Perfectquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:10 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]Dat was wat dit topic nodig had.
Hoest met je GF ?
Mischien hebben we een leven gekregenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
inderdaad, de hele dag eigenlijk al ..
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien hebben we een leven gekregen![]()
![]()
Doeggquote:
We gaan gewoon met zijn allenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:21 schreef B_BOY het volgende:
ey tlk wanneer ga je nou naar maikuuul?
tlk zegt : als k n keer op je vriendin rijden magquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:21 schreef B_BOY het volgende:
ey tlk wanneer ga je nou naar maikuuul?
Hoezoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:22 schreef Timmiejj het volgende:
Hey heeft iemand toevallig een link van een topic waar je je kamer in laat zien? De pub-versie dan, die van K&W bedoel ik niet.
weinig kaaans fraaans.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:22 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
tlk zegt : als k n keer op je vriendin rijden mag
Nee ik zoek iets dat iemand ook heeft, wil nog even kijken hoe dat eruit ziet. Nja beetje vaag weet ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:22 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hoezo
wil je je kamer laten zien
Hoe ziet jouw kamer eruit #2quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:22 schreef Timmiejj het volgende:
Hey heeft iemand toevallig een link van een topic waar je je kamer in laat zien? De pub-versie dan, die van K&W bedoel ik niet.
Dankje!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw kamer eruit #2
Moet ik die Hyper nemen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:27 schreef B_BOY het volgende:
wanneer neem je weer es een andere avatar? H_M?
Nee, die is irritantquote:
Straks heeft heel PUB last van epileptische aanvallen enzoquote:
sadist.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:36 schreef hallo_mensen het volgende:
Dat wil ik wel op me naam hebben
eetsequote:
Ik ga Jarhead morgen maar eens kijken, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jarhead, impressive.
Heel anders dan verwacht. maar toch. Mwah niet verkeerdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ga Jarhead morgen maar eens kijken, ik ben benieuwd
Eerst de nieuwe Battlestar Galactica aflvering![]()
Ik ook, laptopje op schoot en naar Koppensnellers kijken (Bridget Maasland zit er vandaag inquote:
Ja ik zit nu zo weer voor de tv, maar ik keek nét, en de reclame begonquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:22 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ook, laptopje op schoot en naar Koppensnellers kijken (Bridget Maasland zit er vandaag in).
Het is nu iig bezig.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:23 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja ik zit nu zo weer voor de tv, maar ik keek nét, en de reclame begon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |