En je zal dr nog zn leuke coupe bij krijgenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou niet je vinger in het stopkontakt douwen nee, dat gaat niet echt(220)
* BONG4002 kan zich niet herinneren hoe flugeltje was vóórdat ze mod werd om eerlijk te zijn (qua postgedrag en frequentie)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Valt best wel mee geen negatief woord over Flugeltje.![]()
![]()
Dat ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
En je zal dr nog zn leuke coupe bij krijgen![]()
Moe je vragen of iemand een foto maaktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat ookMaar dat zal je zelf niet meer kunnen zien denk ik
Maar ze kunnen toch niet 24 uur per dag alles in de gaten houden ? Zoveel modjes zijn er toch niet ? Tis een zware taak dan, en soms een ondankbarequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daar is de BB FB voor kan je t melden![]()
Ow oké maar ja omdat we niet zoveel meer mogen zwaaienquote:
Tjaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moe je vragen of iemand een foto maakt![]()
meer dan nuquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 kan zich niet herinneren hoe flugeltje was vóórdat ze mod werd om eerlijk te zijn (qua postgedrag en frequentie)![]()
Er zijn ook wat zwervende modjes die hier ook wel eens posten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch niet 24 uur per dag alles in de gaten houden ? Zoveel modjes zijn er toch niet ? Tis een zware taak dan, en soms een ondankbare.
Niet echtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja![]()
Maar of je dát er nu voor over moet hebben om zo op de foto te komen staan
![]()
![]()
Bluezz springt ook wel eens bij, misschien anderen ook. Weet ik niet. En verder zijn er 3 officiele HBB modjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch niet 24 uur per dag alles in de gaten houden ? Zoveel modjes zijn er toch niet ? Tis een zware taak dan, en soms een ondankbare.
Prima oplossingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow oké maar ja omdat we niet zoveel meer mogen zwaaiennoem ik dan maar
een paar namen, en zeg dan altijd en iedereen die ik vergeten ben![]()
Precies...quote:
Heel soms ziet een topic erg blauw.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bluezz springt ook wel eens bij, misschien anderen ook. Weet ik niet. En verder zijn er 3 officiele HBB modjes.
Deze keer was flugel er idd wel erg snel bij![]()
Ah gut, zwerfmodjes. Die hebben geen eigen forumquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Er zijn ook wat zwervende modjes die hier ook wel eens posten.
En die passen t dan aan![]()
Zou het wel willen doen alleen ben ik er niet geschikt voor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies...
En daarom zou ik ook geen modschap op me nemen, ik zou dat niet willen, liever gewoon onder het "klootjesvolk"(De users dus)
Net als de politiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heel soms ziet een topic erg blauw.
Dan durf je niks meer te posten![]()
Zijn mod van een andere topic.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ah gut, zwerfmodjes. Die hebben geen eigen forum![]()
.
Lijkt t zo wel op met mn textquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ah gut, zwerfmodjes. Die hebben geen eigen forum![]()
.
Wel goed dat je zegt er niet voor geschikt te zijn terwijl je het wel zou willen doenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou het wel willen doen alleen ben ik er niet geschikt voor.
ga je gang je hoeft het niet te vragen hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef MissJ. het volgende:
De streamverslagen worden al een paar uur niet bijgehouden, mag ik dat proberen? Ik heb al een verslag volgens de regels klaar staan. (ik hoop althans volgens de regels)
Ga je gangquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef MissJ. het volgende:
De streamverslagen worden al een paar uur niet bijgehouden, mag ik dat proberen? Ik heb al een verslag volgens de regels klaar staan. (ik hoop althans volgens de regels)
Ga je gang hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef MissJ. het volgende:
Jij bent traagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef D.Rose het volgende:
het gaat hier best snel, of ben ik wat traag?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef MissJ. het volgende:
wist ik welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lijkt t zo wel op met mn text![]()
Maar ze hebben wel een eigen forum![]()
nee, het gaat te snel, ik kan niet eens meer bijlezenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef D.Rose het volgende:
Ik zou zeggen, zet de CV aanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Manu82 het volgende:
ik heb het koud
Traagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef D.Rose het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel goed dat je zegt er niet voor geschikt te zijn terwijl je het wel zou willen doen
Vele users willen het graag en soms worden ze aangenomen waarin achteraf blijkt ze niet geschikt te zijn
Ga je een blokje hardlopenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Manu82 het volgende:
ik heb het koud
Ik denk dat jij een beetje traag bentquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef D.Rose het volgende:
je bent een beetje traagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef D.Rose het volgende:
ik heb al 2 fleeche truien aan mja ben net buiten geweestquote:
Doe er wat aan Manu even stoeien met je vriendin ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Manu82 het volgende:
ik heb het koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |