En je zal dr nog zn leuke coupe bij krijgenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou niet je vinger in het stopkontakt douwen nee, dat gaat niet echt(220)
* BONG4002 kan zich niet herinneren hoe flugeltje was vóórdat ze mod werd om eerlijk te zijn (qua postgedrag en frequentie)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Valt best wel mee geen negatief woord over Flugeltje.![]()
![]()
Dat ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
En je zal dr nog zn leuke coupe bij krijgen![]()
Moe je vragen of iemand een foto maaktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat ookMaar dat zal je zelf niet meer kunnen zien denk ik
Maar ze kunnen toch niet 24 uur per dag alles in de gaten houden ? Zoveel modjes zijn er toch niet ? Tis een zware taak dan, en soms een ondankbarequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daar is de BB FB voor kan je t melden![]()
Ow oké maar ja omdat we niet zoveel meer mogen zwaaienquote:
Tjaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moe je vragen of iemand een foto maakt![]()
meer dan nuquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 kan zich niet herinneren hoe flugeltje was vóórdat ze mod werd om eerlijk te zijn (qua postgedrag en frequentie)![]()
Er zijn ook wat zwervende modjes die hier ook wel eens posten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch niet 24 uur per dag alles in de gaten houden ? Zoveel modjes zijn er toch niet ? Tis een zware taak dan, en soms een ondankbare.
Niet echtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja![]()
Maar of je dát er nu voor over moet hebben om zo op de foto te komen staan
![]()
![]()
Bluezz springt ook wel eens bij, misschien anderen ook. Weet ik niet. En verder zijn er 3 officiele HBB modjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch niet 24 uur per dag alles in de gaten houden ? Zoveel modjes zijn er toch niet ? Tis een zware taak dan, en soms een ondankbare.
Prima oplossingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow oké maar ja omdat we niet zoveel meer mogen zwaaiennoem ik dan maar
een paar namen, en zeg dan altijd en iedereen die ik vergeten ben![]()
Precies...quote:
Heel soms ziet een topic erg blauw.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bluezz springt ook wel eens bij, misschien anderen ook. Weet ik niet. En verder zijn er 3 officiele HBB modjes.
Deze keer was flugel er idd wel erg snel bij![]()
Ah gut, zwerfmodjes. Die hebben geen eigen forumquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Er zijn ook wat zwervende modjes die hier ook wel eens posten.
En die passen t dan aan![]()
Zou het wel willen doen alleen ben ik er niet geschikt voor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies...
En daarom zou ik ook geen modschap op me nemen, ik zou dat niet willen, liever gewoon onder het "klootjesvolk"(De users dus)
Net als de politiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heel soms ziet een topic erg blauw.
Dan durf je niks meer te posten![]()
Zijn mod van een andere topic.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ah gut, zwerfmodjes. Die hebben geen eigen forum![]()
.
Lijkt t zo wel op met mn textquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ah gut, zwerfmodjes. Die hebben geen eigen forum![]()
.
Wel goed dat je zegt er niet voor geschikt te zijn terwijl je het wel zou willen doenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou het wel willen doen alleen ben ik er niet geschikt voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |