quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:30 schreef Foreverblue het volgende:
Van het Talpa dagboek:
Monique en Viola hebben, weer, een aanvaring over het roken. “Ik vind overal brandende peuken”, begint Monique. “Ik word het nu een beetje zat.” Viola trekt de houding van Monique echter steeds minder. Tegen Bonnie doet ze haar verhaal: “Ik begin me er aan te ergeren”, zegt Viola. “We gaan nu strakke afspraken maken!” Bonnie geeft aan dat het een beetje een eenmansactie is van Monique. “We moeten uitkijken, want ze rukken nu op”, zegt Viola strijdvaardig. “Wij als rokers hebben ook rechten.”
Vind je echtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:29 schreef Foreverblue het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen... de eerste momenten dat ik Anita mee maak, vind ik haar beter te pruimen dan haar mede Dolly Dot Angela Groothuizen
Zoals ze nu overkomt wel vind ik. Het is afwachten hoe ze zich ontwikkeld.quote:
Anita Heilker, van de Dolly Dotsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:35 schreef Athalon het volgende:
Who the fuck is die nieuwe
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoals ze nu overkomt wel vind ik. Het is afwachten hoe ze zich ontwikkeld.
Ik ben ff eten... tot later allemaal
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar goed, we wachten maar afquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind haar tot nu toe nog niet zo bijzonder![]()
Ik wacht het nog ff af, deze is er nog maar net en ik ken haar niet. Groothuizen vind ik altijd prima te pruimenquote:
Aha, dat is een belegen meid, ergens in de veertig schat ik.quote:
Volgens mij is ze net zo'n zweefteef als Monique, ze had het net al over YogiThee en meer van die wazige dingen.quote:
Smakelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoals ze nu overkomt wel vind ik. Het is afwachten hoe ze zich ontwikkeld.
Daarom vroeg ik me ook af waarom FB Anita beter te pruimen vond dan Angela. Vind persoonlijk Angela altijd wel leukquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik wacht het nog ff af, deze is er nog maar net en ik ken haar niet. Groothuizen vind ik altijd prima te pruimen![]()
Ken alleen maar Yogibearquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgens mij is ze net zo'n zweefteef als Monique, ze had het net al over YogiThee en meer van die wazige dingen.
Viola werd helemaal lyrisch, " Oh lekker" zei ze gelijk![]()
eejjjjjjjjquote:
Thee met zwarte peperquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik heb het inmiddels op internet gevonden en het is behoorlijk zweverig
![]()
nouja, nieuw, die heeft ook al d'r beste tijd gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
eejjjjjjjj![]()
Yep, er zit zelfs een nieuwe in![]()
Ach, zat nog een klein restantje op de houdbaarheidsdatum. Talpa mocht haar daarom met 35% korting hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nouja, nieuw, die heeft ook al d'r beste tijd gehad
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Thee met zwarte peper
Nou smakelijk![]()
Ik krijg altijd jeuk, als ik zulke reclame lees.quote:Stel u de opwindende geur van kaneel, kruidnagel, gember en kardemom voor en zie hun oorsprong in de mysterieuze valleien van het betoverend Himalaya gebied. Nu begrijpt u de inspiraties van Yogi Tea ~ 9 unieke heerlijke smaken, elk delicaat en gebalanceerd om je te inspireren en je lichaam en geest te kalmeren.
tja, je kunt niet alles hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:44 schreef cuall het volgende:
[..]
ja en Henk is noog steeds niet vertrokken
![]()
*zweefteef*quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:40 schreef cuall het volgende:
Volgens mij is ze net zo'n zweefteef als Monique, ze had het net al over YogiThee en meer van die wazige dingen.
Viola werd helemaal lyrisch, " Oh lekker" zei ze gelijk![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach, zat nog een klein restantje op de houdbaarheidsdatum. Talpa mocht haar daarom met 35% korting hebben![]()
da's nog best duurquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach, zat nog een klein restantje op de houdbaarheidsdatum. Talpa mocht haar daarom met 35% korting hebben![]()
Lange Fransquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:49 schreef witste het volgende:
Écht alléén maar B-artiesten en B-presentatoren!
Ik denk niet dat bijv. Marco Borsato of Lange Frans een voet in het huis zullen zetten...
Lange Frans en Baas Bquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:49 schreef witste het volgende:
Écht alléén maar B-artiesten en B-presentatoren!
Ik denk niet dat bijv. Marco Borsato of Lange Frans een voet in het huis zullen zetten...
heeft ie dat beloofd?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik zit mijn tijd wel uitGelukkig is hij dit weekend veel afwezig dus
![]()
Morgen komt hij helemaal niet in het hotel zelfsquote:
Denk dat ie bij erg veel mensen meer credits heeft dan een Viola Holt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry, maar Lange Frans mag dan op dit moment populair zijn, maar die zit nog in de C klasse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |