Whahahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach ben thuis dus schrijven hoef toch al niet![]()
Ja, maar sommige details (zoals DBK gesprekken, ookal sporadisch) mis je wel, evenals bepaalde beelden die op de streams gelocked wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kijk alleen maar naar de streams tv is voor mij een herhaling
steentjes kun je ook op etenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Beter steentjes
De broodkruimels worden toch opgegeten![]()
Als je snel bent en m op kanvangen misschien nog wel.quote:
Op die avond heeft Henk besloten om dat als excuus te gebruiken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
MMM, tijdens de bingoavond hadden ze het er ook over.
Is prima hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:28 schreef MissJ. het volgende:
Ronnie Tober komt optreden....Leuk....maar voor welk publiek?????
(streamverslag mag nagekeken worden ben nog maagd daarin)
door vogels en muizenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Beter steentjes
De broodkruimels worden toch opgegeten![]()
Ik kijk een klein beetje naar de streams, maar lees vooral jullie commentaar. Da's heel wat amusanter dan HBB zelfquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kijk alleen maar naar de streams tv is voor mij een herhaling
Wat een verschrikkelijke klootzak had het eigenlijk niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
Op die avond heeft Henk besloten om dat als excuus te gebruiken.
En beertje is weer lekker op dreefquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
T kan wel maar valt zo zwaar op de maag![]()
Heb het effe bekeken,hij liegt echt hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er draait op Fok een erg goed topic, waarin de kijkcijfers worden bijgehouden
De kijkcijfers
zal net als met zand zijn schuurt de maagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die kurk wil er niet uitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En beertje is weer lekker op dreef
De wijn al aangebroken?
Au, kachel op m'n kop. Volgende keer iets eerder waarschuwen graagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je snel bent en m op kanvangen misschien nog wel.
Als t een zware kachel is zal ik t maar niet proberen![]()
En t word zo modderig als je er water achteraan gooitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:32 schreef whitef0x het volgende:
[..]
zal net als met zand zijn schuurt de maag![]()
Dan verhuis ik wel naar de 3equote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, die verdieping kunnen we afschrijven!![]()
Ik heb werkelijk geen idee. Hoor Miss Jeanette net zeggen dat Ronnie Tober komt zingen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:33 schreef BONG4002 het volgende:
Die gast van Henk is iig Engels sprekend, dat hoor je duidelijk, maar wie het is
Oei...hoe kan ik je nou helpen?quote:
ach, dat went wastquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Au, kachel op m'n kop. Volgende keer iets eerder waarschuwen graag![]()
Die Krol weet het weer leuk te brengenquote:
Is Ronnie Toberquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Hoor Miss Jeanette net zeggen dat Ronnie Tober komt zingen.
Hahaha nou maar hopen dat ik de weg nu niet meer kwijtraakquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:33 schreef regenworm het volgende:
Kijk Beertje is langs geweest
[afbeelding]
Hans en Grietjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hahaha nou maar hopen dat ik de weg nu niet meer kwijtraak
Misschien heeft ie zich laten misleiden door mijn grafiekjesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die Krol weet het weer leuk te brengen
THNXquote:
-plop-quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee werkt toch niet dat stomme ding geeft toch geen antwoord terug![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |