Tijdens BB5 heb ik de regie ook complimenten geven alleen hielp dat voor geen meter.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen in jouw geval, maar ik pik het gewoon luchtiger opEn dat is mss makkelijker gezegd dan gedaan maar je hebt best een kleine kans dat als de regie ook de complimentjes leest, ze mss wat meer hun best doen voor ons....hoeft niet...maar net zoals met "darts" op dit moment: Niet geschoten is ALTIJD mis
ja was hartstikke leuk, had van mij wel wat langer mogen duren, is toch wel leuk,quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met mij ook alles goed hoor. Het was vanmiddag ouderwets gezellig he, dus beter kan niet
Parelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:58 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo Muerte, Rose, beertje, regenworm en iedereen die ik nu vergeet![]()
![]()
Hmm...nouja, ik neem aan dat ze hier meelezen en ik ga er maar vanuit dat je op de goede momenten het beter kan zeggen dan helemaal niets, ookal doen ze er mss niets mee, wie weet dat het toch op een gegeven moment word beloond!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Tijdens BB5 heb ik de regie ook complimenten geven alleen hielp dat voor geen meter.
De verhalen waren leuk om te horen zeker toen het over ons ging.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ja was hartstikke leuk, had van mij wel wat langer mogen duren, is toch wel leuk,
als je de bewoners waar je zo lang naar gekeken hebt weer ziet![]()
Ik zou ze niet als vrienden willen hebben, maar dat is ook alles.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola en Henk ook niet
Ik haat die twee.
Ja en BB, alleen flugel heeft er 122 van gemaakt ipv 220quote:
Ik dacht net al toen ik in ging loggen huhquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:00 schreef lovebear het volgende:
Als een modje hier mee leest wil je er dan 220 van maken IPV 122![]()
Alvast bedankt![]()
de Boerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe heet die Mieke eigenlijk van dr 8ernaam?
Het is nu al gecorrigeerd zie ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja en BB, alleen flugel heeft er 122 van gemaakt ipv 220![]()
Flugeltje heeft het hersteldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is nu al gecorrigeerd zie ik
Klopt heeft Flugel gedaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is nu al gecorrigeerd zie ik
Ja dat moest hun idd nog wel even van het hart maar ja dat hadden ze kunnen verwachten,quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
De verhalen waren leuk om te horen zeker toen het over ons ging.
De streamers kregen van Chantal en Roel flink op hun kloten.
Kan het best voorstellen maar goed het hoort bij het BB spel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:04 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja dat moest hun idd nog wel even van het hart maar ja dat hadden ze kunnen verwachten,
dat ze het er over hadden had ik eigenlijk niet verwacht, maar ze hadden zich er iig flink aan
geergerd![]()
Is toch niet nodig voortrekken ? Het is gewoon een gedeelde 1e plaats, lijkt me.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:01 schreef MissJ. het volgende:
Mieke zegt er hebben drie mensen gewonnen met 4 punten, twee mannen en een vrouw, en omdat de vrouwen altijd opzij worden geduwd benoemt zei nu de vrouw als winares......
En dat vinden de heren niet leuk.
welke zooi?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:05 schreef Manu82 het volgende:
is die hele zooi al afgelopen?
Hoe weten die modjes toch altijd dat ze nodig zijn ? Gaan er alarmbellen af bij hen zodra hun nickname hier gepost wordtquote:
Ja, ze post niet echt veel, evenals TL, dat valt me wel op als mensen tot MOD worden gepromoveerd, dat ze veel minder hun gezicht laten zienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien komt ze nog langs maar het is voor haar bijna bedtijd
Nou, ze houden gewoon de topics in de gaten en zien vanzelf (in dit geval) dat het volgnummer niet klopt in de SCquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe weten die modjes toch altijd dat ze nodig zijn ? Gaan er alarmbellen af bij hen zodra hun nickname hier gepost wordt![]()
Even posten in de FB dat hun hulp gewenst is, als er een aanwezig is is het dan het snelste gebeurdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe weten die modjes toch altijd dat ze nodig zijn ? Gaan er alarmbellen af bij hen zodra hun nickname hier gepost wordt![]()
Daar is de BB FB voor kan je t meldenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo is dat!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan het best voorstellen maar goed het hoort bij het BB spel.
Ik zou niet je vinger in het stopkontakt douwen nee, dat gaat niet echtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Is beter dan tegen de strrom in dat gaat wat lastiger![]()
ik was ook wat later met zwaaienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hee Thalita had je helemaal over het hoofd gezien![]()
![]()
![]()
Valt best wel mee geen negatief woord over Flugeltje.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, ze post niet echt veel, evenals TL, dat valt me wel op als mensen tot MOD worden gepromoveerd, dat ze veel minder hun gezicht laten zien
TL post nog steeds veel hoor. Alleen de laatste dagen redelijk druk en afwezig (uithuizig dus) geweestquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, ze post niet echt veel, evenals TL, dat valt me wel op als mensen tot MOD worden gepromoveerd, dat ze veel minder hun gezicht laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |