sluit de deuren maar af Henk mag er niet meer inquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef frizti het volgende:
Henkie K. has left the building.
[afbeelding]
Oke, als je maar oppast he!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet heel vaak alleen als ik echt moet slapen en ik gewoon zo vroeg nog niet moe ben of de hele nacht echt moet doorslapen. Gebeurd dus niet zo vaak
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
http://www.harrysacksioni.nl/media_art/01-03-19_zwolse_ct.html
Als dat eens zou kunnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
sluit de deuren maar af Henk mag er niet meer in
als ze niet hoeft op te ruimen heeft ze beetje kou er graag voor overquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:24 schreef frizti het volgende:
Kan deze zeekoe niet vastvriezen buiten?
[afbeelding]
Ik dacht net hetzelfdequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:27 schreef Athalon het volgende:
Heeft de walvis zich weer verstopt voor het werk
Ja, heel apart toch, dat elke keer als er allerlei dingen te doen zijn, Viola ineens verdwenen isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:27 schreef Athalon het volgende:
Heeft de walvis zich weer verstopt voor het werk
Stuur ze een pakje op, succes verzekerdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:30 schreef Athalon het volgende:
Ik zit me te vervelen, er gebeurt erg weinig, kunnen ze daar geen popcorn gaan maken in een Tron
Verzinnen wij toch wat,soms heb ik toch het gevoel dat ik hier tegen me eigen praat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:30 schreef Athalon het volgende:
Ik zit me te vervelen, er gebeurt erg weinig, kunnen ze daar geen popcorn gaan maken in een Tron
Of ze gaat praten of voor de schijn schuift ze wat stoelen aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, heel apart toch, dat elke keer als er allerlei dingen te doen zijn, Viola ineens verdwenen is![]()
Sorry hoor maar ik ben me even aan het warm draaien voor morgenmiddagquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Verzinnen wij toch wat,soms heb ik toch het gevoel dat ik hier tegen me eigen praat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |