Je bedoelt als iemand mijn posthistorie gaat doorbladeren als ik eens doe alsof ik hier al jaren zit?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:18 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ooit ga je spijt krijgen van deze post.
Whehehhe. Ik lach je uit. Jou ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu voel jij je aangesproken, ondanks dat je nog geen jaar geregistreerd bent hier?
Nouja, "zoiets".quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt als iemand mijn posthistorie gaat doorbladeren als ik eens doe alsof ik hier al jaren zit?
Hey nepleiderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:18 schreef DeLeider het volgende:
h_m, tlk, nostalgie.
Ik stem vóór.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:20 schreef JapyDooge het volgende:
ok...
ik heb net een slaperige foto van mezelf gemaakt...
zal ik em posten?
Het handje van je ava wijst hem aan en hij zo als robin: "Hahaha goeie grap DaMart".quote:
OmDaT dAt EeN zWaAr FoUtE pOsT wAs.quote:
Of je kunt het zien alsof de heidenen worden aangepakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zitten heel wat frustraties zo te lezen
Robots hebben heul geen handen!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het handje van je ava wijst hem aan en hij zo als robin: "Hahaha goeie grap DaMart".
"Dus".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |