abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34574055
Welkom in het slowchat-topic van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in de topics in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom, vooral koulijers.

Moderators:
Sidekick
sizzler
ExtraWaskracht

IRC
Ook op IRC is POL te vinden. Het kanaal #POL op irc.fok.nl kan altijd gebruikt worden om snel te slowchatten over eigenlijk alles wat hier al wordt gezegd.

Links
Wegwijs in de Nederlandse politiek
Normen & Waarden van het Politieke Forum
[Feedback] Regel hier een strafexpeditie!

Meets
De 4de POL-meet: 1 oktober in Groningen. Komt allen!
De 4de POL-meet: 1 oktober in Groningen. Komt allen! deel 2
4e POL meet in Groningen: Napraattopic

Vorige delen
December 2002 tot en met december 2003
Januari 2004 tot en met juni 2004
Juli 2004 tot en met december 2004
Januari 2005 tot en met juni 2005
Juli 2005 tot en met december 2005
Januari 2006 tot en met juni 2006
Juli 2005 tot en met december 2006ijers
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_34574695
Yo.
pi_34575071
Ontbijt van 22.850 calorieën

gebakken bonen
Maal 250 gr gare bonen met halve genipperde ui, verse koriander, 1 teen knoflook.
In koekenpan met 125ml olie + zout & komijn naar smaak
20 minuten pruttelen op laag vuur, af en toe roeren

ranchera eieren
Kwart ui & 2 middelgrote tomaten in drie eetlepels hete boter aanbakken, daarna eetlepel tomatenpuree erdoor roeren, dan van basilicum, halve theelepel tabasco, zout & komijn. 10 minuten op laag vuur, eventueel wat water bijvoegen. Bak vervolgens hierin 2 eieren.

gebakken banaan
Snij een bakbanaan in de lengte doormidden en in schijfjes. Bak in drie eetlepels olie totdat de schijfje goudbruin zijn.

gebakken worstjes
Bak 6 worstjes in olie tot ze gaar & goudbruin zijn.

Verdeel alles op 2 borden en dien op. De Hondurees drinkt bij dit ontbijt sterke zwarte koffie.

* Aanpassingen sigme:

Olie vervangen door echte boter, geen koriander, geen bakbanaan maar gewone banaan. En al het overige naar wens en keukenkastinhoud aan te passen. Ik ben niet erg receptvast .

Die hoeveelheid calorieën zegt me niks, het is een stevig ontbijt, geen idee hoeveel calorieën ik gewoonlijk op een dag eet. Dit was de kop boven het recept, ooit uit de Volkskrant geknipt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34575202
buitenhof begint
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_34575343
Camiel heeft weer weinig historisch besef, Israël is geheel gebouwd op historisch grondgebied van Palestina .
pi_34575367
Die column is wel handig, even wat tijd om te lekker te schijten.
pi_34575442
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:15 schreef pberends het volgende:
Camiel heeft weer weinig historisch besef, Israël is geheel gebouwd op historisch grondgebied van Palestina .
'n vreselijke kerel

Ja, we willen wel een democratisch proces, maar we willen niet dat er democratie wordt uitgevoerd

compleet met Fortuijn taal, klip & klaar zijn
pi_34575539
Ik kijk Buitenhof wel via internet.
pi_34575710
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:18 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

'n vreselijke kerel

Ja, we willen wel een democratisch proces, maar we willen niet dat er democratie wordt uitgevoerd

compleet met Fortuijn taal, klip & klaar zijn
Libanon en hun vriendjes !
pi_34575727
Ik lees alweer dat Camiel weer op gang is.
pi_34575743
Rita .

Column is weer bagger, wanneer komt Plasterk weer?
  zondag 29 januari 2006 @ 12:28:40 #12
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34575748
lekker onsamenhangend weer, het gaat over kolonialen en zonnebrillen, de bindende factor is fatsoen
pi_34575767
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:28 schreef Monidique het volgende:
Ik lees alweer dat Camiel weer op gang is.
Constant raaskallen over de Arabische staten in het Midden Oosten, Israël heeft ie verder geen kritiek op .
pi_34575793
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:28 schreef Tafkahs het volgende:
lekker onsamenhangend weer, het gaat over kolonialen en zonnebrillen, de bindende factor is fatsoen
Ik snap er niets van, het is gewoon niet te volgen hoe ze het verteld. Ze's wel anti-liberaal zeg.
  zondag 29 januari 2006 @ 12:33:34 #17
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34575887
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:30 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik snap er niets van, het is gewoon niet te volgen hoe ze het verteld. Ze's wel anti-liberaal zeg.
Ze anti logica, dat zou juist neo-liberaal moeten zijn. En dan die zeikstem, ik wil Philipse terug
pi_34575934
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:33 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ze anti logica, dat zou juist neo-liberaal moeten zijn. En dan die zeikstem, ik wil Philipse terug
Philipse kan tenminste iets vertellen. Die zuurdoos moet gaan solliciteren bij Halsema als speechschrijver.
  zondag 29 januari 2006 @ 12:36:16 #19
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34575969
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:35 schreef pberends het volgende:

[..]

Philipse kan tenminste iets vertellen. Die zuurdoos moet gaan solliciteren bij Halsema als speechschrijver.
Ze heeft gelijk dat Verdonk de subtiliteit van een stuk uitgelopen kauwgom op een versleten stoeptegel heeft, maar om een voorbeeld aan te halen van het dragen van een zonnebril in de brandende zon, daar waar van Ardenne met samengeknepen oogjes tegenover haar gesprekspartners staat, dat gaat wel wat ver..
pi_34576052
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:36 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ze heeft gelijk dat Verdonk de subtiliteit van een stuk uitgelopen kauwgom op een versleten stoeptegel heeft, maar om een voorbeeld aan te halen van het dragen van een zonnebril in de brandende zon, daar waar van Ardenne met samengeknepen oogjes tegenover haar gesprekspartners staat, dat gaat wel wat ver..
Dat ging echt nergens over. En totaal geen kritiek op burqa's natuurlijk, daar wil ze zich niet aan branden.
pi_34576074
quote:
Now that most scientists agree human activity is causing Earth to warm, the central debate has shifted to whether climate change is progressing so rapidly that, within decades, humans may be helpless to slow or reverse the trend.

This "tipping point" scenario has begun to consume many prominent researchers in the United States and abroad, because the answer could determine how drastically countries need to reduce their greenhouse gas emissions in the coming years. While scientists remain uncertain when such a point might occur, many say it is urgent that policymakers cut global carbon dioxide emissions in half over the next 50 years or risk the triggering of changes that would be irreversible.

There are three specific events that these scientists describe as especially worrisome and potentially imminent, although the time frames are a matter of dispute: widespread coral bleaching that could damage the world's fisheries within three decades; dramatic sea level rise by the end of the century that would take tens of thousands of years to reverse; and, within 200 years, a shutdown of the ocean current that moderates temperatures in northern Europe.

The debate has been intensifying because Earth is warming much faster than some researchers had predicted. James E. Hansen, who directs NASA's Goddard Institute of Space Studies, last week confirmed that 2005 was the warmest year on record, surpassing 1998. Earth's average temperature has risen nearly 1 degree Fahrenheit over the past 30 years, he noted, and another increase of about 4 degrees over the next century would "imply changes that constitute practically a different planet."
[ bron ]
pi_34576082
Hilarisch .

Verdrik woordvoerder van Donner.
pi_34576178
quote:
Again the Summary:
Total Campaign Contributions of the Bring New Orleans Back Commissioners:
8 contributors
Total......................................................$1,278,264
Percentage to Republicans.............................94%
[ bron ]