uitgaan met iemand kan altijd hoor.quote:
en een one night stand is ook niet gelijk een relatiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
uitgaan met iemand kan altijd hoor.
dat is niet gelijk relatie![]()
Sssssssst.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
en een one night stand is ook niet gelijk een relatie
Nee gesprekjes met onbekenden aanknopen word lastig, maar als je van alcohol houd dan is dat een stuk makkelijker. Soms wordt ik ook sochtends wakker met het schaamrood op de kaken. Heb ik me weer achterlijk gedragen met de nodige alcohol op. Sindsdien vind ik een paar glaasjes bier en daarna gewoon aan de cola wel voldoende.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:28 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van alcohol en bovendien is iedereen met uitgaan met groepjes ofzo dus dan ga ik echt niet zomaar een gesprek met iemand aanknopen en anderen knopen ook nooit een gesprek aan met mij dus
wat h_m zegtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
uitgaan met iemand kan altijd hoor.
dat is niet gelijk relatie![]()
bier niet zo, tenminste valt bij mij vaak niet echt goed naast safari-cola enzoquote:
kut chamquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:32 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Daar heb ík niets mee te maken
Doeggquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kut cham
naaibal:P
maar ik ga man lat0rz
stuur je vriendin ff langs , dan zal ik me mond houdenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kut cham
maar ik ga man lat0rz
Eigenlijk is wodka-redbull het enige dat ik echt lekker vindquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:33 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee gesprekjes met onbekenden aanknopen word lastig, maar als je van alcohol houd dan is dat een stuk makkelijker. Soms wordt ik ook sochtends wakker met het schaamrood op de kaken. Heb ik me weer achterlijk gedragen met de nodige alcohol op. Sindsdien vind ik een paar glaasjes bier en daarna gewoon aan de cola wel voldoende.
Mijn God, als ik er aan terugdenk.
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:39 schreef RemcoW85 het volgende:
Dat drinkt wel goed weg, alleen is volgens mij behoorlijk prijzig.
Wat dat betreft zul je geld over hebben van die wodka-redbull bezuinigingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:40 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Inderdaadmaar ik ga dus nooit uit
dus is al lang gelden dak t gehad heb
Ik heb t paar keer gehad en gekregen van schoolgenoten toenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:41 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zul je geld over hebben van die wodka-redbull bezuiniging.
Wel handig van geprofiteerdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:43 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb t paar keer gehad en gekregen van schoolgenoten toenen als ik uitging dronk ik altijd cola
Zie je later rolat0rsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kut cham
maar ik ga man lat0rz
gheghequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:45 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wel handig van geprofiteerd. Dat ga ik ook eens doen, allemaal mixdrankjes bestellen bij anderen om vervolgens zelf tussendoor een alcoholvrij drankje te bestellen
.
whehe, doe ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:45 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wel handig van geprofiteerd. Dat ga ik ook eens doen, allemaal mixdrankjes bestellen bij anderen om vervolgens zelf tussendoor een alcoholvrij drankje te bestellen
.
dat wa smin vraagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
welke
Doen ze hier meestal ook, dus het wordt idd lastig om het allemaal cadeau te krijgen. Als meid gaat dat veel makkelijker als je een goede avond hebt, tis zo oneerlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
whehe, doe ik ook wel hoorMaar vaak moet ik dan wel ff zelf wat bij betalen
omdat ze maar rondje voor 1 muntje of zo halen
nah, heb met nieuwjaar trouwens wel safari-cola gekregen van een jongen (3 muntjes, 1 muntje was 1.40 ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:50 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Doen ze hier meestal ook, dus het wordt idd lastig om het allemaal cadeau te krijgen. Als meid gaat dat veel makkelijker als je een goede avond hebt, tis zo oneerlijk!
Ik krijg/kreeg nooit iets van gasten hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:50 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Doen ze hier meestal ook, dus het wordt idd lastig om het allemaal cadeau te krijgen. Als meid gaat dat veel makkelijker als je een goede avond hebt, tis zo oneerlijk!
* RemcoW85 geeft Astrid een wodka-redbull.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik krijg/kreeg nooit iets van gasten hooralleen van wat meiden die teveel muntjes hadden van school
Ga op het aanbod van B_Boy inquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik krijg/kreeg nooit iets van gasten hooralleen van wat meiden die teveel muntjes hadden van school
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:53 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
* RemcoW85 geeft Astrid een wodka-redbull.
Proost.
volgende rondje is voor mij ':+quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:55 schreef RemcoW85 het volgende:
Uiteraard voor nu alleen maar eenmalig, voor je het weet zit ik met een lege portemonnee.
Voor jou of van jou. Dat zijn toch echt heel verschillende dingenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
volgende rondje is voor mij ':+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |