abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 februari 2006 @ 21:54:46 #176
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34742152
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef WithMe het volgende:
Ik zou er niet mee zitten als ze vanavond naar huis gestuurd wordt. Maar ik ben bang dat haar gejank haar veel sympathiestemmen heeft opgeleverd.
Inderdaad. Van die domme geiten die allemaal gaan stemmen omdat ze d'r willen steunen 'want ze is zo zielig'. Het is gewoon een rondneukende hoer die goed na moet gaan denken over wat ze wil. Kennelijk is ze nog achterlijk ook, of ze moet eens boeken gaan lezen, aangezien ze niet eens op de hoogte is van de ontzettend schadelijke gevolgen van alcohol drinken tijdens de zwangerschap. Trut.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  ESF Reporter zaterdag 4 februari 2006 @ 21:55:48 #177
87554 Cee
Welluk?
pi_34742179
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 21:53 schreef bergkampf het volgende:

[..]

zeker mooi als het van een kerel is waar ze na enkele maanden (als het al niet korter is) zwanger van is geraakt.
Ik zat ook als een gek te rekenen toen ze d'r uitreken-datum vermeldde. Moet volgens mij gebeurd zijn tijdens een uitbundig feest ter ere van haar succesvolle workshop.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 21:57:34 #178
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34742238
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 21:54 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Inderdaad. Van die domme geiten die allemaal gaan stemmen omdat ze d\'r willen steunen \'want ze is zo zielig\'. Het is gewoon een rondneukende hoerdie goed na moet gaan denken over wat ze wil. Kennelijk is ze nog achterlijk ook, of ze moet eens boeken gaan lezen, aangezien ze niet eens op de hoogte is van de ontzettend schadelijke gevolgen van alcohol drinken tijdens de zwangerschap. Trut.
Echt hoor, leer jezelf eens in te houden en op een beschaafde manier je mening te verkondigen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:05:29 #179
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_34742525
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 21:54 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Inderdaad. Van die domme geiten die allemaal gaan stemmen omdat ze d\'r willen steunen \'want ze is zo zielig\'. Het is gewoon een rondneukende hoer die goed na moet gaan denken over wat ze wil. Kennelijk is ze nog achterlijk ook, of ze moet eens boeken gaan lezen, aangezien ze niet eens op de hoogte is van de ontzettend schadelijke gevolgen van alcohol drinken tijdens de zwangerschap. Trut.
Deze reactie is echt ver buiten alle vormen van fatsoen. Wie ben jij dan wel niet dat je zo maar denkt zoiets over iemand te kunnen zeggen? Je praat over Raffaëla alsof ze erger is dan Hitler, Stalin en Mao bij elkaar. Ik vind ook een kandidaat wel eens niet leuk, maar dit gaat echt veel te ver. Het is maar een tv-programma. En Raffaëla is een echt persoon, niet zomaar een personage uit een film of zo. Denk daar eens over na alvorens je zomaar alles wat er in je opkomt uit je toetsenbord ramt.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:06:36 #180
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34742564
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Echt hoor, leer jezelf eens in te houden en op een beschaafde manier je mening te verkondigen.
Ik kan gewoon pissig worden van zulke domheid. Ze heeft vier maanden ofzo met die kerel en is nu al zwanger . En dan nog de uitspraak: 'ik ga wel minder drinken.' Dat is tekenend voor d'r onvolwassenheid en domheid. Elke druppel alcohol heeft schadelijke gevolgen voor een foetus. Als je daar niet eens van op de hoogte bent heb je je er niet erg in verdiept lijkt me. En als je er wél van op de hoogte bent en toch drinkt, dan verdien je niet eens een kind.

En ze moet realistisch zijn. Je doet mee aan zo'n programma, maar daar zitten verplichtingen aan vast. Een kind, daar zitten nog meer verplichtingen aan vast. Wees dan volwassen en neem een beslissing. Kies óf voor je carrière en laat een abortus uitvoeren, óf kies voor je kind en laat die show voor wat het is.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:06:43 #181
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34742568

Hoogachtend,
Erik.
  ESF Reporter zaterdag 4 februari 2006 @ 22:07:54 #182
87554 Cee
Welluk?
pi_34742610

Goh, maar ze zong wel leuk vanavond nietwaar?
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:08:35 #183
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34742634
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:07 schreef Cee het volgende:

Een van de beste. Ook de enige weer die er echt een show van maakte.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:09:25 #184
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34742665
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:06 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik kan gewoon pissig worden van zulke domheid. Ze heeft vier maanden ofzo met die kerel en is nu al zwanger . En dan nog de uitspraak: \'ik ga wel minder drinken.\' Dat is tekenend voor d\'r onvolwassenheid en domheid. Elke druppel alcohol heeft schadelijke gevolgen voor een foetus. Als je daar niet eens van op de hoogte bent heb je je er niet erg in verdiept lijkt me. En als je er wél van op de hoogte bent en toch drinkt, dan verdien je niet eens een kind.

En ze moet realistisch zijn. Je doet mee aan zo\'n programma, maar daar zitten verplichtingen aan vast. Een kind, daar zitten nog meer verplichtingen aan vast. Wees dan volwassen en neem een beslissing. Kies óf voor je carrière en laat een abortus uitvoeren, óf kies voor je kind en laat die show voor wat het is.
Dat is nog steeds geen reden om haar een rondneukende hoer te noemen. Dat geeft eigenlijk ook wel de mate van jouw wijsheid en onvolwassenheid aan. Het is nogal makkelijk om over haar situatie te oordelen als je er alleen vanaf weet wat er in de media voorbij komt.

Ok, dat van dat drinken is echt niet goed, maar dat weet ze echt wel.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:10:10 #185
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34742691
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:07 schreef Cee het volgende:

Ik vond het een superoptreden en ik vond dat de jury dar niet naar keek, alleen maar naar haar zwangerschap. Een zwangerschap die haar optreden niet in de weg stond.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34742697
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:06 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik kan gewoon pissig worden van zulke domheid.
Je mening geven oke, maar deze mening kun je op een forum beter voor je houden. Hiermee schop je anderen onbewust tegen de schenen en dat is niet de bedoeling. Ik vind het zo respectloos.
That's all folks!
pi_34742789
Echt gekwetst. :')
pi_34742815
Ja, is een logische reactie.
That's all folks!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:14:17 #189
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34742835
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Je mening geven oke, maar deze mening kun je op een forum beter voor je houden. Hiermee schop je anderen onbewust tegen de schenen en dat is niet de bedoeling. Ik vind het zo respectloos.
Nou, het is niet dat iemand niet voor zijn mening uit mag komen, maar gewoon op een beschaafde manier.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34742881
Dat had veel weg van laffe stemmentrekkerij.
pi_34742890
Tsk, ik ben zelf vrij grof in de mond, maar iemand ongegrond een rondneukende hoer noemen..
Ze had een relatie, heeft nu een relatie met een ander en werd per ongeluk vrij snel zwanger. Niks hoerigs aan, dan is je moeder ook een hoer, die is immers ook zwanger geweest.

Kiezen tussen een abortus en idols is ook bull, het kindje is blijkbaar welkom en gewenst, dán een abortus plegen zou haar veel meer problemen opleveren dan haar zwangerschap voldragen en gewoon blijven knokken voor idols.

Vind je Raffa een aanstellerig kutwijf? Mij best.
Wil je dr dood hebben, mij best.
Maar ga dr niet een rondneukende hoer noemen en zeggen dat ze maar moet kiezen tussen Idols en dr baby. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_34742914
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:15 schreef Insomaniac het volgende:
Maar ga dr niet een rondneukende hoer noemen
Dat hoeft idd niet.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:16:50 #193
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34742915
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:15 schreef WithMe het volgende:
Haar zwangerschap? Of dat ze moest huilen?

Beide zie ik niet zo. Logisch dat ze moest huilen van die opmerkingen van HJ. Hij heeft makkelijk praten, hij is Raffaela niet.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34742922
quote:
Tsk, ik ben zelf vrij grof in de mond, maar iemand ongegrond een rondneukende hoer noemen..
Ze had een relatie, heeft nu een relatie met een ander en werd per ongeluk vrij snel zwanger. Niks hoerigs aan, dan is je moeder ook een hoer, die is immers ook zwanger geweest.

Kiezen tussen een abortus en idols is ook bull, het kindje is blijkbaar welkom en gewenst, dán een abortus plegen zou haar veel meer problemen opleveren dan haar zwangerschap voldragen en gewoon blijven knokken voor idols.

Maar ga dr niet een rondneukende hoer noemen en zeggen dat ze maar moet kiezen tussen Idols en dr baby. .
Het is maar Idols hoor.
pi_34742942
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Haar zwangerschap? Of dat ze moest huilen?
Dat gesprek van zonet met Martijn.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:17:33 #196
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34742945
quote:

Hoogachtend,
Erik.
pi_34742948
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:15 schreef WithMe het volgende:
Kom op zeg, ze heeft sinds de bekendmaking een hoop shit over zich heen gehad, geeft eindelijk weer een goede performance, stond zich al steeds groot te houden en breekt even als ze keihard afgerekend wordt op een fout (haar zwangerschap) en pinkt een traan weg.

Floortje stond veel harder te janken na de gemiste modulatie en had veel minder reden tot tranen.

-edit-

Ik lees nu pas dat je doelt op het interview met Martijn, dan is bovenstaande niet echt van toepassing. Sorry. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:18:43 #198
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34742966
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:17 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Kom op zeg, ze heeft sinds de bekendmaking een hoop shit over zich heen gehad, geeft eindelijk weer een goede performance, stond zich al steeds groot te houden en breekt even als ze keihard afgerekend wordt op een fout (haar zwangerschap) en pinkt een traan weg.

Floortje stond veel harder te janken na de gemiste modulatie en had veel minder reden tot tranen.
Floortje zat ook al te janken toen ze positieve kritieken kreeg :') .
Hoogachtend,
Erik.
pi_34742993
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:17 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Het is maar Idols hoor.
Het gaat om het principe natuurlijk.
That's all folks!
pi_34742996
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:17 schreef Insomaniac het volgende:
Ik lees nu pas dat je doelt op het interview met Martijn, dan is bovenstaande niet echt van toepassing. Sorry. .
Geeft niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')