Me gaat even op Zennnnnnn...... modusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gaat niet![]()
Hij moet er toch zelf uitkomen met of zonder kurkentrekken
Met Bonnie en Viola en Henk kan het wel kloppen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ronnie zingt iig wel live
Alleen krijg er toch een beetje een bejaardenhuisgevoel bij
tja ronnie had gehoopt meer te krijgen na de dood van Bram van Leeuwen (prince de lignac)quote:
Ik ben geen fan van hem het enige wat ik zo bewonder in die man, is eeuwig en altijdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:38 schreef Snaptnix het volgende:
Ronnie Tober zingt en Anita en Bonnie gaan uit hun bol![]()
[afbeelding]
Hoe zal het bij Henk klinken?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat hoort hij e zeggen ja maar doet t niet![]()
Ze doen iig gezellig meequote:
Eerderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hoe zal het bij Henk klinken?
PPPFFFFF
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hoe zal het bij Henk klinken?
PPPFFFFF
Vind het wel gezellig op zich, niet helemaal mijn zanger. Maar goed, dat nemen we maar op de koop toequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van hem het enige wat ik zo bewonder in die man, is eeuwig en altijd
vrolijke karakter, tenminste als je hem op tv ziet. vrolijk en vriendelijk.
Hoi Henkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:39 schreef henk.jansen het volgende:
Ronnie Yes![]()
Bonnie, Monique en Anita![]()
![]()
![]()
En daar houden wij toch van.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze doen iig gezellig mee![]()
[afbeelding]
vooral bekend door " breng die rozen naar sandra"quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:41 schreef MissJ. het volgende:
Ronnie Tober was in de jaren 1960 tot eeeh...heel erg bekend in Nederland. Grote hits gehad en een van de eerste artiesten die ervoor uitkwam dat die homo was/is.
Is inderdaad nu een oudevandagenzinger. En zeer geliefd onder bepaald publiek.
Het is toch wel leuk en gezellig, om even mee te glurenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind het wel gezellig op zich, niet helemaal mijn zanger. Maar goed, dat nemen we maar op de koop toe![]()
Sandraquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:43 schreef whitef0x het volgende:
[..]
vooral bekend door " breng die rozen naar sandra"![]()
Dank jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:41 schreef MissJ. het volgende:
En zeer geliefd onder bepaald publiek.
Ronnie brengt wel leven in het Hotel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Het is toch wel leuk en gezellig, om even mee te gluren![]()
laat die tulpen maar in Amsterdam blijven, ik ga voor rozen en Sandraquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |