Dit vind ik ook echt wel een leuk idee, alleen overleeft die vis dat nog een poosje, of is ie na één dag gelijk al dood?quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:50 schreef nweenink het volgende:
We hebben een keer op kantoor zo'n watertank gehad waar je dan bekertjes water kon tappen. Erg leuk, daar hebben we een keer een goudvis ingedaan... En dan wachten totdat mensen een bekertje water gaan tappen, hilarisch die gezichten!![]()
Wanneer je een goudvisje gebruikt overleeft die een dag wel. Het wordt overigens helemaal leuk wanneer je er ook zo'n waterplantje indoet maar daar ben je zo lang mee bezig dat de kans om betrapt te worden snel toeneemt. En dan is natuurlijk de lol eraf.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:04 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Dit vind ik ook echt wel een leuk idee, alleen overleeft die vis dat nog een poosje, of is ie na één dag gelijk al dood?
wat dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Gripper het volgende:
Een leuke die alleen maar werkt als je op je werk ook de beschiking hebt over iets heel kouds: vloeibare stikstof of CO2. Bij ons dus.Leg een bus scheerschuim erin, en wacht een tijdje. Opensnijden, en het bevroren blok schuim in iemands lade leggen. Enm dan maar wachten tot ie m opentrekt.
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:15 schreef L.Denninger het volgende:
"Doe mij maar een tjappu-tjino !"
"Je bedoelt zeker een cappucino ?"
"Ja dat zeg ik expreszo!"
Wel eens van een vriezer gehoord?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Gripper het volgende:
Een leuke die alleen maar werkt als je op je werk ook de beschiking hebt over iets heel kouds: vloeibare stikstof of CO2. Bij ons dus.Leg een bus scheerschuim erin, en wacht een tijdje. Opensnijden, en het bevroren blok schuim in iemands lade leggen. Enm dan maar wachten tot ie m opentrekt.
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 00:10 schreef Rio het volgende:
Wel eens van een vriezer gehoord?
Ik wil het ook wetenquote:Op zondag 19 maart 2006 00:53 schreef Manono het volgende:
[..]
maar wat gebeurt er dan als je de la optrekt!
Het is jammer dat we van die gaatjes prullenbakken hebben op mn werk, anders had ik deze wel even geprobeerdquote:Prullenbak 3/4 vullen met water, en de rest opvullen met wcpapier. Dan met een paar dozen ernaast gaan staan, en vragen of iemand de prullenbak even aan wil stampen voor je.
Dan ziet 'ie dat 'ie 'n la vol witte meuk heeft...quote:Op zondag 19 maart 2006 00:53 schreef Manono het volgende:
[..]
maar wat gebeurt er dan als je de la optrekt!
Sadistquote:Op zondag 19 maart 2006 01:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan ziet 'ie dat 'ie 'n la vol witte meuk heeft...
Als het weer smelt zet het flink uit...quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:49 schreef Nerdmans het volgende:
Spa rood in de waterkoker voor de thee doen.
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:30 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd wat er gebeurt dan?
Ja, da's toch zo'n ding waarin je eten bewaart enzo?quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 03:19 schreef Nembrionic het volgende:
De muis van je collega aan z'n muismatje lijmen.
Yes it is.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, da's toch zo'n ding waarin je eten bewaart enzo?
Niet koud genoeg om scheerschuim te bevriezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |