wowquote:
Die blouse!quote:
Ah gelukkig, ik dacht eventjes een groepje wannabe oldbies, maar het valt dus mee.quote:
Dat zijn oldbiesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:08 schreef mcDavid het volgende:
whoei! ik ben bij opa en oma geweest!
Koest!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik dacht eventjes een groepje wannabe oldbies, maar het valt dus mee.
Wist je trouwens dat ze die vent van die reclame onlangs weer opgegraven hebben? Ze wilden even kijken of hij al verkleurd wasquote:
ja!quote:
Frank Goversquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat ze die vent van die reclame onlangs weer opgegraven hebben? Ze wilden even kijken of hij al verkleurd was
Excuses voor deze zeer flauwe bijdrage
Ja, die zitten nog maar net in hun midlife crisisquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja!
in vergelijking daamee zijn die Dave en Jogy en Yvonne en weet ik wie allemaal maar nepperts!
met forumtools schijnt het wel te kunnen!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best irritant ja. Moet je je post weer gaan editten en zo
PI
Dan ging het over jou, -=B=-.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:13 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Ik hoorde iets over oldbies.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die zitten nog maar net in hun midlife crisis![]()
Veteranen.quote:
echte oldbies, niet die Midlifebies zoals jijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:13 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Ah, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:14 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dan ging het over jou, -=B=-.
Hey, ik mag dan misschien wel/niet oud zijn, maar ik heb nog steeds het lichaam van een jonge blonde god.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
echte oldbies, niet die Midlifebies zoals jij
En nu voel jij je aangesproken, ondanks dat je nog geen jaar geregistreerd bent hier?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:13 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
maar je voelde je wel aangesproken toen het over opa's en oma's gingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:16 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Hey, ik mag dan misschien wel/niet oud zijn, maar ik heb nog steeds het lichaam van een jonge blonde god.
Ooit ga je spijt krijgen van deze post.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu voel jij je aangesproken, ondanks dat je nog geen jaar geregistreerd bent hier?
Je bedoelt als iemand mijn posthistorie gaat doorbladeren als ik eens doe alsof ik hier al jaren zit?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:18 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ooit ga je spijt krijgen van deze post.
Whehehhe. Ik lach je uit. Jou ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu voel jij je aangesproken, ondanks dat je nog geen jaar geregistreerd bent hier?
Nouja, "zoiets".quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt als iemand mijn posthistorie gaat doorbladeren als ik eens doe alsof ik hier al jaren zit?
Hey nepleiderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:18 schreef DeLeider het volgende:
h_m, tlk, nostalgie.
Ik stem vóór.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:20 schreef JapyDooge het volgende:
ok...
ik heb net een slaperige foto van mezelf gemaakt...
zal ik em posten?
Het handje van je ava wijst hem aan en hij zo als robin: "Hahaha goeie grap DaMart".quote:
OmDaT dAt EeN zWaAr FoUtE pOsT wAs.quote:
Of je kunt het zien alsof de heidenen worden aangepakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zitten heel wat frustraties zo te lezen
Robots hebben heul geen handen!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het handje van je ava wijst hem aan en hij zo als robin: "Hahaha goeie grap DaMart".
"Dus".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |