Bong dit is de goden verzoekenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:49 schreef BONG4002 het volgende:
Nogmaals een bericht aan de regie:
Jullie doen het nu prima, alle complimenten iig![]()
![]()
quote:
Tnx lieverquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:49 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Leuke TT beertje moet je vaker doen![]()
![]()
Ik snap Beertje wel: we gaan gewoon terug in de tijd naar BB5. Goed ideequote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:50 schreef MissJ. het volgende:
Zo hoe later op de avond....hoe ranziger MissJ..........
[afbeelding]
Tja, maar als ze het goed doen moet dat ook gezegd worden vind ikquote:
Dat is dan een van die zeldzame keren dat ik hoop dat de regie naar de tuin schakeld.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:50 schreef Athalon het volgende:
Vannacht krijgen we beelden uit viola haar slaapkamer, want er is wel een cameraploeg mee gegaan![]()
Die BB bewoners waren iig veel leukerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik snap Beertje wel: we gaan gewoon terug in de tijd naar BB5. Goed idee![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is dan een van die zeldzame keren dat ik hoop dat de regie naar de tuin schakeld.
Beertje is in de war geraakt vanmiddag waren bijna alle BB5 ers aanwezig.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik snap Beertje wel: we gaan gewoon terug in de tijd naar BB5. Goed idee![]()
![]()
Die goeie ouwe tijd hè. Toen kon ik me nog flink druk maken om die zeikerd Rob. Bij HBB is er niemand die me zo pissig kan krijgenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die BB bewoners waren iig veel leuker![]()
Mooie tijd![]()
Wel jammer dat ze bijna niet in beeld warenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beertje is in de war geraakt vanmiddag waren bijna alle BB5 ers aanwezig.
Dat werd trouwens op een klote manier in beeld gebracht.
Dat is wel zo maar na vanmiddag krijg geen niets positiefs over de regie uit mijn strotquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, maar als ze het goed doen moet dat ook gezegd worden vind ikNiet alleen maar negatief maar als het goed gaat er ook iets van zeggen
Hoi pareltjequote:
Viola en Henk ook nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd hè. Toen kon ik me nog flink druk maken om die zeikerd Rob. Bij HBB is er niemand die me zo pissig kan krijgen.
Hoi White-Pearl.quote:
Het was heel ergquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze bijna niet in beeld waren![]()
Kan ik me wel voorstellen in jouw geval, maar ik pik het gewoon luchtiger opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar na vanmiddag krijg geen niets positiefs over de regie uit mijn strot
Met mij ook alles goed hoor. Het was vanmiddag ouderwets gezellig he, dus beter kan nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:57 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hai Snappieja meis alles is wel goed hoor dank je
met jou ook?
Tijdens BB5 heb ik de regie ook complimenten geven alleen hielp dat voor geen meter.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen in jouw geval, maar ik pik het gewoon luchtiger opEn dat is mss makkelijker gezegd dan gedaan maar je hebt best een kleine kans dat als de regie ook de complimentjes leest, ze mss wat meer hun best doen voor ons....hoeft niet...maar net zoals met "darts" op dit moment: Niet geschoten is ALTIJD mis
ja was hartstikke leuk, had van mij wel wat langer mogen duren, is toch wel leuk,quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met mij ook alles goed hoor. Het was vanmiddag ouderwets gezellig he, dus beter kan niet
Parelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:58 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo Muerte, Rose, beertje, regenworm en iedereen die ik nu vergeet![]()
![]()
Hmm...nouja, ik neem aan dat ze hier meelezen en ik ga er maar vanuit dat je op de goede momenten het beter kan zeggen dan helemaal niets, ookal doen ze er mss niets mee, wie weet dat het toch op een gegeven moment word beloond!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Tijdens BB5 heb ik de regie ook complimenten geven alleen hielp dat voor geen meter.
De verhalen waren leuk om te horen zeker toen het over ons ging.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ja was hartstikke leuk, had van mij wel wat langer mogen duren, is toch wel leuk,
als je de bewoners waar je zo lang naar gekeken hebt weer ziet![]()
Ik zou ze niet als vrienden willen hebben, maar dat is ook alles.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola en Henk ook niet
Ik haat die twee.
Ja en BB, alleen flugel heeft er 122 van gemaakt ipv 220quote:
Ik dacht net al toen ik in ging loggen huhquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:00 schreef lovebear het volgende:
Als een modje hier mee leest wil je er dan 220 van maken IPV 122![]()
Alvast bedankt![]()
de Boerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe heet die Mieke eigenlijk van dr 8ernaam?
Het is nu al gecorrigeerd zie ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja en BB, alleen flugel heeft er 122 van gemaakt ipv 220![]()
Flugeltje heeft het hersteldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is nu al gecorrigeerd zie ik
Klopt heeft Flugel gedaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is nu al gecorrigeerd zie ik
Ja dat moest hun idd nog wel even van het hart maar ja dat hadden ze kunnen verwachten,quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
De verhalen waren leuk om te horen zeker toen het over ons ging.
De streamers kregen van Chantal en Roel flink op hun kloten.
Kan het best voorstellen maar goed het hoort bij het BB spel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:04 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja dat moest hun idd nog wel even van het hart maar ja dat hadden ze kunnen verwachten,
dat ze het er over hadden had ik eigenlijk niet verwacht, maar ze hadden zich er iig flink aan
geergerd![]()
Is toch niet nodig voortrekken ? Het is gewoon een gedeelde 1e plaats, lijkt me.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:01 schreef MissJ. het volgende:
Mieke zegt er hebben drie mensen gewonnen met 4 punten, twee mannen en een vrouw, en omdat de vrouwen altijd opzij worden geduwd benoemt zei nu de vrouw als winares......
En dat vinden de heren niet leuk.
welke zooi?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:05 schreef Manu82 het volgende:
is die hele zooi al afgelopen?
Hoe weten die modjes toch altijd dat ze nodig zijn ? Gaan er alarmbellen af bij hen zodra hun nickname hier gepost wordtquote:
Ja, ze post niet echt veel, evenals TL, dat valt me wel op als mensen tot MOD worden gepromoveerd, dat ze veel minder hun gezicht laten zienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien komt ze nog langs maar het is voor haar bijna bedtijd
Nou, ze houden gewoon de topics in de gaten en zien vanzelf (in dit geval) dat het volgnummer niet klopt in de SCquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe weten die modjes toch altijd dat ze nodig zijn ? Gaan er alarmbellen af bij hen zodra hun nickname hier gepost wordt![]()
Even posten in de FB dat hun hulp gewenst is, als er een aanwezig is is het dan het snelste gebeurdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe weten die modjes toch altijd dat ze nodig zijn ? Gaan er alarmbellen af bij hen zodra hun nickname hier gepost wordt![]()
Daar is de BB FB voor kan je t meldenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo is dat!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan het best voorstellen maar goed het hoort bij het BB spel.
Ik zou niet je vinger in het stopkontakt douwen nee, dat gaat niet echtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Is beter dan tegen de strrom in dat gaat wat lastiger![]()
ik was ook wat later met zwaaienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hee Thalita had je helemaal over het hoofd gezien![]()
![]()
![]()
Valt best wel mee geen negatief woord over Flugeltje.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, ze post niet echt veel, evenals TL, dat valt me wel op als mensen tot MOD worden gepromoveerd, dat ze veel minder hun gezicht laten zien
TL post nog steeds veel hoor. Alleen de laatste dagen redelijk druk en afwezig (uithuizig dus) geweestquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, ze post niet echt veel, evenals TL, dat valt me wel op als mensen tot MOD worden gepromoveerd, dat ze veel minder hun gezicht laten zien
En je zal dr nog zn leuke coupe bij krijgenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou niet je vinger in het stopkontakt douwen nee, dat gaat niet echt(220)
* BONG4002 kan zich niet herinneren hoe flugeltje was vóórdat ze mod werd om eerlijk te zijn (qua postgedrag en frequentie)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Valt best wel mee geen negatief woord over Flugeltje.![]()
![]()
Dat ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
En je zal dr nog zn leuke coupe bij krijgen![]()
Moe je vragen of iemand een foto maaktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat ookMaar dat zal je zelf niet meer kunnen zien denk ik
Maar ze kunnen toch niet 24 uur per dag alles in de gaten houden ? Zoveel modjes zijn er toch niet ? Tis een zware taak dan, en soms een ondankbarequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daar is de BB FB voor kan je t melden![]()
Ow oké maar ja omdat we niet zoveel meer mogen zwaaienquote:
Tjaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moe je vragen of iemand een foto maakt![]()
meer dan nuquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 kan zich niet herinneren hoe flugeltje was vóórdat ze mod werd om eerlijk te zijn (qua postgedrag en frequentie)![]()
Er zijn ook wat zwervende modjes die hier ook wel eens posten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch niet 24 uur per dag alles in de gaten houden ? Zoveel modjes zijn er toch niet ? Tis een zware taak dan, en soms een ondankbare.
Niet echtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja![]()
Maar of je dát er nu voor over moet hebben om zo op de foto te komen staan
![]()
![]()
Bluezz springt ook wel eens bij, misschien anderen ook. Weet ik niet. En verder zijn er 3 officiele HBB modjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch niet 24 uur per dag alles in de gaten houden ? Zoveel modjes zijn er toch niet ? Tis een zware taak dan, en soms een ondankbare.
Prima oplossingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow oké maar ja omdat we niet zoveel meer mogen zwaaiennoem ik dan maar
een paar namen, en zeg dan altijd en iedereen die ik vergeten ben![]()
Precies...quote:
Heel soms ziet een topic erg blauw.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bluezz springt ook wel eens bij, misschien anderen ook. Weet ik niet. En verder zijn er 3 officiele HBB modjes.
Deze keer was flugel er idd wel erg snel bij![]()
Ah gut, zwerfmodjes. Die hebben geen eigen forumquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Er zijn ook wat zwervende modjes die hier ook wel eens posten.
En die passen t dan aan![]()
Zou het wel willen doen alleen ben ik er niet geschikt voor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies...
En daarom zou ik ook geen modschap op me nemen, ik zou dat niet willen, liever gewoon onder het "klootjesvolk"(De users dus)
Net als de politiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heel soms ziet een topic erg blauw.
Dan durf je niks meer te posten![]()
Zijn mod van een andere topic.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ah gut, zwerfmodjes. Die hebben geen eigen forum![]()
.
Lijkt t zo wel op met mn textquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ah gut, zwerfmodjes. Die hebben geen eigen forum![]()
.
Wel goed dat je zegt er niet voor geschikt te zijn terwijl je het wel zou willen doenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou het wel willen doen alleen ben ik er niet geschikt voor.
ga je gang je hoeft het niet te vragen hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef MissJ. het volgende:
De streamverslagen worden al een paar uur niet bijgehouden, mag ik dat proberen? Ik heb al een verslag volgens de regels klaar staan. (ik hoop althans volgens de regels)
Ga je gangquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef MissJ. het volgende:
De streamverslagen worden al een paar uur niet bijgehouden, mag ik dat proberen? Ik heb al een verslag volgens de regels klaar staan. (ik hoop althans volgens de regels)
Ga je gang hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef MissJ. het volgende:
Jij bent traagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef D.Rose het volgende:
het gaat hier best snel, of ben ik wat traag?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef MissJ. het volgende:
wist ik welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lijkt t zo wel op met mn text![]()
Maar ze hebben wel een eigen forum![]()
nee, het gaat te snel, ik kan niet eens meer bijlezenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef D.Rose het volgende:
Ik zou zeggen, zet de CV aanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Manu82 het volgende:
ik heb het koud
Traagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef D.Rose het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel goed dat je zegt er niet voor geschikt te zijn terwijl je het wel zou willen doen
Vele users willen het graag en soms worden ze aangenomen waarin achteraf blijkt ze niet geschikt te zijn
Ga je een blokje hardlopenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Manu82 het volgende:
ik heb het koud
Ik denk dat jij een beetje traag bentquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef D.Rose het volgende:
je bent een beetje traagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef D.Rose het volgende:
ik heb al 2 fleeche truien aan mja ben net buiten geweestquote:
Doe er wat aan Manu even stoeien met je vriendin ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Manu82 het volgende:
ik heb het koud
quote:
je mag best de anderen tegenspreken hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een beetje traag bent![]()
![]()
Tja, zondag he?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
Morgen staat er niets op het programma...
Stokertquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat doe ik ook
Heb een "thermo" trui maar nu werd het wel erg fris (15 graden) dus toch maar even de boel opgestookt
Whahaha als ik daar rede toe heb zal ik dat zeker doenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je mag best de anderen tegenspreken hoor
die zit met d'r handen in de boterkoek dus lijkt me niet echt zo'n succesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Doe er wat aan Manu even stoeien met je vriendin ofzo![]()
Ja idd je verdwaald er zo inquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doe mijn best, maar Fok is een groot forum
Ik heb de kachel juist naar beneden gegooidquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat doe ik ook
Heb een "thermo" trui maar nu werd het wel erg fris (15 graden) dus toch maar even de boel opgestookt
Owquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die zit met d'r handen in de boterkoek dus lijkt me niet echt zo'n succes
Het is ook suf misschien wordt het volgende week beter.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:22 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind HBB beetje suf zo![]()
Wie nog meer
...en dus ook tijd om bij HBB langs te gaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Precies, een dag waarop veel mensen vrij hebben
Ze hebben vanmiddag al kunnen oefenen met de oud bewoners.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
De parkeergarage gaat om 12 uur dicht, dus het moet afgeraffeld worden nu
Ik vindt het ook niet echt om over naar huis te schrijven hoor, maar soms isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:22 schreef MissHobje het volgende:
Wie nog meer
Dat is een smoes, want die parkeergarage sluit namelijk helemaal niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
De parkeergarage gaat om 12 uur dicht, dus het moet afgeraffeld worden nu
Ik zie juist allerlei creatieve mogelijkhedenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die zit met d'r handen in de boterkoek dus lijkt me niet echt zo'n succes
Is niet zo he,ja weet de kijkcijfers niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Henk LEUGENAAR![]()
![]()
Je weet dat we gegroeid zijn van 200.000 kijkers naar een half miljoen kijkers
Ach ben thuis dus schrijven hoef toch al nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik vindt het ook niet echt om over naar huis te schrijven hoor, maar soms is
het wel leuk. Hallo trouwens![]()
Hoi MissHobjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:22 schreef MissHobje het volgende:
Wie nog meer
Zou je denkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is ook suf misschien wordt het volgende week beter.
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:26 schreef Snaptnix het volgende:
Wie zijn die gasten. Vriendjes van Henk
[afbeelding]
Vanaf welke verdieping?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb de kachel juist naar beneden gegooid![]()
MMM, tijdens de bingoavond hadden ze het er ook over.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat is een smoes, want die parkeergarage sluit namelijk helemaal niet.![]()
Er draait op Fok een erg goed topic, waarin de kijkcijfers worden bijgehoudenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:26 schreef rooie3 het volgende:
Is niet zo he,ja weet de kijkcijfers niet.
Kijk alleen maar naar de streams tv is voor mij een herhalingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zou je denken![]()
Ik kijk nog wel de tv uitzedingen.. en die zijn wisselend leuk
Whahahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach ben thuis dus schrijven hoef toch al niet![]()
Ja, maar sommige details (zoals DBK gesprekken, ookal sporadisch) mis je wel, evenals bepaalde beelden die op de streams gelocked wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kijk alleen maar naar de streams tv is voor mij een herhaling
steentjes kun je ook op etenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Beter steentjes
De broodkruimels worden toch opgegeten![]()
Als je snel bent en m op kanvangen misschien nog wel.quote:
Op die avond heeft Henk besloten om dat als excuus te gebruiken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
MMM, tijdens de bingoavond hadden ze het er ook over.
Is prima hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:28 schreef MissJ. het volgende:
Ronnie Tober komt optreden....Leuk....maar voor welk publiek?????
(streamverslag mag nagekeken worden ben nog maagd daarin)
door vogels en muizenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Beter steentjes
De broodkruimels worden toch opgegeten![]()
Ik kijk een klein beetje naar de streams, maar lees vooral jullie commentaar. Da's heel wat amusanter dan HBB zelfquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kijk alleen maar naar de streams tv is voor mij een herhaling
Wat een verschrikkelijke klootzak had het eigenlijk niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
Op die avond heeft Henk besloten om dat als excuus te gebruiken.
En beertje is weer lekker op dreefquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
T kan wel maar valt zo zwaar op de maag![]()
Heb het effe bekeken,hij liegt echt hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er draait op Fok een erg goed topic, waarin de kijkcijfers worden bijgehouden
De kijkcijfers
zal net als met zand zijn schuurt de maagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die kurk wil er niet uitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En beertje is weer lekker op dreef
De wijn al aangebroken?
Au, kachel op m'n kop. Volgende keer iets eerder waarschuwen graagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je snel bent en m op kanvangen misschien nog wel.
Als t een zware kachel is zal ik t maar niet proberen![]()
En t word zo modderig als je er water achteraan gooitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:32 schreef whitef0x het volgende:
[..]
zal net als met zand zijn schuurt de maag![]()
Dan verhuis ik wel naar de 3equote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, die verdieping kunnen we afschrijven!![]()
Ik heb werkelijk geen idee. Hoor Miss Jeanette net zeggen dat Ronnie Tober komt zingen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:33 schreef BONG4002 het volgende:
Die gast van Henk is iig Engels sprekend, dat hoor je duidelijk, maar wie het is
Oei...hoe kan ik je nou helpen?quote:
ach, dat went wastquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Au, kachel op m'n kop. Volgende keer iets eerder waarschuwen graag![]()
Die Krol weet het weer leuk te brengenquote:
Is Ronnie Toberquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Hoor Miss Jeanette net zeggen dat Ronnie Tober komt zingen.
Hahaha nou maar hopen dat ik de weg nu niet meer kwijtraakquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:33 schreef regenworm het volgende:
Kijk Beertje is langs geweest
[afbeelding]
Hans en Grietjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hahaha nou maar hopen dat ik de weg nu niet meer kwijtraak
Misschien heeft ie zich laten misleiden door mijn grafiekjesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die Krol weet het weer leuk te brengen
THNXquote:
-plop-quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee werkt toch niet dat stomme ding geeft toch geen antwoord terug![]()
Me gaat even op Zennnnnnn...... modusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gaat niet![]()
Hij moet er toch zelf uitkomen met of zonder kurkentrekken
Met Bonnie en Viola en Henk kan het wel kloppen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ronnie zingt iig wel live
Alleen krijg er toch een beetje een bejaardenhuisgevoel bij
tja ronnie had gehoopt meer te krijgen na de dood van Bram van Leeuwen (prince de lignac)quote:
Ik ben geen fan van hem het enige wat ik zo bewonder in die man, is eeuwig en altijdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:38 schreef Snaptnix het volgende:
Ronnie Tober zingt en Anita en Bonnie gaan uit hun bol![]()
[afbeelding]
Hoe zal het bij Henk klinken?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat hoort hij e zeggen ja maar doet t niet![]()
Ze doen iig gezellig meequote:
Eerderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hoe zal het bij Henk klinken?
PPPFFFFF
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hoe zal het bij Henk klinken?
PPPFFFFF
Vind het wel gezellig op zich, niet helemaal mijn zanger. Maar goed, dat nemen we maar op de koop toequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van hem het enige wat ik zo bewonder in die man, is eeuwig en altijd
vrolijke karakter, tenminste als je hem op tv ziet. vrolijk en vriendelijk.
Hoi Henkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:39 schreef henk.jansen het volgende:
Ronnie Yes![]()
Bonnie, Monique en Anita![]()
![]()
![]()
En daar houden wij toch van.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze doen iig gezellig mee![]()
[afbeelding]
vooral bekend door " breng die rozen naar sandra"quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:41 schreef MissJ. het volgende:
Ronnie Tober was in de jaren 1960 tot eeeh...heel erg bekend in Nederland. Grote hits gehad en een van de eerste artiesten die ervoor uitkwam dat die homo was/is.
Is inderdaad nu een oudevandagenzinger. En zeer geliefd onder bepaald publiek.
Het is toch wel leuk en gezellig, om even mee te glurenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind het wel gezellig op zich, niet helemaal mijn zanger. Maar goed, dat nemen we maar op de koop toe![]()
Sandraquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:43 schreef whitef0x het volgende:
[..]
vooral bekend door " breng die rozen naar sandra"![]()
Dank jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:41 schreef MissJ. het volgende:
En zeer geliefd onder bepaald publiek.
Ronnie brengt wel leven in het Hotel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Het is toch wel leuk en gezellig, om even mee te gluren![]()
laat die tulpen maar in Amsterdam blijven, ik ga voor rozen en Sandraquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |