Ik ga op 7 mei naar de Arctic Monkeys en op 9 en 10 mei naar Radiohead.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:01 schreef Q. het volgende:
Ik ga op 8 mei al naar Belle & Sebastian in Paradiso.
9 EN 10?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ga op 7 mei naar de Arctic Monkeys en op 9 en 10 mei naar Radiohead..
leukquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ga op 7 mei naar de Arctic Monkeys en op 9 en 10 mei naar Radiohead..
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:00 schreef Svensational het volgende:
Dit topic gaat ineens veel te snel! Wat zijn jullie van plan
?
Ga ik vannacht De AVonden of Rushmore kijken?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kunnen we 't niet over kutfilms hebben i.p.v. kutmuziek?
Niet erg toch. Dat kutconcert met kutmuziek kan je makkelijk missen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:17 schreef dwerg het volgende:
Zei ik nou echt nee tegen een Spinvis-concert?
The Enforcerquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ga ik vannacht De AVonden of Rushmore kijken?
Wat vond je van die van gisteren?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ga ik vannacht De AVonden of Rushmore kijken?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
The Aviator was kut, inderdaad.
Hoe was Ice Age?quote:Op zondag 16 april 2006 11:38 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Probeer de waarheid niet te negeren.
Vrij slecht. Een kinderachtige versie van deel 1, die ik sowieso ook al niet zo geweldig vond. Maar deze richtte zich echt nog veel meer op kinderen, terwijl ik juist houd van de 'voor jong en oud'-animatiefilms.quote:
Ok, dan ben ik blij dat ik daar vorige week niet naartoe ben gegaan.quote:Op zondag 16 april 2006 11:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Vrij slecht. Een kinderachtige versie van deel 1, die ik sowieso ook al niet zo geweldig vond. Maar deze richtte zich echt nog veel meer op kinderen, terwijl ik juist houd van de 'voor jong en oud'-animatiefilms.
Wel naar een andere?quote:Op zondag 16 april 2006 11:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik blij dat ik daar vorige week niet naartoe ben gegaan.
Ik wilde graag naar V For Vendetta, maar het is uiteindelijk Final Destination 3 geworden. Ach ja, ik heb me er niet bij verveeld, maar het trucje is nu wel bekend...quote:Op zondag 16 april 2006 11:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Wel naar een andere?
V for Vendetta
.
Die 'moet' ik nog zien, hoewel ik deel 1 en 2 ook al niet spetterend vond. Het is precies wat je zegt, het trucje is nu wel bekend en dat is voor mij niet genoeg voor een volledige film. Hoe dan ook, je moet V for Vendetta zien. Die is echt sterkquote:Op zondag 16 april 2006 11:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik wilde graag naar V For Vendetta, maar het is uiteindelijk Final Destination 3 geworden. Ach ja, ik heb me er niet bij verveeld, maar het trucje is nu wel bekend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |