Wat een vreselijke woordgrap.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:50 schreef Q. het volgende:
Veel plezierland, Mike.
genoten?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
En toch moeten mensen die krakende en knisperende verpakkingen meebrengen in bioscoopzalen stuk voor stuk doodgeknuppeld worden.
En ze moeten uiteraard thuis maar hun bek volproppen.
Verder is alles okay.
*mep*quote:Op donderdag 13 april 2006 18:29 schreef Mike het volgende:
Grmbl.
On the bright side: de dvd's die ik besteld heb voor ¤ 1,99 bij cdwow zijn ook verstuurd.
Ja, hallo.quote:
Q!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:36 schreef Q. het volgende:
BS.
Nah, activiteitencommissie. Wij organiseren ook de reisjes, open dagen, sportdagen, etc. Gewoon alles wat niet met de lessen te maken heeft.quote:
Spread the word.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
En dankjewel, Q. Je bent echt een schat.
Ah ok...wat doe jij eik tegenwoordig? ZIt je net zoals Tom ergens op een Uni?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nah, activiteitencommissie. Wij organiseren ook de reisjes, open dagen, sportdagen, etc. Gewoon alles wat niet met de lessen te maken heeft.
En dankjewel, Q. Je bent echt een schat.
Neequote:
Nee, ik zit nog in 6VWO. Eindexamen doen dus, een beetje.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah ok...wat doe jij eik tegenwoordig? ZIt je net zoals Tom ergens op een Uni?
Parijs is tof.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik niet. Parijs stinkt.
Over 2 maanden ben ik net terug uit Rhodos.
En dan krijg ik die avond de uitslag.
Ik vond Parijs echt zwaar tegenvallen. Maar sowieso vind ik heel Frankrijk veel te overgewaardeerd. Ik heb geen idee hoe Rhodos is, maar Corfu en Kreta waren in elk geval erg leuk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Parijs is tof..
Rhodos vast ook, dat weet ik niet. De enige Rhodos waaar ik ben geweest is het Griekse restaurant Rhodos in Deurne.. En daar kun je lekker eten, dat wel.
Spannend! Maar dat haal je toch wel.
Studiereis.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Waarom eigenlijk?
0900-0229.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:42 schreef Mike het volgende:
Heb je een telefoonnummer voor me, Q?
Ok. Toevallig nog een andere?quote:
Is dat de zoon van tante Gerda?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:45 schreef Q. het volgende:
Nee, ik ken alleen Leen.
Ik ben een keer in Disney geweest en het is keitof, zure mossel.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
Klinkt erg gaaf! Hoewel Disneyland ook tegenviel, hoor.
Maar hoe gaat 't verder met de studie? Asociaal hoge punten terug? Leuke vriendjes en vriendinnetjes gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |