Hm, hier geeft de thermometer ook weer iets onder nul aan. Waarschijnlijk had de sensor even last van de dampen die uit de droogtrommel kwamen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Net op de temperatuurdinges in de auto was het -4
En er staat een heel naar windje.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, hier geeft de thermometer ook weer iets onder nul aan. Waarschijnlijk had de sensor even last van de dampen die uit de droogtrommel kwamen.
Ik ging net douchen, maar kreeg in de badkamer een soort schildpad effectquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ging net douchen, maar kreeg in de badkamer een soort schildpad effect![]()
Raam stond nog open![]()
Centrale verwarming johquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kun je nagaan, hier is alleen de woonkamer verwarmd
Hûûûû!
Heb ik nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Centrale verwarming joh![]()
![]()
Moet je um wel aanzetten![]()
Kopenquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kopen![]()
Ik kan het wel voor je aanleggen, maar het is wat prijzig![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gaskachel hier. Volstaat prima, alleen er zou er ook wel eentje in de keuken mogen staan van mij
Correctquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:48 schreef Intxaurraga het volgende:
Eindelijk een discussie over kachels zonder verwijzingen naar de Edisonstraat. De hype is over.
Da's zo 2005quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Correct![]()
En daar komt bij, dat ik niet met vrouwen in discussie ga over kankerkachels![]()
Nee, maar de Eneco kost wel een drol helaasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:44 schreef Biogarde het volgende:
Waarom koop je dan niet zo'n electrisch ding![]()
Kosten echt een drol![]()
Zoiets jaquote:
Geenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:29 schreef JapyDooge het volgende:
[za jan 28 2006] [15:19:18] Bijnaam freakstar\schaatsen staat nu bekend als freakstar.
[za jan 28 2006] [15:19:23] <freakstar> ik heb geen schaatsen :|
ga slapen johquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:33 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik ga maar eens wat bijslapen denk ik... ben echt kapot
Watjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:33 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik ga maar eens wat bijslapen denk ik... ben echt kapot
dat jij nou zo'n poldermeid benquote:
Dat jij nou geen humor hebtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:36 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
dat jij nou zo'n poldermeid ben
echte polderjongens gebruiken geen PIquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat jij nou geen humor hebt
En je vergeet weer je PI
Wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:39 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
echte polderjongens gebruiken geen PI
postenquote:
Doen ze bij de AIVD ookquote:
quote:
Ja, het toelatingsexamen voor de andere reeksen was te moeilijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
Jullie zijn je eigen reekje begonnen hier![]()
soms pis ik wel eens jaquote:
Het is geen reekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
Jullie zijn je eigen reekje begonnen hier![]()
+squote:
Zie de post die ik gequote hebquote:
zo dom dat je dezelfde typo nog een keer maaktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zie de post die ik gequote heb
Wel opletten he?
Laat maarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:55 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
zo dom dat je dezelfde typo nog een keer maakt![]()
![]()
![]()
waarom kun je geen PI's in de quick reply modequote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie het van de positieve kant: hij gebruikt nu tenminste wel PI's!
Dat is dan ook werkelijk het enige lichtpuntje in deze volstrekte duisternisquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie het van de positieve kant: hij gebruikt nu tenminste wel PI's!
* JapyDooge tastquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is dan ook werkelijk het enige lichtpuntje in deze volstrekte duisternis
Dat is inderdaad best irritant ja. Moet je je post weer gaan editten en zoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:01 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
waarom kun je geen PI's in de quick reply mode
mja ik vind het gewoonquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best irritant ja. Moet je je post weer gaan editten en zo
Nee, Robijn intensief!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:03 schreef DeLeider het volgende:
Is dit weer nieuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |