Pquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik mis de hoofdletter P.
In het kader van hoeveel heb ik te zeiken op de zaterdagmiddag.
Van het voedsel kan ik me een voorstelling maken, maar waar gaan die batterijen in?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nu even batterijtjes en voedsel halen. Au revoir.
Dat dusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik mis de hoofdletter P.
Nee, daar ben ik toch niet voor.quote:
Hee hoi.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:54 schreef California het volgende:
Ja, hoi.
Een rekenmachine.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:12 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Van het voedsel kan ik me een voorstelling maken, maar waar gaan die batterijen in?
Dat moet dan weer niet met hoofletters.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
KQ,
Ik word ook BS genoemd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat moet dan weer niet met hoofletters.
Ja, maar niet door mij, ik noem je BP, zoals het hoort.quote:
Sterf.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar niet door mij, ik noem je BP, zoals het hoort.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Sterf.
Enkel AH noemt mij BP. Voor de rest is het BS of mevrouw.
En dat vraag je aan ons, omdat...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hoorde ik daar een lama schijten?
Je was wel blij zeker met mijn cadeau achter de schermenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Love is in the air.
Squote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Love is in the air.
Ik zweer je dat ik daar niet eens aan d8quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Een rekenmachine.
KQ, je bent nog sexueel gefrustreerder dan mijn (inmiddels overleden) gecastreerde caviamannetje.
Hey, de nieuwe SAquote:
Ik ken een zwaar teleurgesteld Palestijns theatergezelschap.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:52 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga een jaar als vrijwilliger naar Oostenrijk!
![]()
Hij vond 'm ook wel leuk.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef kinky_queen het volgende:
Hidden message in Jingle Bells?
Hoi.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:37 schreef KillerOfSaints het volgende:
Hehe, de meeste mods kunnen niet posten.
Let\'s start the revolution.
Je quote me verkeerd, ik had geen \ in mijn post.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik mis mijn icon. *zucht* Moet ik weer actief dingen aanklikken enzo.
Dan heb je dus een hekel aan alle modsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Lang en breed voorbij, maar ik heb gewoon een hekel aan mods met inside info.
Correctie: Mods met inside info die het ook nog openbaar propageren.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan heb je dus een hekel aan alle mods
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik zou het wel bijna worden ja.
Mag ik erbij zijn als je het wordt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik zou het wel bijna worden ja.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mag ik erbij zijn als je het wordt.
You sure?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gezocht op SaintOfKillers uiteraard.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:17 schreef California het volgende:
Ik ken wel vervelender dingen die Pauzeknop zijn gaan bevolken.
Eh, mei geloof ik?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef Modus het volgende:
Ja, hallo, BS.. Wanneer komt die verfilming van The Davinci Code nou eindelijk eens?
Aha.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
Tom Hanks, Audrey Tautou, Ian McKellen, Paul Bettany en Alfred Molina.
Kloptquote:Op maandag 13 februari 2006 21:34 schreef mamamiep het volgende:
Heeeeeeeeeeeey!!!!!!
Ik ben net de foto's van je dvd collectie aan het bekijken k_q.!!!!!!!!!!!!!! Heb je daar een aparte kamer voor zo te zien of lijkt dat maar zo?
quote:
Wat?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef QyRoZ het volgende:
Wie?
Ik lees dit topic altijd met de hoop dat jij er bentquote:Op maandag 13 februari 2006 22:08 schreef mamamiep het volgende:
[..]mitt
Heb jij een zoekfunctie op jouw naam onder F1 zitten of zo?
Maar ja, ik bedoelde natuurlijk SOK, alleen zit op mijn toetsenbord de F naast de K, dus het was een typfoutje.
Dan mogen we er hier toch nog wel over kletsen?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
BAFTA Awards 2006 - vanavond 22:00 uur BBC1
Jullie gaan dus baffen vanavond?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
BAFTA Awards 2006 - vanavond 22:00 uur BBC1
Ik doe het voor Gorro, hèquote:Op zondag 19 februari 2006 19:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dan mogen we er hier toch nog wel over kletsen?.
[afbeelding].
Hangt er vanaf hoe lang die BAFTA's duren.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jullie gaan dus baffen vanavond?
quote:Ik vind dit geen interessant gespreksonderwerp. Kunnen we het niet over het weer hebben?
Ja, dat had ik allang geraden. Iemand heeft mijn post verwijderd denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het was Tom_Tom-.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef Q. het volgende:
Was het Tom_Tom-?
Nah, in Pauzeknop geven we geen punten, maar respect.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:37 schreef Sokolsky het volgende:
Je vergeet 'm een punt te geven SoK.
Wie?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:37 schreef Mike het volgende:
Was het kabouter?
Hoe zet je dat in een stand?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nah, in Pauzeknop geven we geen punten, maar respect.
en bierquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nah, in Pauzeknop geven we geen punten, maar respect.
Zit je nou al in het buitenland?quote:
Niet bepaald.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zit je nou al in het buitenland?
Hoe tof, je negeert me nietquote:
Toch niet naarquote:Op maandag 27 februari 2006 17:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ken je 't verschijnsel verhuizen?.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gefeliciteerd, Mike.
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:32 schreef mitt het volgende:
Net als nu, maar ik dacht, laat ik eens wat later reageren, anders ziet het er ook weer zo wanhopig eruit als mamamiep weer eens posts.
achquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:27 schreef mamamiep het volgende:
Hoe staan de zaken hier tegenwoordig?
nee hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:57 schreef mamamiep het volgende:
En jij bent nog wel topicverkoper (al heb ik geen idee wat dat is), dus moet je dan geen reclame maken voor dit topic zodat het beter loopt?
Ligt eraan op wie ik reageerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:21 schreef mitt het volgende:
Doe je tegenwoordig reageren op commando?
waarschijnlijk in #ftrquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:21 schreef mamamiep het volgende:
Waar is iedereen? Ik voel me net Joey in zijn gelijknamige serie.
Nee.quote:
Kijk eens naar de titelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:33 schreef mitt het volgende:
knop?
Misschien staat iedereen op pauze hierquote:
De titel suggereert dat ze allemaal op zoek zijn naar de knop. En dat ze de knop kwijt zijn betekent dit dat ze zichzelf niet op pauze kunnen zetten. Ik denk dat dat het is. De mensen kunnen de pauzeknop niet meer vinden. Zullen we een nieuwe kopen of mee helpen zoeken?quote:
heb jij er eentje mm?quote:Als u toestel beschikt over een pauzeknop, dan moet u zich maar eens een stad of autostrade op foto proberen vast te leggen. Het resultaat is een prachtig kleuren- en lijnenspel. Vuurwerk en vallende sterren zijn probleemloos te fotograferen, zolang uw toestel maar perfect stil staat.
herlaas nrietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:31 schreef mamamiep het volgende:
Trouwens, is de knop al gevonden?
Wat een vreselijke woordgrap.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:50 schreef Q. het volgende:
Veel plezierland, Mike.
genoten?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
En toch moeten mensen die krakende en knisperende verpakkingen meebrengen in bioscoopzalen stuk voor stuk doodgeknuppeld worden.
En ze moeten uiteraard thuis maar hun bek volproppen.
Verder is alles okay.
*mep*quote:Op donderdag 13 april 2006 18:29 schreef Mike het volgende:
Grmbl.
On the bright side: de dvd's die ik besteld heb voor ¤ 1,99 bij cdwow zijn ook verstuurd.
Ja, hallo.quote:
Q!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:36 schreef Q. het volgende:
BS.
Nah, activiteitencommissie. Wij organiseren ook de reisjes, open dagen, sportdagen, etc. Gewoon alles wat niet met de lessen te maken heeft.quote:
Spread the word.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
En dankjewel, Q. Je bent echt een schat.
Ah ok...wat doe jij eik tegenwoordig? ZIt je net zoals Tom ergens op een Uni?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nah, activiteitencommissie. Wij organiseren ook de reisjes, open dagen, sportdagen, etc. Gewoon alles wat niet met de lessen te maken heeft.
En dankjewel, Q. Je bent echt een schat.
Neequote:
Nee, ik zit nog in 6VWO. Eindexamen doen dus, een beetje.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah ok...wat doe jij eik tegenwoordig? ZIt je net zoals Tom ergens op een Uni?
Parijs is tof.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik niet. Parijs stinkt.
Over 2 maanden ben ik net terug uit Rhodos.
En dan krijg ik die avond de uitslag.
Ik vond Parijs echt zwaar tegenvallen. Maar sowieso vind ik heel Frankrijk veel te overgewaardeerd. Ik heb geen idee hoe Rhodos is, maar Corfu en Kreta waren in elk geval erg leuk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Parijs is tof..
Rhodos vast ook, dat weet ik niet. De enige Rhodos waaar ik ben geweest is het Griekse restaurant Rhodos in Deurne.. En daar kun je lekker eten, dat wel.
Spannend! Maar dat haal je toch wel.
Studiereis.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Waarom eigenlijk?
0900-0229.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:42 schreef Mike het volgende:
Heb je een telefoonnummer voor me, Q?
Ok. Toevallig nog een andere?quote:
Is dat de zoon van tante Gerda?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:45 schreef Q. het volgende:
Nee, ik ken alleen Leen.
Ik ben een keer in Disney geweest en het is keitof, zure mossel.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
Klinkt erg gaaf! Hoewel Disneyland ook tegenviel, hoor.
Maar hoe gaat 't verder met de studie? Asociaal hoge punten terug? Leuke vriendjes en vriendinnetjes gemaakt?
Ik ga op 7 mei naar de Arctic Monkeys en op 9 en 10 mei naar Radiohead.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:01 schreef Q. het volgende:
Ik ga op 8 mei al naar Belle & Sebastian in Paradiso.
9 EN 10?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ga op 7 mei naar de Arctic Monkeys en op 9 en 10 mei naar Radiohead..
leukquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ga op 7 mei naar de Arctic Monkeys en op 9 en 10 mei naar Radiohead..
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:00 schreef Svensational het volgende:
Dit topic gaat ineens veel te snel! Wat zijn jullie van plan
?
Ga ik vannacht De AVonden of Rushmore kijken?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kunnen we 't niet over kutfilms hebben i.p.v. kutmuziek?
Niet erg toch. Dat kutconcert met kutmuziek kan je makkelijk missen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:17 schreef dwerg het volgende:
Zei ik nou echt nee tegen een Spinvis-concert?
The Enforcerquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ga ik vannacht De AVonden of Rushmore kijken?
Wat vond je van die van gisteren?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ga ik vannacht De AVonden of Rushmore kijken?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
The Aviator was kut, inderdaad.
Hoe was Ice Age?quote:Op zondag 16 april 2006 11:38 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Probeer de waarheid niet te negeren.
Vrij slecht. Een kinderachtige versie van deel 1, die ik sowieso ook al niet zo geweldig vond. Maar deze richtte zich echt nog veel meer op kinderen, terwijl ik juist houd van de 'voor jong en oud'-animatiefilms.quote:
Ok, dan ben ik blij dat ik daar vorige week niet naartoe ben gegaan.quote:Op zondag 16 april 2006 11:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Vrij slecht. Een kinderachtige versie van deel 1, die ik sowieso ook al niet zo geweldig vond. Maar deze richtte zich echt nog veel meer op kinderen, terwijl ik juist houd van de 'voor jong en oud'-animatiefilms.
Wel naar een andere?quote:Op zondag 16 april 2006 11:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik blij dat ik daar vorige week niet naartoe ben gegaan.
Ik wilde graag naar V For Vendetta, maar het is uiteindelijk Final Destination 3 geworden. Ach ja, ik heb me er niet bij verveeld, maar het trucje is nu wel bekend...quote:Op zondag 16 april 2006 11:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Wel naar een andere?
V for Vendetta
.
Die 'moet' ik nog zien, hoewel ik deel 1 en 2 ook al niet spetterend vond. Het is precies wat je zegt, het trucje is nu wel bekend en dat is voor mij niet genoeg voor een volledige film. Hoe dan ook, je moet V for Vendetta zien. Die is echt sterkquote:Op zondag 16 april 2006 11:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik wilde graag naar V For Vendetta, maar het is uiteindelijk Final Destination 3 geworden. Ach ja, ik heb me er niet bij verveeld, maar het trucje is nu wel bekend...
De waarheid is dat jij er volgens mij best positief over was. En terecht.quote:Op zondag 16 april 2006 11:38 schreef BlaatschaaP het volgende:
Probeer de waarheid niet te negeren.
Ik was jong en onbezonnen.quote:Op zondag 16 april 2006 22:11 schreef California het volgende:
[..]
De waarheid is dat jij er volgens mij best positief over was. En terecht.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:17 schreef dwerg het volgende:
Zei ik nou echt nee tegen een Spinvis-concert?
Daarom snap ik ook niet waarom je nu ineens van mening bent veranderd.quote:Op maandag 17 april 2006 12:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik was jong en onbezonnen.
Ik ben veranderd in een wereldvreemde jong-volwassene. Erger kan het niet.quote:Op maandag 17 april 2006 15:45 schreef California het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet waarom je nu ineens van mening bent veranderd.
Nouja, er is nog steeds niks mis met je spelling. Dus het kan wél erger.quote:Op maandag 17 april 2006 17:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Erger kan het niet.
Gelukkig. Ik ben een vreselijk onbezonnen wezen met wansmaak, maar ik kan wél spellen.quote:Op maandag 17 april 2006 17:13 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nouja, er is nog steeds niks mis met je spelling. Dus het kan wél erger.
Ja, nou ja, ehm.quote:
Jij hebt best een grote schoenmaat.quote:Op maandag 17 april 2006 17:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik ben een vreselijk onbezonnen wezen met wansmaak, maar ik kan wél spellen.
Tell me somethingquote:Op maandag 17 april 2006 17:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij hebt best een grote schoenmaat.
Dat zou je ook moeten zijn. Fear me and my feet.quote:Op maandag 17 april 2006 18:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben bang voor vrouwen met grote voeten.
Doe eens niet zo voorspelbaar.quote:Op maandag 17 april 2006 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn nog grote dingen waarvoor ik bang ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |