Op de mijne ookquote:
Maar in de capkelder wordt morgenmiddag niet gerooktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op de mijne ook
* Foreverblue steekt er nog 1 op![]()
Ooooow is dat zo?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar in de capkelder wordt morgenmiddag niet gerookt![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn eigen 'niet-roken-cap-hok'quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar in de capkelder wordt morgenmiddag niet gerookt![]()
![]()
![]()
cuall zou zeggen, een enorm geil shirtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:09 schreef Sjet het volgende:
Ze lijkt wel een ENORME Maja de bij.... geel shirt.... bril als ogen van een bij....
[afbeelding]
Vind het ook niet meer dan normaal dat ze daar niet roken. Op geen enkele werkplek mag nog gerookt worden. Dus waarom daar wel, omdat het Viola betreft zekerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:10 schreef cuall het volgende:
Nou ik kan me wel voorstellen dat Monique niet wil dat ze in het kantoortje roken, is maar zo'n klein hokje.![]()
verhoogt de kans weer dat je wat kunt winnenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:10 schreef regenworm het volgende:
Die actie van ........ loopt voor geen meter kijk maar naar de tussenstand
[afbeelding]
Niet met dat mokkel erin toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall zou zeggen, een enorm geil shirt
En Bart wil er ook nog wel eens een peukie doen... als die zit te internettenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind het ook niet meer dan normaal dat ze daar niet roken. Op geen enkele werkplek mag nog gerookt worden. Dus waarom daar wel, omdat het Viola betreft zeker![]()
Ja Anita uhm... weer even de naam opzoeken... ..Anita Heilkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef Foreverblue het volgende:
Is dit trouwens nu de nieuwe hotelier? En wie is dat? Anita?
Dat wel maar hier had al een paar ton moeten staan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
verhoogt de kans weer dat je wat kunt winnen
Voormalig Dolly Dotquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja Anita uhm... weer even de naam opzoeken... ..Anita Heilker
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:10 schreef regenworm het volgende:
Die actie van ........ loopt voor geen meter kijk maar naar de tussenstand
[afbeelding]
Komt ook denk ik omdat het niet ondersteund wordt door Talpa op hun site.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat wel maar hier had al een paar ton moeten staan.
Deze actie leeft totaal niet en dat is jammer.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall zou zeggen, een enorm geil shirt
Nja... het is de bovenste link die ze hebben staan op de frontpage. Staat echt wel in het zicht hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Komt ook denk ik omdat het niet ondersteund wordt door Talpa op hun site.
Bedoel dat het niet gelinkt wordt naar een Talpa pagina. Dat komt wellicht een stuk betrouwbaarder over.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nja... het is de bovenste link die ze hebben staan op de frontpage. Staat echt wel in het zicht hoor![]()
Ik denk echt dat veel mensen henk maar een arrogante kwast vinden en zolang hij er zit, en zijn naam daar zoveel wordt genoemd, de mensen al snel afhaken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nja... het is de bovenste link die ze hebben staan op de frontpage. Staat echt wel in het zicht hoor![]()
Denk t ook jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk echt dat veel mensen henk maar een arrogante kwast vinden en zolang hij er zit, en zijn naam daar zoveel wordt genoemd, de mensen al snel afhaken.![]()
Inderdaad had dit op de talpa site moeten staanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedoel dat het niet gelinkt wordt naar een Talpa pagina. Dat komt wellicht een stuk betrouwbaarder over.
Vind ik ook ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad had dit op de talpa site moeten staan
Doe mij dat proggie dat ff.... werkt het ook bij haar stem?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Die heb ik geblockdKomen automatisch kruisjes te staan
![]()
Bij mij is ie automatisch onherkenbaar gemaaktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Die heb ik geblockdKomen automatisch kruisjes te staan
![]()
Gister ook tijdens de aflevering op tvquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:20 schreef cuall het volgende:
Ik vond het trouwens ook heel aanmatigend dat henk zoveel zijn naam vermeld en zijn gezicht is te zien. het gaat toch niet om hem![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bij mij is ie automatisch onherkenbaar gemaakt
[afbeelding]
Ik wil die Viola filter ooooookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Henk is een grote klootzak hij heeft HBB erg veel geld gekost.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk echt dat veel mensen henk maar een arrogante kwast vinden en zolang hij er zit, en zijn naam daar zoveel wordt genoemd, de mensen al snel afhaken.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bij Talpa denken ze daar toch anders over:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Henk is een grote klootzak hij heeft HBB erg veel geld gekost.
Het lijkt inmiddels haast de one-man-show.......Henk Krol de man die Het Mappa Monda huis heeft gebouwdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gister ook tijdens de aflevering op tv![]()
Ja ze moeten toch wat positiefs zeggenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bij Talpa denken ze daar toch anders over:
"Nu de uitzending verplaatst is, betekent dit dat de Big Boss een weekend langer werkt. We kunnen dus nog een paar dagen extra genieten van Henk Krol en zijn succesvolle inbreng, die geld in het laatje brengen voor Mappa Mondo."
http://www.talpa.tv/web/s(...)824/typeofpage=47019
Zijn gedrag zelf staat er ook naar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Het lijkt inmiddels haast de one-man-show.......Henk Krol de man die Het Mappa Monda huis heeft gebouwd
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:30 schreef Foreverblue het volgende:
Van het Talpa dagboek:
Monique en Viola hebben, weer, een aanvaring over het roken. “Ik vind overal brandende peuken”, begint Monique. “Ik word het nu een beetje zat.” Viola trekt de houding van Monique echter steeds minder. Tegen Bonnie doet ze haar verhaal: “Ik begin me er aan te ergeren”, zegt Viola. “We gaan nu strakke afspraken maken!” Bonnie geeft aan dat het een beetje een eenmansactie is van Monique. “We moeten uitkijken, want ze rukken nu op”, zegt Viola strijdvaardig. “Wij als rokers hebben ook rechten.”
Vind je echtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:29 schreef Foreverblue het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen... de eerste momenten dat ik Anita mee maak, vind ik haar beter te pruimen dan haar mede Dolly Dot Angela Groothuizen
Zoals ze nu overkomt wel vind ik. Het is afwachten hoe ze zich ontwikkeld.quote:
Anita Heilker, van de Dolly Dotsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:35 schreef Athalon het volgende:
Who the fuck is die nieuwe
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoals ze nu overkomt wel vind ik. Het is afwachten hoe ze zich ontwikkeld.
Ik ben ff eten... tot later allemaal
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar goed, we wachten maar afquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind haar tot nu toe nog niet zo bijzonder![]()
Ik wacht het nog ff af, deze is er nog maar net en ik ken haar niet. Groothuizen vind ik altijd prima te pruimenquote:
Aha, dat is een belegen meid, ergens in de veertig schat ik.quote:
Volgens mij is ze net zo'n zweefteef als Monique, ze had het net al over YogiThee en meer van die wazige dingen.quote:
Smakelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoals ze nu overkomt wel vind ik. Het is afwachten hoe ze zich ontwikkeld.
Daarom vroeg ik me ook af waarom FB Anita beter te pruimen vond dan Angela. Vind persoonlijk Angela altijd wel leukquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik wacht het nog ff af, deze is er nog maar net en ik ken haar niet. Groothuizen vind ik altijd prima te pruimen![]()
Ken alleen maar Yogibearquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgens mij is ze net zo'n zweefteef als Monique, ze had het net al over YogiThee en meer van die wazige dingen.
Viola werd helemaal lyrisch, " Oh lekker" zei ze gelijk![]()
eejjjjjjjjquote:
Thee met zwarte peperquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik heb het inmiddels op internet gevonden en het is behoorlijk zweverig
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |