Dus niet echt zo heel slim van je? Heb je trouwens een slaapprobleem of zoiets?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vannacht slaappil genomen maar was weer om half vijf wakker en daarna nog een uur geslapen dus was eigenlijk weer doodmoe op m'n werk
Ik mis hem nu alquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef frizti het volgende:
Henkie K. has left the building.
[afbeelding]
Zijn COC- penning Staat staat ergens hierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
ff gemist... wat voor prijsuitreiking?![]()
Jaaaa jaa. Dat zal welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Just logisch nadenken (en guessing)
Heb niets gehoord ofzo hoor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
ik weet het niet, ik slaap soms gewoon heel weinig en ben heel vaak niet verstandig genoeg om vroeg naar bed te gaan en als je dat een paar weken vol houd dan raak je eraan gewend om vroeg wakker te worden en dan ben je ook meteen half klaar wakkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef melke het volgende:
[..]
Dus niet echt zo heel slim van je? Heb je trouwens een slaapprobleem of zoiets?
http://www.harrysacksioni.nl/media_art/01-03-19_zwolse_ct.htmlquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoi ook ik vind een Dolly dot in huis leuk.
Ze was toen toch getrouwd met een voetballer die volgens mij iets fouts had gedaan.
I
Ow ok.... Gefeli hoor Henkiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Zijn COC- penning Staat staat ergens hier
Ik snap trouwens niets van je slaappilgebeuren. Kun je beter niet doen hoor. Je bent nog jong..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik slaap soms gewoon heel weinig en ben heel vaak niet verstandig genoeg om vroeg naar bed te gaan en als je dat een paar weken vol houd dan raak je eraan gewend om vroeg wakker te worden en dan ben je ook meteen half klaar wakker
Had ik toch goed onthouden hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
http://www.harrysacksioni.nl/media_art/01-03-19_zwolse_ct.html
Ik heb het ook weleens gebruikt (slaapmedicatie) maar je lichaam raakt er op den duur dusdanig aan gewend dat je heel moeilijk er weer vanaf kan komenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:16 schreef melke het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niets van je slaappilgebeuren. Kun je beter niet doen hoor. Je bent nog jong..
En het verstoord je natuurlijke gang van slapen..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb het ook weleens gebruikt (slaapmedicatie) maar je lichaam raakt er op den duur dusdanig aan gewend dat je heel moeilijk er weer vanaf kan komen
Dat doet Alcohol ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:18 schreef melke het volgende:
[..]
En het verstoord je natuurlijke gang van slapen..
wel 4 jaar oud dat artikelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet heel vaak alleen als ik echt moet slapen en ik gewoon zo vroeg nog niet moe ben of de hele nacht echt moet doorslapen. Gebeurd dus niet zo vaakquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:16 schreef melke het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niets van je slaappilgebeuren. Kun je beter niet doen hoor. Je bent nog jong..
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Allicht, beiden zijn al lange tijd geen bn-er meer.quote:
krijgt een hondenpenning van het COCquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
ff gemist... wat voor prijsuitreiking?![]()
sluit de deuren maar af Henk mag er niet meer inquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Oke, als je maar oppast he!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet heel vaak alleen als ik echt moet slapen en ik gewoon zo vroeg nog niet moe ben of de hele nacht echt moet doorslapen. Gebeurd dus niet zo vaak
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als dat eens zou kunnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
sluit de deuren maar af Henk mag er niet meer in
als ze niet hoeft op te ruimen heeft ze beetje kou er graag voor overquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:24 schreef frizti het volgende:
Kan deze zeekoe niet vastvriezen buiten?
[afbeelding]
Ik dacht net hetzelfdequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:27 schreef Athalon het volgende:
Heeft de walvis zich weer verstopt voor het werk
Ja, heel apart toch, dat elke keer als er allerlei dingen te doen zijn, Viola ineens verdwenen isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:27 schreef Athalon het volgende:
Heeft de walvis zich weer verstopt voor het werk
Stuur ze een pakje op, succes verzekerdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:30 schreef Athalon het volgende:
Ik zit me te vervelen, er gebeurt erg weinig, kunnen ze daar geen popcorn gaan maken in een Tron
Verzinnen wij toch wat,soms heb ik toch het gevoel dat ik hier tegen me eigen praat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:30 schreef Athalon het volgende:
Ik zit me te vervelen, er gebeurt erg weinig, kunnen ze daar geen popcorn gaan maken in een Tron
Of ze gaat praten of voor de schijn schuift ze wat stoelen aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, heel apart toch, dat elke keer als er allerlei dingen te doen zijn, Viola ineens verdwenen is![]()
Sorry hoor maar ik ben me even aan het warm draaien voor morgenmiddagquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Verzinnen wij toch wat,soms heb ik toch het gevoel dat ik hier tegen me eigen praat.
geen ervaring mee, maar lijkt mij ook niet neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef frizti het volgende:
Chinees invriezen?
Dat is echt niet meer te vreten dan.
Is inderdaad minder lekker dan een verse hapquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef frizti het volgende:
Chinees invriezen?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef D.Rose het volgende:
Monique is 38
had haar niet ouder dan 37 geschat
Ze worden er na een uur al uitgemieterd,vind dat belachelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik ben me even aan het warm draaien voor morgenmiddag
De reünie van de BB5 bewoners
7Watt-15Watt-25Watt-40Watt-60Watt-75Watt-100Wattquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef frizti het volgende:
Chinees invriezen?
Als Lieske fan vind ik het verschrikkelijk triest.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze worden er na een uur al uitgemieterd,vind dat belachelijk.
Je moet even op het linkje klikkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:36 schreef Athalon het volgende:
[..]
7Watt-15Watt-25Watt-40Watt-60Watt-75Watt-100Watt![]()
Is voor alle fans triest,had voor mij wel een hele dag mogen duren als Menno en Ralphfanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als Lieske fan vind ik het verschrikkelijk triest.
Niet vergelijken met honden hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
krijgt een hondenpenning van het COC
Nou ja zeg, wat is dat nou weer voor een mongloide alternatiefquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:39 schreef D.Rose het volgende:
Viola wil d'r Blue niet veilen, ze wil wel van d'r ondergoed af
Gadsie ook al kreeg ik geld toequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:39 schreef D.Rose het volgende:
een tent kan ik wel gebruiken, ik hoop wel dat ze het ondergoed wastquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:39 schreef D.Rose het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Verzinnen wij toch wat,soms heb ik toch het gevoel dat ik hier tegen me eigen praat.
Helemaal niets. De meute zal wel een uurtje voor de TV hangen. Veel saaier kunnen ze HBB echt niet maken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:40 schreef D.Rose het volgende:
wat is er vanavond in het hotel te doen?
quote:
Doe maar tegen mij praten dan ik zeg altijd wel iets terugquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:41 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ach, dan heb je gevoel dat je toch niet helemaal alleen ben, ik zit de hele dag tegen mijn katten te zwetsen, die kijken je aan van "het busje komt zo" maar de nieuwste aanloper, zit de godsganze dag naast mijn toetsen bord, vanochtend schrok zij zich wild toen de Tron begon te schieten
![]()
Ze gaan op langere termijn denken he,Bart was het daar niet mee eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Helemaal niets. De meute zal wel een uurtje voor de TV hangen. Veel saaier kunnen ze HBB echt niet maken.
niets? Op een vrijdagavondquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Helemaal niets. De meute zal wel een uurtje voor de TV hangen. Veel saaier kunnen ze HBB echt niet maken.
Niks, ze hebben al zo'n drukke week achter de rugquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:40 schreef D.Rose het volgende:
wat is er vanavond in het hotel te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |