ik vheb nog nooit een sigaret in mn mond gehad en de behoefte ook nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:03 schreef RemcoW85 het volgende:en ze waren niet eens voor mij, wat niet wil zeggen dat ik niet rook, heb me eigen pakjes wel. Ik ben blij dat jullie er zo enthousiast op reageren
![]()
same here. Als mensen naast me staan met uitgaan heb ik iets minder problemen mee dan gewoon doordeweeks overdag enzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:06 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
ik vheb nog nooit een sigaret in mn mond gehad en de behoefte ook nieten vind het gewoon stinken enzo
Pizzaquote:
Tsjah, dan rook je in principe gewoon mee, dan merk je dat niet echt zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
same here. Als mensen naast me staan met uitgaan heb ik iets minder problemen mee dan gewoon doordeweeks overdag enzo
MC is ook niet verkeerd trouwensquote:
zou Maikuuul ook zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:09 schreef the_legend_killer het volgende:
hendig sjiek zou ik zeggen !
ja ik weet. Maar liever sta ik er helemaal niet bijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:10 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Tsjah, dan rook je in principe gewoon mee, dan merk je dat niet echt zo.
neuh blijf lekker thuis vanavondquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:15 schreef RemcoW85 het volgende:
Iemand al iets geplanned voor vanavond?
Ik heb verder geen problemen met rokers ofzo maar een niet-rokend vriendje ofzo heeft wel een pluspuntjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:11 schreef RemcoW85 het volgende:
Het is geven en nemen op deze wereld. Ik weet niet of Maikuuul dat ook zou zeggen.
Lama's kijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:15 schreef RemcoW85 het volgende:
Dat is waarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:16 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb verder geen problemen met rokers ofzo maar een niet-rokend vriendje ofzo heeft wel een pluspuntje
Fokken en eten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:15 schreef RemcoW85 het volgende:
zolang ik maar niet aan de beurt kom. vanaaf ook wel ff lama's kijken denk. en kijken of ik me server aan de gang krijg:pquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Mij painten ze ook al nu.
Eerst braun , maikuuul , zanger bob en nu TLK
Wie zeurtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zolang ik maar niet aan de beurt kom. vanaaf ook wel ff lama's kijken denk. en kijken of ik me server aan de gang krijg:p
Daarom zeg ik ook een pluspuntje een roker is bij mij echt niet meteen kansloos hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:18 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar die heeft misschien genoeg minpunten om dat te compenseren
. En roken vs niet-roken is altijd een oneindige discussie geweest.
Ik wil wel stappen op zich maar dus niet alleenquote:
Eet zequote:
Misschien dat het nuttigen van drank gaat helpen? Niet dat dat de beste oplossing is, maar dan heb je iig een leuke avond, mits je alcohol drinkt natuurlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:22 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik wil wel stappen op zich maar dus niet alleen
tofquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet vanaaf naar verjaardag toe.
Heb jij geen vriendinquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:26 schreef B_BOY het volgende:
tis dat je zover weg woont astrid maar anders ging ik wel met je uit.
smakelijk ulreazj
Ik houd niet zo van alcohol en bovendien is iedereen met uitgaan met groepjes ofzo dus dan ga ik echt niet zomaar een gesprek met iemand aanknopen en anderen knopen ook nooit een gesprek aan met mij dusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:26 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Misschien dat het nuttigen van drank gaat helpen? Niet dat dat de beste oplossing is, maar dan heb je iig een leuke avond, mits je alcohol drinkt natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |