Whahahaquote:Op zondag 29 januari 2006 15:55 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh ja, jij was erbij...ik ben weer eens jaloers
jah dat wel.... maar voortaan mag het wle iets minder koud zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 16:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
hey, je moet er wel iets voor over hebben
tjah helaas, je wordt eruit gegooit door die beveiligingsmannetjesquote:Op zondag 29 januari 2006 16:05 schreef Californian_dreamer het volgende:
moet je niet bij mij wezen, ik heb daar geen controle over.
een tip, wacht voortaan binnen
Helemaal mee eens, ze kan totaal niet zingen. Misschien moet ze eens gaan acteren...quote:Op zondag 29 januari 2006 11:53 schreef marky het volgende:
Ik snap er niets van. Tijdens de voorronde deed ze het zo goed maar de liveshows..... het is gewoon droevig. Ze is misschien wel de slechtste deelnemer ooit. Maar uitstraling..... fantastisch. Ze moet gewoon wat anders gaan doen bij de TV ofzo maar zingen moet ze maar even veregeten.
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel gisteravond weer.....
Ow wat was ze gisteravond weer aardig.....![]()
Helemaal niet arrogant ofzo.... maakte leuke geintjes.... erg grappig
Whahaquote:Op zondag 29 januari 2006 11:53 schreef marky het volgende:
Ze is misschien wel de slechtste deelnemer ooit.
So truequote:Op zondag 29 januari 2006 20:15 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Whaha![]()
Als je blind bent, kan ik daar nog een béétje inkomen, maar kom op, nu houd je jezelf wel heel erg voor de gek. Haar zang is niet een van de besten, maar ze is wel de enige echte ster van alle personen die aan heel idols meededen. Als zij een plaat maakt, met bijbehorende clip, dan ziet dat er veel professioneler en beter uit dan wat een Aäron of een Floortje zou produceren.
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:16 schreef BVO het volgende:
Ze is een van de weinigen uit drie seizoenen Idols die de allure heeft om internationaal door te breken.
Ze moet eerst maar eens in Nederland echt doorbreken. Op het moment is ze (helaas, helaas) gewoon niet populair genoeg.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:16 schreef BVO het volgende:
[..]
So true. Ze is een van de weinigen uit drie seizoenen Idols die de allure heeft om internationaal door te breken.
Raffa is te groot, te arrogant, te gek voor Nederland. In de winnaar van zo'n programma zie je prima terug in wat voor land je leeft: Floortje en Jamai zijn echt Nederlandse idolen, lekker gewoon, truttig, gezellig. Nog een wonder dat Maud niet won van Boris.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze moet eerst maar eens in Nederland echt doorbreken. Op het moment is ze (helaas, helaas) gewoon niet populair genoeg.
Daar heb je zeker gelijk in.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Raffa is te groot, te arrogant, te gek voor Nederland. In de winnaar van zo'n programma zie je prima terug in wat voor land je leeft: Floortje en Jamai zijn echt Nederlandse idolen, lekker gewoon, truttig, gezellig. Nog een wonder dat Maud niet won van Boris.
Hear hear. Dat is ook meteen wat ik tegen Floor heb, ze kan écht zingen, ze heeft écht talent, maar haar uitstraling is zooo saai, zo oerdegelijk. Die "ongemakkelijke" houding van dr als ze weer een compliment van de jury krijgt stoort me steeds meer. In Nederland moet je haast wel (vals) bescheiden blijven, anders ben je arrogant en schijt iedereen je uit. Ik heb liever 100x een Boris of een Hind die gewoon wéten dat ze talent hebben en daar trots op zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Raffa is te groot, te arrogant, te gek voor Nederland. In de winnaar van zo'n programma zie je prima terug in wat voor land je leeft: Floortje en Jamai zijn echt Nederlandse idolen, lekker gewoon, truttig, gezellig. Nog een wonder dat Maud niet won van Boris.
GMTA!!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hear hear. Dat is ook meteen wat ik tegen Floor heb, ze kan écht zingen, ze heeft écht talent, maar haar uitstraling is zooo saai, zo oerdegelijk. Die "ongemakkelijke" houding van dr als ze weer een compliment van de jury krijgt stoort me steeds meer. In Nederland moet je haast wel (vals) bescheiden blijven, anders ben je arrogant en schijt iedereen je uit. Ik heb liever 100x een Boris of een Hind die gewoon wéten dat ze talent hebben en daar trots op zijn.
Is het gek? De zangeres van de nummer is echt zo'n bitchy negerin, daar hoeft Raffaëla zich dus niet voor in te leven.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het nog eens teruggeluisterd, en ik vond het echt niet slecht! Er staat iemand. Haar stem komt goed uit bij dit nummer, en ze leeft zich goed in, beweegt goed en sierlijk..
Sierlijk is misschien niet het goede woord voor dit optreden, maar ze beweegt wel goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:04 schreef Eveli het volgende:
[..]
Is het gek? De zangeres van de nummer is echt zo'n bitchy negerin, daar hoeft Raffaëla zich dus niet voor in te leven.En zo sierlijk vond ik het nou ook weer niet.
Kan Floortje nog wat van leren he?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sierlijk is misschien niet het goede woord voor dit optreden, maar ze beweegt wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |