Bong dit is de goden verzoekenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:49 schreef BONG4002 het volgende:
Nogmaals een bericht aan de regie:
Jullie doen het nu prima, alle complimenten iig![]()
![]()
quote:
Tnx lieverquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:49 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Leuke TT beertje moet je vaker doen![]()
![]()
Ik snap Beertje wel: we gaan gewoon terug in de tijd naar BB5. Goed ideequote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:50 schreef MissJ. het volgende:
Zo hoe later op de avond....hoe ranziger MissJ..........
[afbeelding]
Tja, maar als ze het goed doen moet dat ook gezegd worden vind ikquote:
Dat is dan een van die zeldzame keren dat ik hoop dat de regie naar de tuin schakeld.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:50 schreef Athalon het volgende:
Vannacht krijgen we beelden uit viola haar slaapkamer, want er is wel een cameraploeg mee gegaan![]()
Die BB bewoners waren iig veel leukerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik snap Beertje wel: we gaan gewoon terug in de tijd naar BB5. Goed idee![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is dan een van die zeldzame keren dat ik hoop dat de regie naar de tuin schakeld.
Beertje is in de war geraakt vanmiddag waren bijna alle BB5 ers aanwezig.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik snap Beertje wel: we gaan gewoon terug in de tijd naar BB5. Goed idee![]()
![]()
Die goeie ouwe tijd hè. Toen kon ik me nog flink druk maken om die zeikerd Rob. Bij HBB is er niemand die me zo pissig kan krijgenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die BB bewoners waren iig veel leuker![]()
Mooie tijd![]()
Wel jammer dat ze bijna niet in beeld warenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beertje is in de war geraakt vanmiddag waren bijna alle BB5 ers aanwezig.
Dat werd trouwens op een klote manier in beeld gebracht.
Dat is wel zo maar na vanmiddag krijg geen niets positiefs over de regie uit mijn strotquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, maar als ze het goed doen moet dat ook gezegd worden vind ikNiet alleen maar negatief maar als het goed gaat er ook iets van zeggen
Hoi pareltjequote:
Viola en Henk ook nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd hè. Toen kon ik me nog flink druk maken om die zeikerd Rob. Bij HBB is er niemand die me zo pissig kan krijgen.
Hoi White-Pearl.quote:
Het was heel ergquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze bijna niet in beeld waren![]()
Kan ik me wel voorstellen in jouw geval, maar ik pik het gewoon luchtiger opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar na vanmiddag krijg geen niets positiefs over de regie uit mijn strot
Met mij ook alles goed hoor. Het was vanmiddag ouderwets gezellig he, dus beter kan nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:57 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hai Snappieja meis alles is wel goed hoor dank je
met jou ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |