quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:57 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Voor jou of van jou. Dat zijn toch echt heel verschillende dingen![]()
Zo klinkt het net of het volgende rondje betaald wordt door een ander. Nu ik er zo over nadenk zal het niet uitmaken trouwensquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]haha das toch een uitdrukking
![]()
Das wel n toffe filmquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Training Day heb hem al eens eerder gezien, maar ik heb hem vandaag op DVD binnen gekregen.
Ik bedoelde gewoon volgende rondje betaal ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:00 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Zo klinkt het net of het volgende rondje betaald wordt door een ander. Nu ik er zo over nadenk zal het niet uitmaken trouwens.
Kun je ze niet downloaden of niet afspelen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:01 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hey , je filmpjs werken niet
downloadenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kun je ze niet downloaden of niet afspelen?
Let op je vingersquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:01 schreef RemcoW85 het volgende:
* RemcoW85 is zo terug. Even de uitgaanskleren strijken.
Eerst moet je op 'Free' klikken, dan wachten tot de timer onder in beeld afgelopen is, dan zo'n security code invoeren en dan gaat ie downloadenquote:
bij mij werkt het gewoon hoorquote:
Dan heb k hier nog n stapel liggenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:10 schreef RemcoW85 het volgende:
Juh, het is gelukt. Mijn vingers heb ik ook nog.
Rustig bij vrienden zitten, filmpje kijken enzo, biertje drinkenquote:
Nee duurt mete lang en ga zo stoppenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:08 schreef hallo_mensen het volgende:
na 100x lukte het ja
kev
doe jij eens die filmpjes downloaden
De filmpjes zijn maar 18mbquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee duurt mete lang en ga zo stoppen
inderdaad, de hele dag eigenlijk al ..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |