quote:Op zondag 29 januari 2006 21:11 schreef Mikkie het volgende:
Zij mag er echt meteen uitgetieft worden. Ik vind 'r in die filmpjes maar dom over komen, ze zingt behoorlijk matig en die kop begint me aardig te vervelen inmiddels.
Ben het met je eens, behalve dat van die stem. Ik vind wel dat ze een mooie stem heeft. Ze komt soms alleen wat arrogant over. Maar ik denk wel dat ze heel ver komt, misschien wel 2de.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ze zag er echt prachtig uit gisteren, maar haar stem vind ik dus echt niet mooi. Toch denk ik dat het op een goed geproduceeerde plaat nog best aardig kan klinken. Met een goede videoclip en een styling zoals gisteren zou een carriere er in kunnen zitten.
Niet om aan te horen? Ik vond het juist heel goed om aan te horen, en te kijken ook.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:23 schreef Svensational het volgende:
Dat arrogante zie ik dus echt niet, behalve toen ze de kruk afging gister. Maar volgens c_a hadden ze dat haar al verteldMaar ik vind haar zang gewoon niet goed genoeg, vooral gister was ze niet om aan te horen. Hopelijk doet ze het volgende week weer iets beter.
Nee niet verteld aan Raf. Zij wist van niks lijkt mij.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:23 schreef Svensational het volgende:
Maar volgens c_a hadden ze dat haar al verteld![]()
Ik niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet om aan te horen? Ik vond het juist heel goed om aan te horen, en te kijken ook.
Nee, het was ook erg ongeloofwaardig dat jij dat al zou wetenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
EN NIEMAND GELOOFDE CDP TOEN HIJ DAT MELDE IN HET FORUM![]()
In tijden van wanhoop denkt men soms niet goed na...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee niet verteld aan Raf. Zij wist van niks lijkt mij.
Ja klopt in de pauze kreeg iemand naast me een sms-je van iemand die daar werkt. En die had gezegd: wees maar niet bang, Raf gaat er niet uit![]()
EN NIEMAND GELOOFDE CDP TOEN HIJ DAT MELDE IN HET FORUM![]()
je moet nu toch wel weten dat ik en nog een paar aardig wat connecties hebben binnen Idolsquote:Op zondag 29 januari 2006 21:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het was ook erg ongeloofwaardig dat jij dat al zou weten!
Ik vond die styling echt te hoerig voor woorden. Ik woon op de Albert Cuyp en wat zij aan had zag je daar een half jaar geleden hangen. En die trieste pruik hangt er naastquote:Op zondag 29 januari 2006 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ze zag er echt prachtig uit gisteren, maar haar stem vind ik dus echt niet mooi. Toch denk ik dat het op een goed geproduceeerde plaat nog best aardig kan klinken. Met een goede videoclip en een styling zoals gisteren zou een carriere er in kunnen zitten.
Vertel me dan eens wat er zo bijzonder is aan Ellen.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vond die styling echt te hoerig voor woorden. Ik woon op de Albert Cuyp en wat zij aan had zag je daar een half jaar geleden hangen. En die trieste pruik hangt er naast
Verdre vind ik het een aanstelster met een middelmatige stem.
Ik heb iig meer met een type als ellen, die iets bijzonders heeft
Dat wordt een toffe finale ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:46 schreef Eveli het volgende:
Omhet ontopic te houden: Ellen vs. Raffaëlla?![]()
Die robotmoves van zaterdag waren toch wel okquote:Op maandag 30 januari 2006 18:50 schreef Aarti het volgende:
Ik vind haar wel leuk en grappig, en zingen is oke. Ik word alleen zo moe van haar beweginkjes, ze doet elke keer hetzelfde pasje (stap-heup-stap-heup). Een beetje variatie en meer beweeglijkheid zou haar zeker helpen!
Die waren leuk jaquote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die robotmoves van zaterdag waren toch wel ok.
Die zou het niet eens kunnen. En als ze het zou doen/kunnen, dan zou het er gewoonweg echt niet uitzien.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Die waren leuk ja. Floortje zou je zoiets nooit zien doen.
Precies,quote:Op maandag 30 januari 2006 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die zou het niet eens kunnen. En als ze het zou doen/kunnen, dan zou het er gewoonweg echt niet uitzien.
Zuiver vs Vals.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:14 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Precies,
Floortje vs Raffaëla, staat gelijk aan
Houterig vs Soepel.
Vals + Soepel > Zuiver + Houterig.quote:
Zuiver + Houterig + Oprecht + Voorspelbaar < Vals + Soepel + Gespeeld + Vernieuwend.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Zuiver + Houterig + Oprecht > Vals + Soepel + Gespeeld.
Floortje oprechtquote:Op maandag 30 januari 2006 19:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Zuiver + Houterig + Oprecht > Vals + Soepel + Gespeeld.
Het kan aan mij liggen, maar Floor komt op mij heel oprecht over.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Floortje oprecht.
Die gespeeld verontwaardiging is.
Precies. Die 'verliefdheid' speelde ze zó goed dat echt zo'n beetje iedereen daar in is getuind. En in de backstage show kun je ook goed zien dat Raf er echt van geniet om een act op te voeren. Ze blijft superleuk, maar nu moet ze toch echt weer eens gaan knallen. En met het thema Disco komt dat vast ook wel goed, als ze maar een niet te moeilijk liedje kiest.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:26 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar Floor komt op mij heel oprecht over.
Als er íemand een actrice is...
Hey, als je bij de andere kandidaten het geluid uitzet zapt iedereen weg!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:45 schreef Riparius het volgende:
[..]
En, eh, BVO, denk je dat je jezelf geliefd maakt bij Raf met deze TT?
Nee hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hey, als je bij de andere kandidaten het geluid uitzet zapt iedereen weg!![]()
Als je Raf ziet blijf je kijken.![]()
Ik heb ook meer met Ellen (is mijn favoriet naast Harm), maar dat wil niet zeggen dat er geen `markt`is voor zangeresjes als Rafaella. En wat betreft snollige kleding; vind ik best grappig op z'n tijd.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vond die styling echt te hoerig voor woorden. Ik woon op de Albert Cuyp en wat zij aan had zag je daar een half jaar geleden hangen. En die trieste pruik hangt er naast
Verdre vind ik het een aanstelster met een middelmatige stem.
Ik heb iig meer met een type als ellen, die iets bijzonders heeft
Maar ze was altijd toch al wel grappigquote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef Kirstenn het volgende:
Raffaela was zaterdag echt leuk, nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggenwerd helemaal melig van haar
![]()
Nja maar dan niet op zo'n positieve manierquote:Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar ze was altijd toch al wel grappig![]()
![]()
Waaromquote:Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hey, als je bij de andere kandidaten het geluid uitzet zapt iedereen weg!![]()
Als je Raf ziet blijf je kijken.![]()
Zeven toch?quote:
quote:
Op tv komt ze echt té arrogant over.. maar in t echt is dat we grappig eigenlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 22:42 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Het gaat er met name om dat ze stijl heeft, dat ze er als een ster uitziet en toch lekker down-to-earth. Dat ze grappig is en ietsjes arrogant op haar eigen manier. Dat ze origineel is, dat ze Raffaëla is.
Raffaëla-topic #2: If we ain't got Raffaëla, baby!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:06 schreef Svensational het volgende:
Ach, zelfs met het geluid uit vind ik er weinig aan.
Ja?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Raffaëla-topic #2: If we ain't got Raffaëla, baby!
![]()
En nu?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Raffaëla-topic #2: If we ain't got Raffaëla, baby!
![]()
ok ik snap hemquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef MaxMark het volgende:
Je snapt 'em wel..
Hoe kun je nu eerst een fantopic voor haar openen, om een tijdje later haar niks te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |