Ten eerste dit zijn geen fantopics maar kandidaten topics, als ik haar niks vindt kan ik hier ook terechtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef MaxMark het volgende:
Je snapt 'em wel..
Hoe kun je nu eerst een fantopic voor haar openen, om een tijdje later haar niks te vinden?
doe even normaal joh! -edit-quote:
Whahahaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:33 schreef TheThirdMark het volgende:
*knip*
Ja zelfs jouw post was te erg om te blijven staan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
THX Sven! Kan hier echt pissed om worden!![]()
edit zelf welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:38 schreef Svensational het volgende:
Zeg, je zou kunnen overwegen om gewoon even normaal te doen, TheThirdMark.
Gewoon niet meer op reageren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
THX Sven! Kan hier echt pissed om worden!![]()
Jah sorry.... maar was saracastisch bedoeltquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:40 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja zelfs jouw post was te erg om te blijven staan.![]()
Maar zullen we nu maar weer Raf gaan toejuichen, en voorspellen hoe goed ze zal zijn zaterdag?![]()
Lief hoor, dat jequote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
Zodra ik PSP weer heb ga ik een nieuwe avatar maken.... en dan zet ik Raf er weer in.... ze is toch nog wel leuk
ik vind gewoon zoveel goede dit jaar, ik kan gewoon niet kiezenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:42 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Lief hoor, dat jeRaf
in je Ava gaat zetten.
![]()
Maar vind je het niet een beetje overdreven als je van alle Idols fan bent zo ongeveer?![]()
Verder respect hoor.![]()
dat was het niet in het voordeel van Raf.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou heb ik de goede posts gemist, ik had wel even zin in een klein relletje (natuurlijk alleen in het voordeel van Raffaela)
Hij kwam om Raf te verdedigen grapjas.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat was het niet in het voordeel van Raf.
Maar genoeg daarover![]()
Nou, dan heb je redelijk veel kans dat een van je favo's wint.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind gewoon zoveel goede dit jaar, ik kan gewoon niet kiezen![]()
Dat heb ik nog nooit gehad... bij geen enkele Idols/DSDS niet....
Ik vind gewoon Serge, Ellen, Floortje, Raf en Angelique goed..... Maakt niet uit welke van deze 5 gaat winnen![]()
jah erg he... alleen verschilt mijn lijstje wel... de ene keer floortje op 1 dan weer sergequote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:47 schreef Andiyan het volgende:
Nou, dan heb je redelijk veel kans dat een van je favo's wint.![]()
Die twee mogen er van mij gewoon wel uit. Niet omdat ze echt slecht zijn (hoewel, Serge vind ik geen topper) maar meer om hun populariteit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah erg he... alleen verschilt mijn lijstje wel... de ene keer floortje op 1 dan weer serge![]()
Nee hoor, die babygeluidjes doet ze zelfquote:
Hoe wist je dat, het werd net bekendgemaakt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:38 schreef gr8w8 het volgende:
Zwanger?
jah ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:41 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hoe wist je dat, het werd net bekendgemaakt?
Hij heeft insider info.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ben ik ook wel benieuwd naar
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hoor, die babygeluidjes doet ze zelf.
Een beetje man ziet dat meteen. Kijk de uitzending van afgelopen zaterdag nog maar eens terug.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:41 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hoe wist je dat, het werd net bekendgemaakt?
4 maanden pas.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:47 schreef mark_03 het volgende:
Wtf, dit vriendje had ze toch nog niet zolang?
Er zat dus meer achter ...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:36 schreef caradoc het volgende:
Ze lijkt wel depresief geworden ... komt het alleen maar door het Jure commentaar van vorige week? Wie weet zit er meer achter.
Dan kun je toch wel al bonken of nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:47 schreef mark_03 het volgende:
Wtf, dit vriendje had ze toch nog niet zolang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |