Ik ziet het.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:35 schreef Brechtje het volgende:
heb me fotoboek ff leeg gemaakt en slot erop!
damn wat een rotzooi werd dan
hey leef jij ook nogquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:35 schreef Brechtje het volgende:
Kssjt!quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:35 schreef Brechtje het volgende:
Weer terug?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:43 schreef RemcoW85 het volgende:
[..], en dan doen alsof het totaal onverwachts is.
en wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:44 schreef RemcoW85 het volgende:iedereen, inkopen zijn weer gedaan voor vanavond.
Niet in het weekend. dus kon niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:49 schreef B_BOY het volgende:
wrom was je nou eik niet op de meet brechtje?
uh okequote:
Maarja?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:51 schreef B_BOY het volgende:
vrijdag is mijn insziens weekend maarja.
En zonder mijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wij hebben het ook zonder brechtjes zeer gezellig gehad,
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:55 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Suiker, sigaretten in de supermarkt. Elders de afte-shave dus.
quote:
inderdaadquote:
hooahquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:03 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Maar ik hebw el aan jullie gedacht
ik vheb nog nooit een sigaret in mn mond gehad en de behoefte ook nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:03 schreef RemcoW85 het volgende:en ze waren niet eens voor mij, wat niet wil zeggen dat ik niet rook, heb me eigen pakjes wel. Ik ben blij dat jullie er zo enthousiast op reageren
![]()
same here. Als mensen naast me staan met uitgaan heb ik iets minder problemen mee dan gewoon doordeweeks overdag enzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:06 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
ik vheb nog nooit een sigaret in mn mond gehad en de behoefte ook nieten vind het gewoon stinken enzo
Pizzaquote:
Tsjah, dan rook je in principe gewoon mee, dan merk je dat niet echt zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
same here. Als mensen naast me staan met uitgaan heb ik iets minder problemen mee dan gewoon doordeweeks overdag enzo
MC is ook niet verkeerd trouwensquote:
zou Maikuuul ook zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:09 schreef the_legend_killer het volgende:
hendig sjiek zou ik zeggen !
ja ik weet. Maar liever sta ik er helemaal niet bijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:10 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Tsjah, dan rook je in principe gewoon mee, dan merk je dat niet echt zo.
neuh blijf lekker thuis vanavondquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:15 schreef RemcoW85 het volgende:
Iemand al iets geplanned voor vanavond?
Ik heb verder geen problemen met rokers ofzo maar een niet-rokend vriendje ofzo heeft wel een pluspuntjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:11 schreef RemcoW85 het volgende:
Het is geven en nemen op deze wereld. Ik weet niet of Maikuuul dat ook zou zeggen.
Lama's kijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:15 schreef RemcoW85 het volgende:
Dat is waarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:16 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb verder geen problemen met rokers ofzo maar een niet-rokend vriendje ofzo heeft wel een pluspuntje
Fokken en eten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:15 schreef RemcoW85 het volgende:
zolang ik maar niet aan de beurt kom. vanaaf ook wel ff lama's kijken denk. en kijken of ik me server aan de gang krijg:pquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Mij painten ze ook al nu.
Eerst braun , maikuuul , zanger bob en nu TLK
Wie zeurtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zolang ik maar niet aan de beurt kom. vanaaf ook wel ff lama's kijken denk. en kijken of ik me server aan de gang krijg:p
Daarom zeg ik ook een pluspuntje een roker is bij mij echt niet meteen kansloos hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:18 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar die heeft misschien genoeg minpunten om dat te compenseren
. En roken vs niet-roken is altijd een oneindige discussie geweest.
Ik wil wel stappen op zich maar dus niet alleenquote:
Eet zequote:
Misschien dat het nuttigen van drank gaat helpen? Niet dat dat de beste oplossing is, maar dan heb je iig een leuke avond, mits je alcohol drinkt natuurlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:22 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik wil wel stappen op zich maar dus niet alleen
tofquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet vanaaf naar verjaardag toe.
Heb jij geen vriendinquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:26 schreef B_BOY het volgende:
tis dat je zover weg woont astrid maar anders ging ik wel met je uit.
smakelijk ulreazj
Ik houd niet zo van alcohol en bovendien is iedereen met uitgaan met groepjes ofzo dus dan ga ik echt niet zomaar een gesprek met iemand aanknopen en anderen knopen ook nooit een gesprek aan met mij dusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:26 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Misschien dat het nuttigen van drank gaat helpen? Niet dat dat de beste oplossing is, maar dan heb je iig een leuke avond, mits je alcohol drinkt natuurlijk.
uitgaan met iemand kan altijd hoor.quote:
en een one night stand is ook niet gelijk een relatiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
uitgaan met iemand kan altijd hoor.
dat is niet gelijk relatie![]()
Sssssssst.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
en een one night stand is ook niet gelijk een relatie
Nee gesprekjes met onbekenden aanknopen word lastig, maar als je van alcohol houd dan is dat een stuk makkelijker. Soms wordt ik ook sochtends wakker met het schaamrood op de kaken. Heb ik me weer achterlijk gedragen met de nodige alcohol op. Sindsdien vind ik een paar glaasjes bier en daarna gewoon aan de cola wel voldoende.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:28 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van alcohol en bovendien is iedereen met uitgaan met groepjes ofzo dus dan ga ik echt niet zomaar een gesprek met iemand aanknopen en anderen knopen ook nooit een gesprek aan met mij dus
wat h_m zegtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
uitgaan met iemand kan altijd hoor.
dat is niet gelijk relatie![]()
bier niet zo, tenminste valt bij mij vaak niet echt goed naast safari-cola enzoquote:
kut chamquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:32 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Daar heb ík niets mee te maken
Doeggquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kut cham
naaibal:P
maar ik ga man lat0rz
stuur je vriendin ff langs , dan zal ik me mond houdenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kut cham
maar ik ga man lat0rz
Eigenlijk is wodka-redbull het enige dat ik echt lekker vindquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:33 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee gesprekjes met onbekenden aanknopen word lastig, maar als je van alcohol houd dan is dat een stuk makkelijker. Soms wordt ik ook sochtends wakker met het schaamrood op de kaken. Heb ik me weer achterlijk gedragen met de nodige alcohol op. Sindsdien vind ik een paar glaasjes bier en daarna gewoon aan de cola wel voldoende.
Mijn God, als ik er aan terugdenk.
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:39 schreef RemcoW85 het volgende:
Dat drinkt wel goed weg, alleen is volgens mij behoorlijk prijzig.
Wat dat betreft zul je geld over hebben van die wodka-redbull bezuinigingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:40 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Inderdaadmaar ik ga dus nooit uit
dus is al lang gelden dak t gehad heb
Ik heb t paar keer gehad en gekregen van schoolgenoten toenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:41 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zul je geld over hebben van die wodka-redbull bezuiniging.
Wel handig van geprofiteerdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:43 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb t paar keer gehad en gekregen van schoolgenoten toenen als ik uitging dronk ik altijd cola
Zie je later rolat0rsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kut cham
maar ik ga man lat0rz
gheghequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:45 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wel handig van geprofiteerd. Dat ga ik ook eens doen, allemaal mixdrankjes bestellen bij anderen om vervolgens zelf tussendoor een alcoholvrij drankje te bestellen
.
whehe, doe ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:45 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wel handig van geprofiteerd. Dat ga ik ook eens doen, allemaal mixdrankjes bestellen bij anderen om vervolgens zelf tussendoor een alcoholvrij drankje te bestellen
.
dat wa smin vraagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
welke
Doen ze hier meestal ook, dus het wordt idd lastig om het allemaal cadeau te krijgen. Als meid gaat dat veel makkelijker als je een goede avond hebt, tis zo oneerlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
whehe, doe ik ook wel hoorMaar vaak moet ik dan wel ff zelf wat bij betalen
omdat ze maar rondje voor 1 muntje of zo halen
nah, heb met nieuwjaar trouwens wel safari-cola gekregen van een jongen (3 muntjes, 1 muntje was 1.40 ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:50 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Doen ze hier meestal ook, dus het wordt idd lastig om het allemaal cadeau te krijgen. Als meid gaat dat veel makkelijker als je een goede avond hebt, tis zo oneerlijk!
Ik krijg/kreeg nooit iets van gasten hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:50 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Doen ze hier meestal ook, dus het wordt idd lastig om het allemaal cadeau te krijgen. Als meid gaat dat veel makkelijker als je een goede avond hebt, tis zo oneerlijk!
* RemcoW85 geeft Astrid een wodka-redbull.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik krijg/kreeg nooit iets van gasten hooralleen van wat meiden die teveel muntjes hadden van school
Ga op het aanbod van B_Boy inquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik krijg/kreeg nooit iets van gasten hooralleen van wat meiden die teveel muntjes hadden van school
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:53 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
* RemcoW85 geeft Astrid een wodka-redbull.
Proost.
volgende rondje is voor mij ':+quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:55 schreef RemcoW85 het volgende:
Uiteraard voor nu alleen maar eenmalig, voor je het weet zit ik met een lege portemonnee.
Voor jou of van jou. Dat zijn toch echt heel verschillende dingenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
volgende rondje is voor mij ':+
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:57 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Voor jou of van jou. Dat zijn toch echt heel verschillende dingen![]()
Zo klinkt het net of het volgende rondje betaald wordt door een ander. Nu ik er zo over nadenk zal het niet uitmaken trouwensquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]haha das toch een uitdrukking
![]()
Das wel n toffe filmquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Training Day heb hem al eens eerder gezien, maar ik heb hem vandaag op DVD binnen gekregen.
Ik bedoelde gewoon volgende rondje betaal ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:00 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Zo klinkt het net of het volgende rondje betaald wordt door een ander. Nu ik er zo over nadenk zal het niet uitmaken trouwens.
Kun je ze niet downloaden of niet afspelen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:01 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hey , je filmpjs werken niet
downloadenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kun je ze niet downloaden of niet afspelen?
Let op je vingersquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:01 schreef RemcoW85 het volgende:
* RemcoW85 is zo terug. Even de uitgaanskleren strijken.
Eerst moet je op 'Free' klikken, dan wachten tot de timer onder in beeld afgelopen is, dan zo'n security code invoeren en dan gaat ie downloadenquote:
bij mij werkt het gewoon hoorquote:
Dan heb k hier nog n stapel liggenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:10 schreef RemcoW85 het volgende:
Juh, het is gelukt. Mijn vingers heb ik ook nog.
Rustig bij vrienden zitten, filmpje kijken enzo, biertje drinkenquote:
Nee duurt mete lang en ga zo stoppenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:08 schreef hallo_mensen het volgende:
na 100x lukte het ja
kev
doe jij eens die filmpjes downloaden
De filmpjes zijn maar 18mbquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee duurt mete lang en ga zo stoppen
inderdaad, de hele dag eigenlijk al ..quote:
Perfectquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:10 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]Dat was wat dit topic nodig had.
Hoest met je GF ?
Mischien hebben we een leven gekregenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
inderdaad, de hele dag eigenlijk al ..
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien hebben we een leven gekregen![]()
![]()
Doeggquote:
We gaan gewoon met zijn allenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:21 schreef B_BOY het volgende:
ey tlk wanneer ga je nou naar maikuuul?
tlk zegt : als k n keer op je vriendin rijden magquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:21 schreef B_BOY het volgende:
ey tlk wanneer ga je nou naar maikuuul?
Hoezoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:22 schreef Timmiejj het volgende:
Hey heeft iemand toevallig een link van een topic waar je je kamer in laat zien? De pub-versie dan, die van K&W bedoel ik niet.
weinig kaaans fraaans.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:22 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
tlk zegt : als k n keer op je vriendin rijden mag
Nee ik zoek iets dat iemand ook heeft, wil nog even kijken hoe dat eruit ziet. Nja beetje vaag weet ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:22 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hoezo
wil je je kamer laten zien
Hoe ziet jouw kamer eruit #2quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:22 schreef Timmiejj het volgende:
Hey heeft iemand toevallig een link van een topic waar je je kamer in laat zien? De pub-versie dan, die van K&W bedoel ik niet.
Dankje!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw kamer eruit #2
Moet ik die Hyper nemen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:27 schreef B_BOY het volgende:
wanneer neem je weer es een andere avatar? H_M?
Nee, die is irritantquote:
Straks heeft heel PUB last van epileptische aanvallen enzoquote:
sadist.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:36 schreef hallo_mensen het volgende:
Dat wil ik wel op me naam hebben
eetsequote:
Ik ga Jarhead morgen maar eens kijken, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jarhead, impressive.
Heel anders dan verwacht. maar toch. Mwah niet verkeerdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ga Jarhead morgen maar eens kijken, ik ben benieuwd
Eerst de nieuwe Battlestar Galactica aflvering![]()
Ik ook, laptopje op schoot en naar Koppensnellers kijken (Bridget Maasland zit er vandaag inquote:
Ja ik zit nu zo weer voor de tv, maar ik keek nét, en de reclame begonquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:22 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ook, laptopje op schoot en naar Koppensnellers kijken (Bridget Maasland zit er vandaag in).
Het is nu iig bezig.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:23 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja ik zit nu zo weer voor de tv, maar ik keek nét, en de reclame begon![]()
ja. en dat met zn 3enquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:39 schreef Messenga het volgende:
Correct tevens juist.
Beterschapquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:47 schreef Renesite het volgende:
ik ben echt niet lekker, verkouden enzo![]()
wegmisbruikes danquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:51 schreef Timmiejj het volgende:
Wat was dat optreden van die joop visser droog zeg![]()
spelfoutjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey allemaal
http://www.speedygj.nl/nlweer/weervanacht.html
Even een test
quote:
Ik verveel me echt kapot en sliep zowat. Maar door haar viel ik echt bijna van mn stoelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:23 schreef hallo_mensen het volgende:
omg
Gister was het -8.4quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
-6 in Twente vannacht, lekker koud...
spammen, hoezo spammenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:52 schreef Timmiejj het volgende:
Zijn er al 2 meer om het vol te spammen..er komt vooruitgang..![]()
Ja ok. maar dat valt best nog mee geloof ik, niemand is daar blijven overnachtenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:57 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ben niet dood, ik leef. Maar iedereen zal wel last hebben van de meet gister
nee hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:21 schreef VASND het volgende:
Bah wat saai.. en dat spelletje ben je veel te snel af bij
Hoezo moeiliijk?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:21 schreef VASND het volgende:
Bah wat saai.. en dat spelletje ben je veel te snel af bij
?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik engeland rijden ze aan de andere kant van de weg.. doen ze dat in Schotland en Ierland ook ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |