In ieder geval hoger als de eerste de beste Anita, die niemand meer herkentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry, maar Lange Frans mag dan op dit moment populair zijn, maar die zit nog in de C klasse
ik ben behoorlijk anti-Viola, maar Fransje is helemaal belachelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:55 schreef witste het volgende:
[..]
Denk dat ie bij erg veel mensen meer credits heeft dan een Viola Holt!
Tja, ze heeft haar hoogtijdagen gehad, maar is wel ooit A-ster geweestquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
In ieder geval hoger als de eerste de beste Anita, die niemand meer herkent![]()
Met nadruk op geweest. Er is geen hond meer die haar nog herkentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, ze heeft haar hoogtijdagen gehad, maar is wel ooit A-ster geweest
volgende week wel weerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met nadruk op geweest. Er is geen hond meer die haar nog herkent![]()
smakelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:04 schreef lovebear het volgende:
Ik ga even eten maken en eten tot vanavond![]()
![]()
![]()
eet smakelijk meissiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:04 schreef lovebear het volgende:
Ik ga even eten maken en eten tot vanavond![]()
![]()
![]()
Nja.... maar een publiekstrekker is het nietquote:
Hoe weet Cuall dat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:53 schreef cuall het volgende:
Anita zou eigenlijk pas 10 februari komen. Wie zou er dan hebben afgezegd?????
Dat zei Anita zelf.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoe weet Cuall dat?
smakelijk eten trouwens![]()
Ow....quote:
Geen idee, ben nu zelf ff uitgeschakeld. Maar zo te horen mis ik dus nikxquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow....![]()
Ik was ff uitgeschakeld door dat geblablabla.... nu ook weer over dekbedden en verschillende stofjes [afbeelding]![]()
Avond flugelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:13 schreef flugeltje het volgende:
Zijn ze nu zelfs al aan de D-artiesten begonnen?
Goeieavond trouwens
SuperFlugelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:13 schreef flugeltje het volgende:
Zijn ze nu zelfs al aan de D-artiesten begonnen?
Goeieavond trouwens
Wellukke finale?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:24 schreef Manu82 het volgende:
Zo en nu ga ik me klaar maken voor de finale
Viool is een zeurdoosquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:24 schreef flugeltje het volgende:
Viool is boos omdat ze niet mag roken?
Yepquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:24 schreef flugeltje het volgende:
Viool is boos omdat ze niet mag roken?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
EK 2008 en Aisatti scoort het winnende doelpunt![]()
CBB
De finale van CBB gaat ie kijkenquote:
AH... dan gooi ik de streams aan. Dan gaat die wandelende kliko ook weet etenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:31 schreef Sjet het volgende:
Het eten is er....
[afbeelding]
[afbeelding]
Celebrity Big Brother. De Engelse variant van BB met vips zeg maarquote:
Ow... ok, thanksquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Celebrity Big Brother. De Engelse variant van BB met vips zeg maar
Dat zei Anita tegen Bonniequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoe weet Cuall dat?
smakelijk eten trouwens![]()
Hai Cuallquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat zei Anita tegen Bonnie![]()
Ik ben er weer![]()
Ja dat had Snaptnix al even doorgebrieft, thanksquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat zei Anita tegen Bonnie![]()
Ik ben er weer![]()
Speciaal voor jou gecapt.... de directeur!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja dat had Snaptnix al even doorgebrieft, thanks![]()
Hoi![]()
Speciaal voor jou gecapt.... de directeur!
[afbeelding]
Niet slaan Cuallquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gecapt.... de directeur!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gecapt.... de directeur!![]()
.............nou en bedankt
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |