Dat deed ik altijd met mobiele telefoonsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:43 schreef DudeMeister het volgende:
Zorgen dat je twee telefoons vlak bij elkaar hebt, met allebei de telefoons iemand bellen, de hoorns met de mic tegen de speaker leggen.
Lach je slap!
14.gif
Sjesus ja?!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik stond vanochtend bij de tramhalte...
Dan is hij vast erg productief geweest die dagen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik hoorde laatst een mooie van collega's die de muis van een andere collega aan het plafond hadden geplakt. Het scheen dat het toch best nog wel een aantal dagen duurde voordat hij erachter kwam dat hij aan het plafond hing.
Tja, dat is de consequentie he?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:53 schreef Potter het volgende:
[..]
Dan is hij vast erg productief geweest die dagen.
Te zwaar werk, wissel nou gewoon de toetsenbord en muis omquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:17 schreef yosander het volgende:
Monitors kabels omwisselen, en dan kun je wel bedenken wat voor een leuks je ermee kan doen!
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:58 schreef almeersmeisje het volgende:
Ik had een trackbal muis.. me collega's vonden het grappig om die bal eruit te halen en verstoppen
ook hebben we hier de gewoonte om een mobiele telefoon die afgaat (terwijl de eigenaar er niet is) ergens te verstoppen... mijne heeft toen een keer 10 minuten in de vriezer gelegen![]()
Zijn geen leuke dingen![]()
Zo leukquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:54 schreef Black-Hole het volgende:
Printscreen maken van iemand zijn desktop, die als achtergrond instellen en alle icoontjes/snelkoppelingen verwijderen.
En maar klikken
Of met een vieze foto/chatlog erop. En zij het maar wanhopig proberen weg te klikken!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:54 schreef Black-Hole het volgende:
Printscreen maken van iemand zijn desktop, die als achtergrond instellen en alle icoontjes/snelkoppelingen verwijderen.
En maar klikken
wheheh die pinguin!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:17 schreef yosander het volgende:
Monitors kabels omwisselen, en dan kun je wel bedenken wat voor een leuks je ermee kan doen!
![]()
Toch wel de leuskte ditquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:45 schreef Johnny_Cool het volgende:
- briefjes neerleggen of Dhr de Beer teruggebeld kan worden (met het nr van blijdorp eronder)
- ...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:43 schreef veldmuis het volgende:
Netwerkkabels van twee collega's omwisselen zodat ze elkaars email krijgen!!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:43 schreef veldmuis het volgende:
Of je legt je leuter ertussenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:50 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
![]()
- Muisbal uit gewone muis halen, vervolgens gaat hij het stekkertje controleren en tig keer met z'n muis bewegen..hè verdorie hij doet het niet!!!!
- Tijdens het kopiëren van een collega, even met je hand onder het apparaat. Aan't einde van het verhaal gaat hij z'n management verslag inbinden....met die pagina met jouw hand! Komt ie wel kwaad uit de vergadering![]()
![]()
![]()
quote:
Whaha naaiactiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef mcDavid het volgende:
's avonds water gieten in de met stof bekleedde bureaustoel... 's ochtends is de stof opgedroogd, maar het kussentje eronder nog niet!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:54 schreef Black-Hole het volgende:
En maar klikken
das net als in een supermarkt iemand laten zoeken naar de moederkoek in een supermarkt,.. en dan zeggen dat het naast de oude wijven-koek ligt... (de oude wijven-koek bestaat, maar juist die geloven ze meestal nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:11 schreef mcDavid het volgende:
in de vliegtuigwerkplaats:
mensen 3 uur laten zoeken naar topasvet
in het scheikundelab:
mensen 3 uur laten zoeken naar de glasmagneet
Kijk, da's nou een leuke voor de maandagmorgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:24 schreef vamos1 het volgende:
maar qua kantoortopic is het altijd leuk om in torqrollen (in veel WC's of kantoren hangen die ronde dingen) om daarin dus rauwe eieren te stoppen
ga je net je handen schoonmaken,.. flikkert er een ei kapot op je schoenen..
wil je dat weer schoonmaken met papier.. komt er nog één uitflikkeren
... of al die andere PC gerelateerde humor. Waar blijven de echte ouderwetse kantoorgrappen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:28 schreef PPL het volgende:
[..]
Kijk, da's nou een leuke voor de maandagmorgen.
En het is weer eens wat anders dan Mijnheer de Ber terug laten bellen.
(Die grap haalden we ja-haren gelden al uit bij ons)
BigBadPete begint?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:09 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
... of al die andere PC gerelateerde humor. Waar blijven de echte ouderwetse kantoorgrappen?
Die ga ik onthouden voor ná mn stage.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:51 schreef BigBadPete het volgende:
OK, nog eentje dan:
Een toner-cassette in de stortbak van de wc leggen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:51 schreef BigBadPete het volgende:
OK, nog eentje dan:
Maandag ben ik meestal als eerste gaan we uitvoerenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:24 schreef vamos1 het volgende:
[..]
das net als in een supermarkt iemand laten zoeken naar de moederkoek in een supermarkt,.. en dan zeggen dat het naast de oude wijven-koek ligt... (de oude wijven-koek bestaat, maar juist die geloven ze meestal niet
maar qua kantoortopic is het altijd leuk om in torqrollen (in veel WC's of kantoren hangen die ronde dingen) om daarin dus rauwe eieren te stoppen
ga je net je handen schoonmaken,.. flikkert er een ei kapot op je schoenen..
wil je dat weer schoonmaken met papier.. komt er nog één uitflikkeren
- Start MS Wordquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:31 schreef Creature het volgende:
- Start MS Word.
- Houdt Ctrl + Enter gedurende 1 minuut ingedrukt.
- Klik op de printknop.
(is op school trouwens leuker, mits gratis printen)
Dit topic gaat over KANTOORhumor, ja? Dus geen platte fabrieksgrollen aub!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef RainofDeath het volgende:
In een bouw/metaal omgeving iemand laten zoeken naar een vierkante-gaten boortje.
Die bestaat wel, hoor... Kom je alleen niet zo vaak tegen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef RainofDeath het volgende:
In een bouw/metaal omgeving iemand laten zoeken naar een vierkante-gaten boortje.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:43 schreef DudeMeister het volgende:
Zorgen dat je twee telefoons vlak bij elkaar hebt, met allebei de telefoons iemand bellen, de hoorns met de mic tegen de speaker leggen.
Lach je slap!
14.gif
Dat zou helemaal een dijekletser zijn jaquote:Op zondag 29 januari 2006 17:02 schreef Palomar het volgende:
^^ het bedrijf verloor daardoor belangrijke klanten en was genoodzaakt personeel te ontslaan, waaronder JIJ!!
MUHAHA![]()
D:D:DD:D
[edit] was reactie op L.Mo. Moest weer zonodig iemand tussen........
Die dingen bestaan dus wél! Kosten rond de 400 euro.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef RainofDeath het volgende:
Dat heb ik een keer gedaan tijdens mn stage met berichten als.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:19 schreef gias het volgende:
ook leuk: in een bakje met paperclips ze allemaal aan elkaar maken.. tot 1 lange slinger...
of via het netwerk met command prompt betrichtjes sturen.
(net send)
Dan moet je er eerst achter komen hoe de schoonmaakster ruiktquote:Op maandag 30 januari 2006 15:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Een dildo bij je collega in de la doen en er smorgen aan ruiken of de schoonmaakster hem gebruikt heeft ! Priceless !
Dan heb je een slechte config als die werkt met kabels hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:43 schreef veldmuis het volgende:
Ja, leuk. Zolang je maar weet wat je doet.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:19 schreef gias het volgende:
of via het netwerk met command prompt betrichtjes sturen.
(net send)
Dat is geen geintjequote:Op maandag 30 januari 2006 16:13 schreef Pietklaaso het volgende:
Jezus wat zitten er slechte grappen bij :S
maar ergens gelezen : computers van 230 volt op 110 zetten aan de achterkant
200 pagina's met "The quick brown fox jumps over the lazy dog. The quick brown fox jumps over the lazy dog. "quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:23 schreef JosvG het volgende:
[..]
- Start MS Word
- dp de allereerste regel typ je: =rand(200,99)
- Ga naar de eerste regel
- Typ weer =rand(200,99)
- Herhaal die 50x
- Klik op de printknop
Hehe, toch wel op t werk hoop ikquote:Op maandag 30 januari 2006 22:37 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
200 pagina's met "The quick brown fox jumps over the lazy dog. The quick brown fox jumps over the lazy dog. "
Ik moest 't gewoon proberen
Ik denk dat de persoon in kwestie niet daadwerkelijk op Print heeft gedrukt hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 23:09 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Hehe, toch wel op t werk hoop ik![]()
Ik krijg al een natte broek van t lachen..quote:Op maandag 30 januari 2006 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
- Zout door de suiker mengen
- Bij eletronische waterkoeler, waar het water er onder druk uitkomt, het tuutje HALF afplakken (de achterste helft zeg maar). Krijg je hele natte broeken van
Jij bent duidelijk een echte pretletterquote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Ik krijg al een natte broek van t lachen..![]()
Als je het maar laat mij 200 maal af te drukkenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een echte pretletter
weten jullie dat ze daar bij artis helemaal gestoooooord van worden, van die mensen die constant bellen voor de dierenquote:En het is weer eens wat anders dan Mijnheer de Beer terug laten bellen.
(Die grap haalden we ja-haren gelden al uit bij ons)
Anders lees je het topic even doorquote:Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
weten jullie dat ze daar bij artis helemaal gestoooooord van worden, van die mensen die constant bellen voor de dieren![]()
wil jij dhr H.B. Gijs terugbellen op 0900 - 0161, het ging over papieren die hij nog moest krijgenquote:Op een briefje schrijven dat een collega dhr HB Gijs moet terugbellen op het nummer 0900 - 0161
bij mij op de middelbare school had iemand een keer uitgevonden hoe je het hele computer lokaal in 1 keer een berichtje kon sturen... dus hij had maar ff rondgestuurd wat een homo de afdelingsleider was!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:56 schreef jogy het volgende:
Met als gevolg doordat het verkeerde slashje was gebruikt ( moet normaal domein\gebruikersnaam zijn ) ging dit net sendje naar het hele domein werd verstuurd, zo'n 40.000 medewerkers in 5 verschillende landen.
Ik heb nog nooit iemand zo rood zien worden toen er opeens allemaal opmerkingen kwamen van 'hey, wat doet dit berichtje op mijn scherm?' en hij erachter kwam dat er een 'klein' foutje was gemaakt.
Verder alles goedquote:Op maandag 30 januari 2006 22:56 schreef Bog het volgende:
kwaad worden en dan iedereen doodschieten met een mietrajeur en dan zo zeggen van: HAHAHWHHAWHAWBAWBEMMOOOEHAHHAHAHHA AEAHHWHWAHAMEOAHAHAHAHAMOEOEHEHHEHABABWBWABBAWAWHAWHAAHHAHAHAHHA MOE MOE MOE MOE MOE MOE MOE HAHAHAHAHAHAHAHAHAAH AHH ABWBAWAWHHA
grappie!! LOL
verzin eens wat nieuws..... is al voorbij gekomenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:18 schreef Wolfskuil het volgende:
screenshot van desktop maken en als achtergrond instellen. Dan alle icoontjes weghalen en de startbalk aan de rechterkant van je scherm verstoppen (automatisch verbergen). Erg leuk bij iemand die niet veel van computers weet...
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:05 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
op het toilet: de sifon losdraaien en dan het gat in de richting van de mensen draaien, als je dan de kraan opendraait heb je zeker weten een natte broek.
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Ik krijg al een natte broek van t lachen..![]()
Lees gvd het topic door tropenmongool.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:50 schreef borisbanaan het volgende:
Een screenshot maken van de desktop van je collega, vervolgens die screenshot als achtergrond instellen, en de taskbar laten verbergen en alle iconen eraf halen. Klikken dat ze doen
Weet je wat ook leuk schijnt te zijn, een print screen te maken van iemand zijn desktop, en dan....................quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lees gvd het topic door tropenmongool.
Anders lees je het topic ofzo....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:37 schreef Sportguy het volgende:
Heel simpel maar doeltreffend, muisbuttons omwisselen qua werking. Is tie de eerste minuut toch wel even aan het zoeken en verkeerd aan het klikken.
Ja, ik heb vorig jaar op 1 april iets dergelijks gedaan bij een collega. Heb een briefje op haar bureau gelegd met "svp dhr C.Hondt terugbellen over openstaande faktuur, tel. 0341 467467 "quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:45 schreef Johnny_Cool het volgende:
......
- briefjes neerleggen of Dhr de Beer teruggebeld kan worden (met het nr van blijdorp eronder)
- ...
Wij hadden ooit 1 kapotte stoel staan: zo'n bureaustoel die helemaal naar beneden zakt zodra je er op gaat zitten. Elke keer als er iemand 5 seconden weg was even verwisselen...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:30 schreef ChicaneBT het volgende:
Als je collega even weg is telkens zijn stoel verstoppen.
Ook tof is een stoel met bureaustoel met 4 ipv 5 poten. Zorg wat dat er geen kasten in de buurt staan, want je goed goed achteruit vallen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:35 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Wij hadden ooit 1 kapotte stoel staan: zo'n bureaustoel die helemaal naar beneden zakt zodra je er op gaat zitten. Elke keer als er iemand 5 seconden weg was even verwisselen...
Je doet je avatar eer aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:43 schreef thefunny het volgende:
Visdraadje vastbinden aan de muisdraad van je buurman.
Was je bezopen toen je dit schreef?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:36 schreef Jump het volgende:
[..]
Ook tof is een stoel met bureaustoel met 4 ipv 5 poten. Zorg wat dat er geen kasten in de buurt staan, want je goed goed achteruit vallen.
Nee, maar er zat ergens een fout tussen men hoofd en men vingers op dat momentquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was je bezopen toen je dit schreef?
Nee joh, rechter is beter.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:58 schreef Aparteling het volgende:
Je baas in zijn linker oogbal steken met een pen?
Zoiets hebben we vroeger wel eens gedaan. Terwijl iemand functioneringsgesprek had!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:58 schreef DiNoW het volgende:
gewoon heel bureau leeg halen, en dan ze gezicht zien als die binnekomt
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:54 schreef Black-Hole het volgende:
En maar klikken
maar hij is wel leukquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:39 schreef mcDavid het volgende:
een witte schildersoverall aan, gasmasker voor, capuchon op, (goed onherkenbaar), megafoon in de aanslag, en dan een rondje door het gebouw lopen en iedereen verzoeken het pand zo snel mogelijk te verlaten!die verzin ik terplekke!
net send /[domain]quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
bij mij op de middelbare school had iemand een keer uitgevonden hoe je het hele computer lokaal in 1 keer een berichtje kon sturen... dus hij had maar ff rondgestuurd wat een homo de afdelingsleider was!
kwam hij er dus een uurtje later achter dat de code die hij gebruikte niet alleen het hele computerlokaal bestreek, maar de hele school! dus ook de computers van de docenten, en die van de afdelingsleider zelf!
deze ontbrak nogquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:54 schreef dikkedorus het volgende:
http://www.serversunderthesun.com/tin/
http://www.interactivetools.com/staff/dave/damons_office/
idat is echt een goeiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef foton het volgende:
[..]
Zoiets hebben we vroeger wel eens gedaan. Terwijl iemand functioneringsgesprek had!
Gewoon alles in een kartonnen doos gesmeten en op z'n bureau gezet.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:35 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik ben wel geinspireerd geraakt! Zou tuinkerszaad ook groeien op een natgemaakte burostoel?
Op zn bureau? Op de gang met die troep! En zn jas, tas en fotolijstjes er achteraan!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef foton het volgende:
[..]
Zoiets hebben we vroeger wel eens gedaan. Terwijl iemand functioneringsgesprek had!
Gewoon alles in een kartonnen doos gesmeten en op z'n bureau gezet.![]()
Werk je bij Philips ofzo, daar vinden ze dit vast grappigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:37 schreef juiced het volgende:
Ik had vandaag vrij, m'n collega's hebben het geweten hoor! p0000hh!!!!!11!!!1![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gisteren op kantoor:
- "Ik ben morgen vrij."
- "Ej! Morgen is het VRIJdag!"
- "Ben je morgen ook vrij? Nee? Wat dan? Moet je morgen werken?"
- "Ik ben morgen vrij."
- "Tsja, het woord zegt het al he. Vrijdag."
- "Goh, je zou morgen maar moeten werken joh! Da's ook wat..."
- "Ik hoef morgen niet te werken, want ik ben vrij!"
- "Wat ga jij morgen doen? Oh, werken? Nou, ik ben morgen vrij hoor!"
- "Ik ben morgen vrij."
- "VRIJdag."
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:26 schreef Burbo het volgende:
TVP
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:59 schreef Me_Wesley het volgende:
Prullenbak 3/4 vullen met water, en de rest opvullen met wcpapier. Dan met een paar dozen ernaast gaan staan, en vragen of iemand de prullenbak even aan wil stampen voor je.
Dit is het aloude bekende broodje aap verhaal dat je iemand's kantoor in de fik kan zetten...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:00 schreef Repeat het volgende:
Als je nog zo'n oude fax hebt waar je om te versturen de blaadjes moet doorvoeren:
1 of 2 zwarte velletjes nemen, die in het apparaat invoeren, maar dan het stuk wat er weer uitkomt vastplakken aan het stuk wat er nog in moet gaan. Zodat je zegmaar een cirkel maakt. Blijft het papier rondgaan en komt er ergens anders een ongelimiteerd aantal zwarte velletjes uit de fax.
Heerlijk!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:59 schreef Me_Wesley het volgende:
Prullenbak 3/4 vullen met water, en de rest opvullen met wcpapier. Dan met een paar dozen ernaast gaan staan, en vragen of iemand de prullenbak even aan wil stampen voor je.
oud....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
. Ik kom meestal niet verder dan met een veiligheidsspeld gaatjes prikken in de koffiebekers.
Dan zie je de halvedag mensne heen en weer lopen naar de ws om wc papiet te halen om die natte koffiekringen van hun buro af te vegen.
Is gelukkig ook pas 1000x genoemd in dit topicquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
. Ik kom meestal niet verder dan met een veiligheidsspeld gaatjes prikken in de koffiebekers.
Dan zie je de halvedag mensne heen en weer lopen naar de ws om wc papiet te halen om die natte koffiekringen van hun buro af te vegen.
Haha lol..die functie heeft KPN toch standaard? Dan moet je toch een 5 toetsen ofzo?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:56 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Even een ingewikkelde: terugbellen bij bezet. Bij een bedrijf waar ik werkte hadden ze deze functie op de telefoons. We legden telefoon A nét van het contact (wel in gesprek, maar bijna niet te zien). Daarna op telefoon B het nummer van A draaien (in gesprek), daarna een 6 (terugbellen als beschikbaar) en neerleggen.
Op enig moment komt iemand er wel achter dat telefoon A niet werkt en legt deze goed neer. Gevolg: Telefoon B gaat rinkelen. Zodra iemand deze oppakt gaat telefoon A weer rinkelen.
Resultaat: twee mensen die elkaar niets te zeggen hebben met elkaar verbonden!
Waarschijnlijk een interne centrale, dan werkt 5 nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:13 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Haha lol..die functie heeft KPN toch standaard? Dan moet je toch een 5 toetsen ofzo?OF een 6 dan..
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef voorsie het volgende:
Ahh, door een foutje van mezelf daarnet:
Als iemand een webpagina open heeft staan, de ctrl toets inhouden, en gaan scrollen (naar boven).
Hierdoor worden de letters heel klein, totdat het onleesbaar is... De meeste weten niet zo snel hoe je dit terug krijgt
Helaas heeft dit niet bij elke browser/pagina dezelfde uitwerking...
Lukt het niet om klein en onleesbaar te maken, heel groot is ook erg irritant![]()
in firefox werkt dat een stuk beterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef voorsie het volgende:
Ahh, door een foutje van mezelf daarnet:
Als iemand een webpagina open heeft staan, de ctrl toets inhouden, en gaan scrollen (naar boven).
Hierdoor worden de letters heel klein, totdat het onleesbaar is... De meeste weten niet zo snel hoe je dit terug krijgt
Helaas heeft dit niet bij elke browser/pagina dezelfde uitwerking...
Lukt het niet om klein en onleesbaar te maken, heel groot is ook erg irritant![]()
mijn god! Hoe origineel!quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen:
Een printscreen maken van het buroblad, met alle snelkoppelingen enz.
Deze dan instellen als achtergrond en vervolgens alle snelkoppelingen buiten beeld neerzetten![]()
Kijken hoelang ze aan het klikken zijn en computers aan en uit aan het zetten zijn![]()
![]()
mèn, ik weet precies hoe je je voeltquote:Op woensdag 8 februari 2006 03:53 schreef coz het volgende:
ik werk op een helpdesk waar allerlei heeeeeele slimme mensen naar toe bellen met uitspraken als " internet is stuk " .. dan heb je geen kantoorhumor meer nodig![]()
(dubbele punten zijn al snel .. ipv :lampjes branden niet op modems want men kijkt op de achterkant ipv de voorkant ... mensen die typefouten blijven maken .. emailadressen intikken als jantjeapestaartjehotmailpuntcom ... mensen die engelse foutmeldingen voorlezen terwijl ze dus duidelijk niet vaak engels praten , laat staan enig benul hebben van wat er op het scherm staat ...ENZENZENZ
.. )
Hier nog zo een helpdeskmedewerkertquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
mèn, ik weet precies hoe je je voelt
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:37 schreef AlwaysConnected het volgende:
Vraag? moet je koiffie
antwoord? ja
vraag ?Alles er in
antwoord ? ja
en dan ook alles er in mikken
Aan dat profiel voldoe ik!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:01 schreef Sloffie het volgende:
gewoon de hele dag op stage op FOK! zitten![]()
ik moet toegeven dat ik af en toe ook wat doe....quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Aan dat profiel voldoe ik!![]()
Maar tussendoor doe ik stiekem ook wel is wat.. Boefje he?
Ik maak me er ook schuldig aanquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:07 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik moet toegeven dat ik af en toe ook wat doe....![]()
Count me inquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:30 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Hier nog zo een helpdeskmedewerkert
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:38 schreef faberic het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die is echt goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:37 schreef AlwaysConnected het volgende:
Vraag? moet je koiffie
antwoord? ja
vraag ?Alles er in
antwoord ? ja
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:15 schreef L.Denninger het volgende:
Ge-edit
Nee gek, die ga ik binnenkort ook proberenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Denk dat je post ergens anders thuishoort?
Dat doet me denken aan wat wij hadden. We hadden ons magazijn op de 2e etage ja vraag me niet waarom. En moesten nog flink wat dozen naar boven brengen dus gebruikten we de lift terwijl het half 6 of 6 uur was ofzo. Die schoonmaker die met zo'n karretje alle kopjes wilde ophalen kon dat nu dus allemaal zelf dragen hij werd gek te grappig was dat.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:47 schreef faberic het volgende:
Alle liftknopjes indrukken als de schoonmaakdienst in de lift wil
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan wat wij hadden. We hadden ons magazijn op de 2e etage ja vraag me niet waarom. En moesten nog flink wat dozen naar boven brengen dus gebruikten we de lift terwijl het half 6 of 6 uur was ofzo. Die schoonmaker die met zo'n karretje alle kopjes wilde ophalen kon dat nu dus allemaal zelf dragen hij werd gek te grappig was dat.
Helemaal leuk voor mensen die gewend zijn om zittend, met de broek nog om de enkels, door te trekkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:51 schreef BigBadPete het volgende:
OK, nog eentje dan:
wtf...bestaan die?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:55 schreef BigBadPete het volgende:
Helemaal leuk voor mensen die gewend zijn om zittend, met de broek nog om de enkels, door te trekken![]()
Alles erin?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:37 schreef AlwaysConnected het volgende:
Vraag? moet je koiffie
antwoord? ja
vraag ?Alles er in
antwoord ? ja
Owja ..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:43 schreef veldmuis het volgende:
Ik twijfel heel erg tussenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:43 schreef veldmuis het volgende:
hmmzz... lijkt me niet werken want die emailclient kijkt toch naar username?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:43 schreef veldmuis het volgende:
*bier van scherm veegtquote:Op zondag 12 maart 2006 16:32 schreef gateway het volgende:
[..]
hmmzz... lijkt me niet werken want die emailclient kijkt toch naar username?
ja en maandag wilde ik met de fiets naar het werk, zat het weekend er op.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik was vrijdag te laat. Kon mijn huis niet uit man. Het weekend stond voor de deur.
Serieus.....gastquote:Op zondag 12 maart 2006 16:32 schreef gateway het volgende:
[..]
hmmzz... lijkt me niet werken want die emailclient kijkt toch naar username?
goh orgineel, is pas 10x gezegtquote:Op maandag 13 maart 2006 16:25 schreef Jorikjet het volgende:
printscreen maken van iemand zijn computer, en dan alle icoontjes verbergen. en klikken dat die dan doet
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:20 schreef ChopperMick het volgende:
Ook leuk: op vrijdag tuinkers zaad strooien op een vloerbedekking en beetje vochtig maken, verwarming lekker hoog zetten en na het weekend staat er een grasmatje waar ze in de Arena trots op zijn.![]()
Eventueel ook in de vorm van letters te zaaien voor dubbel effect...
Die film is zo meesterlijk!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:21 schreef crossover het volgende:
Je kleden zoals hem:
[afbeelding]
en aan iedereen vragen of ze de TPS rapporten al af hebben.
(Uit de film Office Space. Klik hier voor een soundboard
Dat doet Jan toch altijd ?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:00 schreef BigBadPete het volgende:
Woensdag rond het middaguur vragen of Zaagmans al geweest is.
Zaagmans?
Ja, Zaagmans, om de week doormidden te zagen ....
![]()
Huishoudfolie is minder moeitequote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:18 schreef BigBadPete het volgende:
Voor op t damestoilet:
Een stuk plexiglas om maat van de pot zagen en dat onder de bril leggen.
kantoor ? humor ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:41 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn meest toegepaste truc op school is: het sneaky laten van een scheet, beetje met je benen bewegen zodat het er goed uit komt. En dan zeggen: hmm ruikt lekker
Jij hebt 2x de letter s en c op je toetsenbord ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:29 schreef aldo71 het volgende:
Alle toetsen van het toetsenbord halen, en dan er een aantal terugplaatsen die samen het woord:
"Succes" spellen.
suc6 zal ook wel duidelijk zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:57 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jij hebt 2x de letter s en c op je toetsenbord ?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:41 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn meest toegepaste truc op school is: het sneaky laten van een scheet, beetje met je benen bewegen zodat het er goed uit komt. En dan zeggen: hmm ruikt lekker
Dit vind ik ook echt wel een leuk idee, alleen overleeft die vis dat nog een poosje, of is ie na één dag gelijk al dood?quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:50 schreef nweenink het volgende:
We hebben een keer op kantoor zo'n watertank gehad waar je dan bekertjes water kon tappen. Erg leuk, daar hebben we een keer een goudvis ingedaan... En dan wachten totdat mensen een bekertje water gaan tappen, hilarisch die gezichten!![]()
Wanneer je een goudvisje gebruikt overleeft die een dag wel. Het wordt overigens helemaal leuk wanneer je er ook zo'n waterplantje indoet maar daar ben je zo lang mee bezig dat de kans om betrapt te worden snel toeneemt. En dan is natuurlijk de lol eraf.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:04 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Dit vind ik ook echt wel een leuk idee, alleen overleeft die vis dat nog een poosje, of is ie na één dag gelijk al dood?
wat dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Gripper het volgende:
Een leuke die alleen maar werkt als je op je werk ook de beschiking hebt over iets heel kouds: vloeibare stikstof of CO2. Bij ons dus.Leg een bus scheerschuim erin, en wacht een tijdje. Opensnijden, en het bevroren blok schuim in iemands lade leggen. Enm dan maar wachten tot ie m opentrekt.
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:15 schreef L.Denninger het volgende:
"Doe mij maar een tjappu-tjino !"
"Je bedoelt zeker een cappucino ?"
"Ja dat zeg ik expreszo!"
Wel eens van een vriezer gehoord?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Gripper het volgende:
Een leuke die alleen maar werkt als je op je werk ook de beschiking hebt over iets heel kouds: vloeibare stikstof of CO2. Bij ons dus.Leg een bus scheerschuim erin, en wacht een tijdje. Opensnijden, en het bevroren blok schuim in iemands lade leggen. Enm dan maar wachten tot ie m opentrekt.
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 00:10 schreef Rio het volgende:
Wel eens van een vriezer gehoord?
Ik wil het ook wetenquote:Op zondag 19 maart 2006 00:53 schreef Manono het volgende:
[..]
maar wat gebeurt er dan als je de la optrekt!
Het is jammer dat we van die gaatjes prullenbakken hebben op mn werk, anders had ik deze wel even geprobeerdquote:Prullenbak 3/4 vullen met water, en de rest opvullen met wcpapier. Dan met een paar dozen ernaast gaan staan, en vragen of iemand de prullenbak even aan wil stampen voor je.
Dan ziet 'ie dat 'ie 'n la vol witte meuk heeft...quote:Op zondag 19 maart 2006 00:53 schreef Manono het volgende:
[..]
maar wat gebeurt er dan als je de la optrekt!
Sadistquote:Op zondag 19 maart 2006 01:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan ziet 'ie dat 'ie 'n la vol witte meuk heeft...
Als het weer smelt zet het flink uit...quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:49 schreef Nerdmans het volgende:
Spa rood in de waterkoker voor de thee doen.
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:30 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd wat er gebeurt dan?
Ja, da's toch zo'n ding waarin je eten bewaart enzo?quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 03:19 schreef Nembrionic het volgende:
De muis van je collega aan z'n muismatje lijmen.
Yes it is.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, da's toch zo'n ding waarin je eten bewaart enzo?
Niet koud genoeg om scheerschuim te bevriezen
Wel nagedacht over het simpele feit dat je collega dan 3 uur in wind meurt als een gekquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:25 schreef MrKickass het volgende:
Bouwvakkers-humor:
Dixie omgooien als je collega erin zit
jiskefetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik stond vanochtend bij de tramhalte...
herkenbaarquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het bekende "goedemiddag" ipv. goedemorgen als iemand een kwartier te laat binnenkomt.
Wat ik heb ik daar een grafhekel aan zeg en op elk stagebedrijf waar ik gezeten heb doet minstens één iemand het altijd.
Or-gi-neel!!!
Echt te flauw..quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:39 schreef bommetje88 het volgende:
Je wacht op de 1e verdieping todat er iemand van de begane grond met de lift naar bovenverdieping gaat, druk dan snel op het lift knopje en zet dan een volle prullenbak schuin tegen de lift deur aan zodat als deze open gaat de prullebak omvalt en alle troep in de lift ligt.
heb ik een keer op school gedaan, maar ook een id voor op het werk![]()
Dat is geen bouwvakkers-humor manquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:25 schreef MrKickass het volgende:
Bouwvakkers-humor:
mn leraar kon het alleen wat minder waarderenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt te flauw..Maar wel erg leuk
![]()
Voor meer effekt kun je die prullebak vullen met waterquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:39 schreef bommetje88 het volgende:
Je wacht op de 1e verdieping todat er iemand van de begane grond met de lift naar bovenverdieping gaat, druk dan snel op het lift knopje en zet dan een volle prullenbak schuin tegen de lift deur aan zodat als deze open gaat de prullebak omvalt en alle troep in de lift ligt.
heb ik een keer op school gedaan, maar ook een id voor op het werk![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:13 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Voor meer effekt kun je die prullebak vullen met water
Ja! Je netwerkkabel bepaalt immers welke mail er binnenkomtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:43 schreef veldmuis het volgende:
Heb ze ook nog maar niet verteld dat ik dat had gedaan.......quote:Hoi S.......,
Gisteravond begon de middelste computer aan de balie en de computer in het back office raar te doen. Uiteindelijk wilde ze ook niet meer opstarten en reageerde ook niet meer op de muis.
Ik heb 10 minuten met een rare spanjaard aan de lijn gehangen die ons niet het nummer van support in Nederland wilde geven. Hij kon ook niet vertellen wat er aan de hand was, maar hij zou dan iemand bellen in Nederland en die persoon zou ons dan weer bellen. Lang verhaal, enfin, later belde er iemand (Mike) op uit Duitsland, wel een ander land, maar goed ik was allang blij dat er iemand belde die ik uberhaupt kon verstaan. Ik heb met met Mike uit Duitsland gekeken of hij kon inbellen, maar dat lukte niet. Hij zou Jort vragen om morgen ochtend, (vandaag dus) te bellen zodat hij ons uit de brand kan helpen. Mike kon wel zien dat onze hoofd surver het goed deed. Het zou dus aan de computers zelf kunnen liggen zij hij.
P.s in Naarden hadden ze ook dergelijke problemen.
Groet. C......
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:26 schreef Caithlinn het volgende:
Ik heb gister de knopjes van de muis bij 2 pc.s omgewisseld en ben vrolijk naar huis gegaan. Ik dacht, ze bellen wel als ze merken dat er iets met die pc's is. Maar nee dus, lees hier de reactie. Ik heb me helemaal slap gelachen toen ik vanmiddag weer op mijn werk kwam.....
[..]
Heb ze ook nog maar niet verteld dat ik dat had gedaan.......![]()
Nee, da's defensiehumor; een oefengranaat in dat schoorsteentje gooien als iemand er op zit te schijten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:25 schreef MrKickass het volgende:
Bouwvakkers-humor:
Wilden niet meer opstarten? Terwijl je slecht link en rechts omgedraaid had?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:26 schreef Caithlinn het volgende:
Ik heb gister de knopjes van de muis bij 2 pc.s omgewisseld en ben vrolijk naar huis gegaan. Ik dacht, ze bellen wel als ze merken dat er iets met die pc's is. Maar nee dus, lees hier de reactie. Ik heb me helemaal slap gelachen toen ik vanmiddag weer op mijn werk kwam.....
[..]
Heb ze ook nog maar niet verteld dat ik dat had gedaan.......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |