en ik vind dat dit ook wel eens mag gezegd worden.
Dan mogen we er hier toch nog wel over kletsen?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
BAFTA Awards 2006 - vanavond 22:00 uur BBC1
Jullie gaan dus baffen vanavond?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
BAFTA Awards 2006 - vanavond 22:00 uur BBC1
Ik doe het voor Gorro, hèquote:Op zondag 19 februari 2006 19:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dan mogen we er hier toch nog wel over kletsen?.
[afbeelding].
Hangt er vanaf hoe lang die BAFTA's duren.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jullie gaan dus baffen vanavond?
quote:Ik vind dit geen interessant gespreksonderwerp. Kunnen we het niet over het weer hebben?
Ja, dat had ik allang geraden. Iemand heeft mijn post verwijderd denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het was Tom_Tom-.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef Q. het volgende:
Was het Tom_Tom-?
Nah, in Pauzeknop geven we geen punten, maar respect.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:37 schreef Sokolsky het volgende:
Je vergeet 'm een punt te geven SoK.
Wie?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:37 schreef Mike het volgende:
Was het kabouter?
Hoe zet je dat in een stand?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nah, in Pauzeknop geven we geen punten, maar respect.
en bierquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nah, in Pauzeknop geven we geen punten, maar respect.
Zit je nou al in het buitenland?quote:
Niet bepaald.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zit je nou al in het buitenland?
Hoe tof, je negeert me nietquote:
Toch niet naarquote:Op maandag 27 februari 2006 17:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ken je 't verschijnsel verhuizen?.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gefeliciteerd, Mike.
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:32 schreef mitt het volgende:
Net als nu, maar ik dacht, laat ik eens wat later reageren, anders ziet het er ook weer zo wanhopig eruit als mamamiep weer eens posts.
achquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:27 schreef mamamiep het volgende:
Hoe staan de zaken hier tegenwoordig?
nee hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:57 schreef mamamiep het volgende:
En jij bent nog wel topicverkoper (al heb ik geen idee wat dat is), dus moet je dan geen reclame maken voor dit topic zodat het beter loopt?
Ligt eraan op wie ik reageerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:21 schreef mitt het volgende:
Doe je tegenwoordig reageren op commando?
waarschijnlijk in #ftrquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:21 schreef mamamiep het volgende:
Waar is iedereen? Ik voel me net Joey in zijn gelijknamige serie.
Nee.quote:
Kijk eens naar de titelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:33 schreef mitt het volgende:
knop?
Misschien staat iedereen op pauze hierquote:
De titel suggereert dat ze allemaal op zoek zijn naar de knop. En dat ze de knop kwijt zijn betekent dit dat ze zichzelf niet op pauze kunnen zetten. Ik denk dat dat het is. De mensen kunnen de pauzeknop niet meer vinden. Zullen we een nieuwe kopen of mee helpen zoeken?quote:
heb jij er eentje mm?quote:Als u toestel beschikt over een pauzeknop, dan moet u zich maar eens een stad of autostrade op foto proberen vast te leggen. Het resultaat is een prachtig kleuren- en lijnenspel. Vuurwerk en vallende sterren zijn probleemloos te fotograferen, zolang uw toestel maar perfect stil staat.
herlaas nrietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:31 schreef mamamiep het volgende:
Trouwens, is de knop al gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |