheid. Elke druppel alcohol heeft schadelijke gevolgen voor een foetus. Als je daar niet eens van op de hoogte bent heb je je er niet erg in verdiept lijkt me. En als je er wél van op de hoogte bent en toch drinkt, dan verdien je niet eens een kind.

En ze moet realistisch zijn. Je doet mee aan zo'n programma, maar daar zitten verplichtingen aan vast. Een kind, daar zitten nog meer verplichtingen aan vast. Wees dan volwassen en neem een beslissing. Kies óf voor je carrière en laat een abortus uitvoeren, óf kies voor je kind en laat die show voor wat het is.
    Zerg schreef:
      zaterdag 4 februari 2006 @ 22:06:43 #181
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34742568

Hoogachtend,
    Erik.
      ESF Reporter zaterdag 4 februari 2006 @ 22:07:54 #182
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_34742610

Goh, maar ze zong wel leuk vanavond nietwaar?
      zaterdag 4 februari 2006 @ 22:08:35 #183
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34742634
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 22:07 schreef Cee het volgende:

Een van de beste. Ook de enige weer die er echt een show van maakte.
      zaterdag 4 februari 2006 @ 22:09:25 #184
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34742665
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 22:06 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik kan gewoon pissig worden van zulke domheid. Ze heeft vier maanden ofzo met die kerel en is nu al zwanger . En dan nog de uitspraak: \'ik ga wel minder drinken.\' Dat is tekenend voor d\'r onvolwassenheid en domheid. Elke druppel alcohol heeft schadelijke gevolgen voor een foetus. Als je daar niet eens van op de hoogte bent heb je je er niet erg in verdiept lijkt me. En als je er wél van op de hoogte bent en toch drinkt, dan verdien je niet eens een kind.

En ze moet realistisch zijn. Je doet mee aan zo\'n programma, maar daar zitten verplichtingen aan vast. Een kind, daar zitten nog meer verplichtingen aan vast. Wees dan volwassen en neem een beslissing. Kies óf voor je carrière en laat een abortus uitvoeren, óf kies voor je kind en laat die show voor wat het is.
    Dat is nog steeds geen reden om haar een rondneukende hoer te noemen. Dat geeft eigenlijk ook wel de mate van jouw wijsheid en onvolwassenheid aan. Het is nogal makkelijk om over haar situatie te oordelen als je er alleen vanaf weet wat er in de media voorbij komt.

Ok, dat van dat drinken is echt niet goed, maar dat weet ze echt wel.
    Hoogachtend,
    Erik.
      zaterdag 4 februari 2006 @ 22:10:10 #185
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34742691
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 22:07 schreef Cee het volgende:

Ik vond het een superoptreden en ik vond dat de jury dar niet naar keek, alleen maar naar haar zwangerschap. Een zwangerschap die haar optreden niet in de weg stond.
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_34742697
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 22:06 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik kan gewoon pissig worden van zulke domheid.
    Je mening geven oke, maar deze mening kun je op een forum beter voor je houden. Hiermee schop je anderen onbewust tegen de schenen en dat is niet de bedoeling. Ik vind het zo respectloos.
    That's all folks!
    pi_34742789
    Echt gekwetst. :')
    pi_34742815
    Ja, is een logische reactie.
    That's all folks!
      zaterdag 4 februari 2006 @ 22:14:17 #189
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34742835
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Je mening geven oke, maar deze mening kun je op een forum beter voor je houden. Hiermee schop je anderen onbewust tegen de schenen en dat is niet de bedoeling. Ik vind het zo respectloos.
    Nou, het is niet dat iemand niet voor zijn mening uit mag komen, maar gewoon op een beschaafde manier.
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_34742881
    Dat had veel weg van laffe stemmentrekkerij.
    pi_34742890
    Tsk, ik ben zelf vrij grof in de mond, maar iemand ongegrond een rondneukende hoer noemen..
    Ze had een relatie, heeft nu een relatie met een ander en werd per ongeluk vrij snel zwanger. Niks hoerigs aan, dan is je moeder ook een hoer, die is immers ook zwanger geweest.

Kiezen tussen een abortus en idols is ook bull, het kindje is blijkbaar welkom en gewenst, dán een abortus plegen zou haar veel meer problemen opleveren dan haar zwangerschap voldragen en gewoon blijven knokken voor idols.

Vind je Raffa een aanstellerig kutwijf? Mij best.
    Wil je dr dood hebben, mij best.
    Maar ga dr niet een rondneukende hoer noemen en zeggen dat ze maar moet kiezen tussen Idols en dr baby. .
    Echte liefde!
    pi_34742914
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 22:15 schreef Insomaniac het volgende:
    Maar ga dr niet een rondneukende hoer noemen
    Dat hoeft idd niet.
      zaterdag 4 februari 2006 @ 22:16:50 #193
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34742915
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 22:15 schreef WithMe het volgende:
    Haar zwangerschap? Of dat ze moest huilen?

Beide zie ik niet zo. Logisch dat ze moest huilen van die opmerkingen van HJ. Hij heeft makkelijk praten, hij is Raffaela niet.
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_34742922
    quote:
    Tsk, ik ben zelf vrij grof in de mond, maar iemand ongegrond een rondneukende hoer noemen..
    Ze had een relatie, heeft nu een relatie met een ander en werd per ongeluk vrij snel zwanger. Niks hoerigs aan, dan is je moeder ook een hoer, die is immers ook zwanger geweest.

Kiezen tussen een abortus en idols is ook bull, het kindje is blijkbaar welkom en gewenst, dán een abortus plegen zou haar veel meer problemen opleveren dan haar zwangerschap voldragen en gewoon blijven knokken voor idols.

Maar ga dr niet een rondneukende hoer noemen en zeggen dat ze maar moet kiezen tussen Idols en dr baby. .
    Het is maar Idols hoor.
    pi_34742942
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
    Haar zwangerschap? Of dat ze moest huilen?
    Dat gesprek van zonet met Martijn.
      zaterdag 4 februari 2006 @ 22:17:33 #196
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34742945
    quote:

Hoogachtend,
    Erik.
    pi_34742948
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 22:15 schreef WithMe het volgende:
    Kom op zeg, ze heeft sinds de bekendmaking een hoop shit over zich heen gehad, geeft eindelijk weer een goede performance, stond zich al steeds groot te houden en breekt even als ze keihard afgerekend wordt op een fout (haar zwangerschap) en pinkt een traan weg.

Floortje stond veel harder te janken na de gemiste modulatie en had veel minder reden tot tranen.

-edit-

Ik lees nu pas dat je doelt op het interview met Martijn, dan is bovenstaande niet echt van toepassing. Sorry. .
    Echte liefde!
      zaterdag 4 februari 2006 @ 22:18:43 #198
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_34742966
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 22:17 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Kom op zeg, ze heeft sinds de bekendmaking een hoop shit over zich heen gehad, geeft eindelijk weer een goede performance, stond zich al steeds groot te houden en breekt even als ze keihard afgerekend wordt op een fout (haar zwangerschap) en pinkt een traan weg.

Floortje stond veel harder te janken na de gemiste modulatie en had veel minder reden tot tranen.
    Floortje zat ook al te janken toen ze positieve kritieken kreeg :') .
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_34742993
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 22:17 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Het is maar Idols hoor.
    Het gaat om het principe natuurlijk.
    That's all folks!
    pi_34742996
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 22:17 schreef Insomaniac het volgende:
    Ik lees nu pas dat je doelt op het interview met Martijn, dan is bovenstaande niet echt van toepassing. Sorry. .
    Geeft niet.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')