nouja, nieuw, die heeft ook al d'r beste tijd gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
eejjjjjjjj![]()
Yep, er zit zelfs een nieuwe in![]()
Ach, zat nog een klein restantje op de houdbaarheidsdatum. Talpa mocht haar daarom met 35% korting hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nouja, nieuw, die heeft ook al d'r beste tijd gehad
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Thee met zwarte peper
Nou smakelijk![]()
Ik krijg altijd jeuk, als ik zulke reclame lees.quote:Stel u de opwindende geur van kaneel, kruidnagel, gember en kardemom voor en zie hun oorsprong in de mysterieuze valleien van het betoverend Himalaya gebied. Nu begrijpt u de inspiraties van Yogi Tea ~ 9 unieke heerlijke smaken, elk delicaat en gebalanceerd om je te inspireren en je lichaam en geest te kalmeren.
tja, je kunt niet alles hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:44 schreef cuall het volgende:
[..]
ja en Henk is noog steeds niet vertrokken
![]()
*zweefteef*quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:40 schreef cuall het volgende:
Volgens mij is ze net zo'n zweefteef als Monique, ze had het net al over YogiThee en meer van die wazige dingen.
Viola werd helemaal lyrisch, " Oh lekker" zei ze gelijk![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach, zat nog een klein restantje op de houdbaarheidsdatum. Talpa mocht haar daarom met 35% korting hebben![]()
da's nog best duurquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach, zat nog een klein restantje op de houdbaarheidsdatum. Talpa mocht haar daarom met 35% korting hebben![]()
Lange Fransquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:49 schreef witste het volgende:
Écht alléén maar B-artiesten en B-presentatoren!
Ik denk niet dat bijv. Marco Borsato of Lange Frans een voet in het huis zullen zetten...
Lange Frans en Baas Bquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:49 schreef witste het volgende:
Écht alléén maar B-artiesten en B-presentatoren!
Ik denk niet dat bijv. Marco Borsato of Lange Frans een voet in het huis zullen zetten...
heeft ie dat beloofd?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik zit mijn tijd wel uitGelukkig is hij dit weekend veel afwezig dus
![]()
Morgen komt hij helemaal niet in het hotel zelfsquote:
Denk dat ie bij erg veel mensen meer credits heeft dan een Viola Holt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry, maar Lange Frans mag dan op dit moment populair zijn, maar die zit nog in de C klasse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |