Op de mijne ookquote:
Maar in de capkelder wordt morgenmiddag niet gerooktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op de mijne ook
* Foreverblue steekt er nog 1 op![]()
Ooooow is dat zo?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar in de capkelder wordt morgenmiddag niet gerookt![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn eigen 'niet-roken-cap-hok'quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar in de capkelder wordt morgenmiddag niet gerookt![]()
![]()
![]()
cuall zou zeggen, een enorm geil shirtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:09 schreef Sjet het volgende:
Ze lijkt wel een ENORME Maja de bij.... geel shirt.... bril als ogen van een bij....
[afbeelding]
Vind het ook niet meer dan normaal dat ze daar niet roken. Op geen enkele werkplek mag nog gerookt worden. Dus waarom daar wel, omdat het Viola betreft zekerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:10 schreef cuall het volgende:
Nou ik kan me wel voorstellen dat Monique niet wil dat ze in het kantoortje roken, is maar zo'n klein hokje.![]()
verhoogt de kans weer dat je wat kunt winnenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:10 schreef regenworm het volgende:
Die actie van ........ loopt voor geen meter kijk maar naar de tussenstand
[afbeelding]
Niet met dat mokkel erin toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall zou zeggen, een enorm geil shirt
En Bart wil er ook nog wel eens een peukie doen... als die zit te internettenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind het ook niet meer dan normaal dat ze daar niet roken. Op geen enkele werkplek mag nog gerookt worden. Dus waarom daar wel, omdat het Viola betreft zeker![]()
Ja Anita uhm... weer even de naam opzoeken... ..Anita Heilkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef Foreverblue het volgende:
Is dit trouwens nu de nieuwe hotelier? En wie is dat? Anita?
Dat wel maar hier had al een paar ton moeten staan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
verhoogt de kans weer dat je wat kunt winnen
Voormalig Dolly Dotquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja Anita uhm... weer even de naam opzoeken... ..Anita Heilker
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:10 schreef regenworm het volgende:
Die actie van ........ loopt voor geen meter kijk maar naar de tussenstand
[afbeelding]
Komt ook denk ik omdat het niet ondersteund wordt door Talpa op hun site.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat wel maar hier had al een paar ton moeten staan.
Deze actie leeft totaal niet en dat is jammer.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall zou zeggen, een enorm geil shirt
Nja... het is de bovenste link die ze hebben staan op de frontpage. Staat echt wel in het zicht hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Komt ook denk ik omdat het niet ondersteund wordt door Talpa op hun site.
Bedoel dat het niet gelinkt wordt naar een Talpa pagina. Dat komt wellicht een stuk betrouwbaarder over.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nja... het is de bovenste link die ze hebben staan op de frontpage. Staat echt wel in het zicht hoor![]()
Ik denk echt dat veel mensen henk maar een arrogante kwast vinden en zolang hij er zit, en zijn naam daar zoveel wordt genoemd, de mensen al snel afhaken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nja... het is de bovenste link die ze hebben staan op de frontpage. Staat echt wel in het zicht hoor![]()
Denk t ook jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk echt dat veel mensen henk maar een arrogante kwast vinden en zolang hij er zit, en zijn naam daar zoveel wordt genoemd, de mensen al snel afhaken.![]()
Inderdaad had dit op de talpa site moeten staanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedoel dat het niet gelinkt wordt naar een Talpa pagina. Dat komt wellicht een stuk betrouwbaarder over.
Vind ik ook ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad had dit op de talpa site moeten staan
Doe mij dat proggie dat ff.... werkt het ook bij haar stem?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Die heb ik geblockdKomen automatisch kruisjes te staan
![]()
Bij mij is ie automatisch onherkenbaar gemaaktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Die heb ik geblockdKomen automatisch kruisjes te staan
![]()
Gister ook tijdens de aflevering op tvquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:20 schreef cuall het volgende:
Ik vond het trouwens ook heel aanmatigend dat henk zoveel zijn naam vermeld en zijn gezicht is te zien. het gaat toch niet om hem![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bij mij is ie automatisch onherkenbaar gemaakt
[afbeelding]
Ik wil die Viola filter ooooookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Henk is een grote klootzak hij heeft HBB erg veel geld gekost.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk echt dat veel mensen henk maar een arrogante kwast vinden en zolang hij er zit, en zijn naam daar zoveel wordt genoemd, de mensen al snel afhaken.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bij Talpa denken ze daar toch anders over:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Henk is een grote klootzak hij heeft HBB erg veel geld gekost.
Het lijkt inmiddels haast de one-man-show.......Henk Krol de man die Het Mappa Monda huis heeft gebouwdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gister ook tijdens de aflevering op tv![]()
Ja ze moeten toch wat positiefs zeggenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bij Talpa denken ze daar toch anders over:
"Nu de uitzending verplaatst is, betekent dit dat de Big Boss een weekend langer werkt. We kunnen dus nog een paar dagen extra genieten van Henk Krol en zijn succesvolle inbreng, die geld in het laatje brengen voor Mappa Mondo."
http://www.talpa.tv/web/s(...)824/typeofpage=47019
Zijn gedrag zelf staat er ook naar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Het lijkt inmiddels haast de one-man-show.......Henk Krol de man die Het Mappa Monda huis heeft gebouwd
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:30 schreef Foreverblue het volgende:
Van het Talpa dagboek:
Monique en Viola hebben, weer, een aanvaring over het roken. “Ik vind overal brandende peuken”, begint Monique. “Ik word het nu een beetje zat.” Viola trekt de houding van Monique echter steeds minder. Tegen Bonnie doet ze haar verhaal: “Ik begin me er aan te ergeren”, zegt Viola. “We gaan nu strakke afspraken maken!” Bonnie geeft aan dat het een beetje een eenmansactie is van Monique. “We moeten uitkijken, want ze rukken nu op”, zegt Viola strijdvaardig. “Wij als rokers hebben ook rechten.”
Vind je echtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:29 schreef Foreverblue het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen... de eerste momenten dat ik Anita mee maak, vind ik haar beter te pruimen dan haar mede Dolly Dot Angela Groothuizen
Zoals ze nu overkomt wel vind ik. Het is afwachten hoe ze zich ontwikkeld.quote:
Anita Heilker, van de Dolly Dotsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:35 schreef Athalon het volgende:
Who the fuck is die nieuwe
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoals ze nu overkomt wel vind ik. Het is afwachten hoe ze zich ontwikkeld.
Ik ben ff eten... tot later allemaal
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar goed, we wachten maar afquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind haar tot nu toe nog niet zo bijzonder![]()
Ik wacht het nog ff af, deze is er nog maar net en ik ken haar niet. Groothuizen vind ik altijd prima te pruimenquote:
Aha, dat is een belegen meid, ergens in de veertig schat ik.quote:
Volgens mij is ze net zo'n zweefteef als Monique, ze had het net al over YogiThee en meer van die wazige dingen.quote:
Smakelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoals ze nu overkomt wel vind ik. Het is afwachten hoe ze zich ontwikkeld.
Daarom vroeg ik me ook af waarom FB Anita beter te pruimen vond dan Angela. Vind persoonlijk Angela altijd wel leukquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik wacht het nog ff af, deze is er nog maar net en ik ken haar niet. Groothuizen vind ik altijd prima te pruimen![]()
Ken alleen maar Yogibearquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgens mij is ze net zo'n zweefteef als Monique, ze had het net al over YogiThee en meer van die wazige dingen.
Viola werd helemaal lyrisch, " Oh lekker" zei ze gelijk![]()
eejjjjjjjjquote:
Thee met zwarte peperquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik heb het inmiddels op internet gevonden en het is behoorlijk zweverig
![]()
nouja, nieuw, die heeft ook al d'r beste tijd gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
eejjjjjjjj![]()
Yep, er zit zelfs een nieuwe in![]()
Ach, zat nog een klein restantje op de houdbaarheidsdatum. Talpa mocht haar daarom met 35% korting hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nouja, nieuw, die heeft ook al d'r beste tijd gehad
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Thee met zwarte peper
Nou smakelijk![]()
Ik krijg altijd jeuk, als ik zulke reclame lees.quote:Stel u de opwindende geur van kaneel, kruidnagel, gember en kardemom voor en zie hun oorsprong in de mysterieuze valleien van het betoverend Himalaya gebied. Nu begrijpt u de inspiraties van Yogi Tea ~ 9 unieke heerlijke smaken, elk delicaat en gebalanceerd om je te inspireren en je lichaam en geest te kalmeren.
tja, je kunt niet alles hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:44 schreef cuall het volgende:
[..]
ja en Henk is noog steeds niet vertrokken
![]()
*zweefteef*quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:40 schreef cuall het volgende:
Volgens mij is ze net zo'n zweefteef als Monique, ze had het net al over YogiThee en meer van die wazige dingen.
Viola werd helemaal lyrisch, " Oh lekker" zei ze gelijk![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach, zat nog een klein restantje op de houdbaarheidsdatum. Talpa mocht haar daarom met 35% korting hebben![]()
da's nog best duurquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach, zat nog een klein restantje op de houdbaarheidsdatum. Talpa mocht haar daarom met 35% korting hebben![]()
Lange Fransquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:49 schreef witste het volgende:
Écht alléén maar B-artiesten en B-presentatoren!
Ik denk niet dat bijv. Marco Borsato of Lange Frans een voet in het huis zullen zetten...
Lange Frans en Baas Bquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:49 schreef witste het volgende:
Écht alléén maar B-artiesten en B-presentatoren!
Ik denk niet dat bijv. Marco Borsato of Lange Frans een voet in het huis zullen zetten...
heeft ie dat beloofd?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik zit mijn tijd wel uitGelukkig is hij dit weekend veel afwezig dus
![]()
Morgen komt hij helemaal niet in het hotel zelfsquote:
Denk dat ie bij erg veel mensen meer credits heeft dan een Viola Holt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry, maar Lange Frans mag dan op dit moment populair zijn, maar die zit nog in de C klasse
In ieder geval hoger als de eerste de beste Anita, die niemand meer herkentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry, maar Lange Frans mag dan op dit moment populair zijn, maar die zit nog in de C klasse
ik ben behoorlijk anti-Viola, maar Fransje is helemaal belachelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:55 schreef witste het volgende:
[..]
Denk dat ie bij erg veel mensen meer credits heeft dan een Viola Holt!
Tja, ze heeft haar hoogtijdagen gehad, maar is wel ooit A-ster geweestquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
In ieder geval hoger als de eerste de beste Anita, die niemand meer herkent![]()
Met nadruk op geweest. Er is geen hond meer die haar nog herkentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, ze heeft haar hoogtijdagen gehad, maar is wel ooit A-ster geweest
volgende week wel weerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met nadruk op geweest. Er is geen hond meer die haar nog herkent![]()
smakelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:04 schreef lovebear het volgende:
Ik ga even eten maken en eten tot vanavond![]()
![]()
![]()
eet smakelijk meissiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:04 schreef lovebear het volgende:
Ik ga even eten maken en eten tot vanavond![]()
![]()
![]()
Nja.... maar een publiekstrekker is het nietquote:
Hoe weet Cuall dat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:53 schreef cuall het volgende:
Anita zou eigenlijk pas 10 februari komen. Wie zou er dan hebben afgezegd?????
Dat zei Anita zelf.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoe weet Cuall dat?
smakelijk eten trouwens![]()
Ow....quote:
Geen idee, ben nu zelf ff uitgeschakeld. Maar zo te horen mis ik dus nikxquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow....![]()
Ik was ff uitgeschakeld door dat geblablabla.... nu ook weer over dekbedden en verschillende stofjes [afbeelding]![]()
Avond flugelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:13 schreef flugeltje het volgende:
Zijn ze nu zelfs al aan de D-artiesten begonnen?
Goeieavond trouwens
SuperFlugelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:13 schreef flugeltje het volgende:
Zijn ze nu zelfs al aan de D-artiesten begonnen?
Goeieavond trouwens
Wellukke finale?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:24 schreef Manu82 het volgende:
Zo en nu ga ik me klaar maken voor de finale
Viool is een zeurdoosquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:24 schreef flugeltje het volgende:
Viool is boos omdat ze niet mag roken?
Yepquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:24 schreef flugeltje het volgende:
Viool is boos omdat ze niet mag roken?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
EK 2008 en Aisatti scoort het winnende doelpunt![]()
CBB
De finale van CBB gaat ie kijkenquote:
AH... dan gooi ik de streams aan. Dan gaat die wandelende kliko ook weet etenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:31 schreef Sjet het volgende:
Het eten is er....
[afbeelding]
[afbeelding]
Celebrity Big Brother. De Engelse variant van BB met vips zeg maarquote:
Ow... ok, thanksquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Celebrity Big Brother. De Engelse variant van BB met vips zeg maar
Dat zei Anita tegen Bonniequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoe weet Cuall dat?
smakelijk eten trouwens![]()
Hai Cuallquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat zei Anita tegen Bonnie![]()
Ik ben er weer![]()
Ja dat had Snaptnix al even doorgebrieft, thanksquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat zei Anita tegen Bonnie![]()
Ik ben er weer![]()
Speciaal voor jou gecapt.... de directeur!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja dat had Snaptnix al even doorgebrieft, thanks![]()
Hoi![]()
Speciaal voor jou gecapt.... de directeur!
[afbeelding]
Niet slaan Cuallquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gecapt.... de directeur!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gecapt.... de directeur!![]()
.............nou en bedankt
![]()
![]()
quote:
Heb jij kinderen joh?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor Sjet
, ik sla nooit. Als ik boos ben krijg ik een super scherpe tong
(volgens mijn kids, zo scherp als een scheermes)
daarbij vind ik ook nog eens dat ze haar bril wel mag afdoen tijdens het eten en bonnie haar petquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:42 schreef Snaptnix het volgende:
Het bewijs dat ze aso is. Ze schenkt eerst haar eigen glas vol![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
daarbij vind ik ook nog eens dat ze haar bril wel mag afdoen tijdens het eten en bonnie haar pet
Jeetje, wat onverwachtquote:
Ja is gewoon a-sociaalquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
daarbij vind ik ook nog eens dat ze haar bril wel mag afdoen tijdens het eten en bonnie haar pet
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jeetje, wat onverwachtNiet verkeerd bedoeld hoor uiteraard
![]()
Zo'n stoere motor-babeStom he, zoals je dan een beeld bij iemand kunt hebben......
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:53 schreef Snaptnix het volgende:
whahahaha.... John is leuk![]()
[afbeelding]
Maar wel een hele lieve stoere motor babe hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jeetje, wat onverwachtNiet verkeerd bedoeld hoor uiteraard
![]()
Zo'n stoere motor-babeStom he, zoals je dan een beeld bij iemand kunt hebben......
![]()
Hai MissJ.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:54 schreef MissJ. het volgende:
Hallo allemaal, wat leuk een Dolly Dot! Jaja MissJ. komt uit de tijd dat vriendjes een poster van deze dame boven het bed hadden hangen. (girl wat is er met je gebeurd...zo mager, foute facelift etc. ?)
Maar ik sta open voor de humor van deze paardenmeid........ben benieuwd.
Oh en MissJ heeft ook kinderen, 2 maar liefst ben ik nou ook minder stoer???
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar wel een hele lieve stoere motor babe hoor
Geen ideequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:54 schreef MissJ. het volgende:
Hallo allemaal, wat leuk een Dolly Dot! Jaja MissJ. komt uit de tijd dat vriendjes een poster van deze dame boven het bed hadden hangen. (girl wat is er met je gebeurd...zo mager, foute facelift etc. ?)
......ja............(en gek ook maar dat vroeg je niet...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:02 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben een kind, ben ik nu ook stoer??
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:01 schreef Bartoli het volgende:
wat heeft die anita maar een raar gezicht? of heb ik wat gemist
Nee jij nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:02 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben een kind, ben ik nu ook stoer??
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:03 schreef melke het volgende:
Die zonnebril, dat zou ook verboden moeten worden!
Ow ja![]()
heyquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:03 schreef melke het volgende:
Die zonnebril, dat zou ook verboden moeten worden!
Ow ja![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik vind Cuall vanaf de foto's gewoon enorm stoerGaat me niet om dat je niet stoer zou kunnen zijn met kinderen. Had het bij zo'n stoere motorbabe gewoon niet direct verwacht. Lijkt me keigaaf om zo'n mams te hebben
![]()
![]()
Ja en als het goed is val ik vanavond vroeg in slaap. Anders heb ik een probleem...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heyheb je nog een beetje kunnen slapen vanmorgen?
Ja vaag doet ze me denken aan Patty Brardquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:01 schreef Bartoli het volgende:
wat heeft die anita maar een raar gezicht? of heb ik wat gemist
ff gemist... wat voor prijsuitreiking?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:03 schreef cuall het volgende:
Henk vraagt nu of iemand mee wil naar zijn prijsuitreiking............Viola gelijk ik kan niet en verder is er niet direct animouiteindelijk lijkt Monique het sneu te vinden, en biedt zich aan als slachtoffer.
Ja Henk is erg populair![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:01 schreef MissJ. het volgende:
Anita stopte als eerste bij de Dolly Dots omdat ze moeder werd. Ze kon het niet meer combineren die meidengroep was ontzettend populair ze hebben zelfs in Amerika een film gemaakt....die flopte.
![]()
Ze heeft nu iets met paarden inderdaad en voor zover ik weet had ze een ontzettende knappe man.....maar ik weet niet of ze die nog heeft.
Hoi Melkequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:07 schreef melke het volgende:
[..]
Ja en als het goed is val ik vanavond vroeg in slaap. Anders heb ik een probleem...
Jij dan?
is dat niet een pot nat. Zat Brard ook niet bij die groep ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja vaag doet ze me denken aan Patty Brard![]()
Lust ik niet..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:09 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Melke![]()
Glaasje warme melk mee naar bed![]()
En je nick is "melke"quote:
Hoi ook ik vind een Dolly dot in huis leuk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:54 schreef MissJ. het volgende:
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Mijn kids vroegen regelmatig of ik ze met de motor op wilde halen van school, vonden ze kicken.
vannacht slaappil genomen maar was weer om half vijf wakker en daarna nog een uur geslapen dus was eigenlijk weer doodmoe op m'n werkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:07 schreef melke het volgende:
[..]
Ja en als het goed is val ik vanavond vroeg in slaap. Anders heb ik een probleem...
Jij dan?
Hoe weet jij dat nou weer? Geheimpjes zijn hier niet echt meer geheim meer he...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En je nick is "melke"
Zeker afgeleid van "Melanie" ofzo?
Brard zat in Luv, Groothuizen inderdaad ook in de Dolly Dots.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
is dat niet een pot nat. Zat Brard ook niet bij die groep ?
of waren de dots met Angela Groothuizen. Ja ja het is ver voor mijn tijd dus please don't shoot me
![]()
Zijn voornaam was geloof ik Ton en hij was voetballer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Weet je hoe die kerel van zijn achternaam heet, gaan we aan de google
![]()
Just logisch nadenken (en guessing)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:11 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer? Geheimpjes zijn hier niet echt meer geheim meer he...
Dus niet echt zo heel slim van je? Heb je trouwens een slaapprobleem of zoiets?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vannacht slaappil genomen maar was weer om half vijf wakker en daarna nog een uur geslapen dus was eigenlijk weer doodmoe op m'n werk
Ik mis hem nu alquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef frizti het volgende:
Henkie K. has left the building.
[afbeelding]
Zijn COC- penning Staat staat ergens hierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
ff gemist... wat voor prijsuitreiking?![]()
Jaaaa jaa. Dat zal welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Just logisch nadenken (en guessing)
Heb niets gehoord ofzo hoor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
ik weet het niet, ik slaap soms gewoon heel weinig en ben heel vaak niet verstandig genoeg om vroeg naar bed te gaan en als je dat een paar weken vol houd dan raak je eraan gewend om vroeg wakker te worden en dan ben je ook meteen half klaar wakkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef melke het volgende:
[..]
Dus niet echt zo heel slim van je? Heb je trouwens een slaapprobleem of zoiets?
http://www.harrysacksioni.nl/media_art/01-03-19_zwolse_ct.htmlquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoi ook ik vind een Dolly dot in huis leuk.
Ze was toen toch getrouwd met een voetballer die volgens mij iets fouts had gedaan.
I
Ow ok.... Gefeli hoor Henkiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Zijn COC- penning Staat staat ergens hier
Ik snap trouwens niets van je slaappilgebeuren. Kun je beter niet doen hoor. Je bent nog jong..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik slaap soms gewoon heel weinig en ben heel vaak niet verstandig genoeg om vroeg naar bed te gaan en als je dat een paar weken vol houd dan raak je eraan gewend om vroeg wakker te worden en dan ben je ook meteen half klaar wakker
Had ik toch goed onthouden hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
http://www.harrysacksioni.nl/media_art/01-03-19_zwolse_ct.html
Ik heb het ook weleens gebruikt (slaapmedicatie) maar je lichaam raakt er op den duur dusdanig aan gewend dat je heel moeilijk er weer vanaf kan komenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:16 schreef melke het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niets van je slaappilgebeuren. Kun je beter niet doen hoor. Je bent nog jong..
En het verstoord je natuurlijke gang van slapen..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb het ook weleens gebruikt (slaapmedicatie) maar je lichaam raakt er op den duur dusdanig aan gewend dat je heel moeilijk er weer vanaf kan komen
Dat doet Alcohol ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:18 schreef melke het volgende:
[..]
En het verstoord je natuurlijke gang van slapen..
wel 4 jaar oud dat artikelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet heel vaak alleen als ik echt moet slapen en ik gewoon zo vroeg nog niet moe ben of de hele nacht echt moet doorslapen. Gebeurd dus niet zo vaakquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:16 schreef melke het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niets van je slaappilgebeuren. Kun je beter niet doen hoor. Je bent nog jong..
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Allicht, beiden zijn al lange tijd geen bn-er meer.quote:
krijgt een hondenpenning van het COCquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
ff gemist... wat voor prijsuitreiking?![]()
sluit de deuren maar af Henk mag er niet meer inquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Oke, als je maar oppast he!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet heel vaak alleen als ik echt moet slapen en ik gewoon zo vroeg nog niet moe ben of de hele nacht echt moet doorslapen. Gebeurd dus niet zo vaak
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als dat eens zou kunnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
sluit de deuren maar af Henk mag er niet meer in
als ze niet hoeft op te ruimen heeft ze beetje kou er graag voor overquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:24 schreef frizti het volgende:
Kan deze zeekoe niet vastvriezen buiten?
[afbeelding]
Ik dacht net hetzelfdequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:27 schreef Athalon het volgende:
Heeft de walvis zich weer verstopt voor het werk
Ja, heel apart toch, dat elke keer als er allerlei dingen te doen zijn, Viola ineens verdwenen isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:27 schreef Athalon het volgende:
Heeft de walvis zich weer verstopt voor het werk
Stuur ze een pakje op, succes verzekerdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:30 schreef Athalon het volgende:
Ik zit me te vervelen, er gebeurt erg weinig, kunnen ze daar geen popcorn gaan maken in een Tron
Verzinnen wij toch wat,soms heb ik toch het gevoel dat ik hier tegen me eigen praat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:30 schreef Athalon het volgende:
Ik zit me te vervelen, er gebeurt erg weinig, kunnen ze daar geen popcorn gaan maken in een Tron
Of ze gaat praten of voor de schijn schuift ze wat stoelen aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, heel apart toch, dat elke keer als er allerlei dingen te doen zijn, Viola ineens verdwenen is![]()
Sorry hoor maar ik ben me even aan het warm draaien voor morgenmiddagquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Verzinnen wij toch wat,soms heb ik toch het gevoel dat ik hier tegen me eigen praat.
geen ervaring mee, maar lijkt mij ook niet neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef frizti het volgende:
Chinees invriezen?
Dat is echt niet meer te vreten dan.
Is inderdaad minder lekker dan een verse hapquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef frizti het volgende:
Chinees invriezen?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef D.Rose het volgende:
Monique is 38
had haar niet ouder dan 37 geschat
Ze worden er na een uur al uitgemieterd,vind dat belachelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik ben me even aan het warm draaien voor morgenmiddag
De reünie van de BB5 bewoners
7Watt-15Watt-25Watt-40Watt-60Watt-75Watt-100Wattquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef frizti het volgende:
Chinees invriezen?
Als Lieske fan vind ik het verschrikkelijk triest.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze worden er na een uur al uitgemieterd,vind dat belachelijk.
Je moet even op het linkje klikkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:36 schreef Athalon het volgende:
[..]
7Watt-15Watt-25Watt-40Watt-60Watt-75Watt-100Watt![]()
Is voor alle fans triest,had voor mij wel een hele dag mogen duren als Menno en Ralphfanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als Lieske fan vind ik het verschrikkelijk triest.
Niet vergelijken met honden hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
krijgt een hondenpenning van het COC
Nou ja zeg, wat is dat nou weer voor een mongloide alternatiefquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:39 schreef D.Rose het volgende:
Viola wil d'r Blue niet veilen, ze wil wel van d'r ondergoed af
Gadsie ook al kreeg ik geld toequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:39 schreef D.Rose het volgende:
een tent kan ik wel gebruiken, ik hoop wel dat ze het ondergoed wastquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:39 schreef D.Rose het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Verzinnen wij toch wat,soms heb ik toch het gevoel dat ik hier tegen me eigen praat.
Helemaal niets. De meute zal wel een uurtje voor de TV hangen. Veel saaier kunnen ze HBB echt niet maken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:40 schreef D.Rose het volgende:
wat is er vanavond in het hotel te doen?
quote:
Doe maar tegen mij praten dan ik zeg altijd wel iets terugquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:41 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ach, dan heb je gevoel dat je toch niet helemaal alleen ben, ik zit de hele dag tegen mijn katten te zwetsen, die kijken je aan van "het busje komt zo" maar de nieuwste aanloper, zit de godsganze dag naast mijn toetsen bord, vanochtend schrok zij zich wild toen de Tron begon te schieten
![]()
Ze gaan op langere termijn denken he,Bart was het daar niet mee eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Helemaal niets. De meute zal wel een uurtje voor de TV hangen. Veel saaier kunnen ze HBB echt niet maken.
niets? Op een vrijdagavondquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Helemaal niets. De meute zal wel een uurtje voor de TV hangen. Veel saaier kunnen ze HBB echt niet maken.
Niks, ze hebben al zo'n drukke week achter de rugquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:40 schreef D.Rose het volgende:
wat is er vanavond in het hotel te doen?
Daar hadden wij het al over gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Is mijn schuld Sjet, ik ben daar mee begonnen, maar zoals ik al zei, we hebben het in dit geval over hele foute , mislukte honden.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |